Lasten vaatteista kiihottuminen

Anonyymi

Olen yli nelikymppinen nainen ja huomannut oudon jutun ihan viime aikoina. Minua on alkanut kaupoissa kiihottamaan, kun menen lasten ja nuortenvaate osastolle ja katselen ja koskettelen niitä vaatteita. Varsinkin sellaiset nätit prinsessatyyliset tyttöjen vaatteet. Samalla mietin itse niihin pukeutumista ja kiihotun vielä enemmän. Tekisi mieli kosketella niitä vaatteita ja samalla tyydyttää itseäni. Kaikki alkoi siitä joitain aikoja sitten, kun löysin sattumalta nuorten osastolta itselleni sopivan puseron ja jotenkin sain siihen pukeutumisesta ihan valtavan hyvänolon tunteen. Sen olen aina tiedostanut, että pidän lasten ja nuorten vaatteita paljon kauniimpina ja kiinnostavampina, kuin aikuisten. Mutta tämä seksuaalinen kiihottuminen todella kummastuttaa. Onko kellään muulla tällaista? Nytkin en saa mielestäni erästä lasten jumppapukua lyhyt hame, jossa kaunis tylli helmassa. Kosketin sitä ja se tuntui ihanalta sormissa. Samaten ajattelen eräitä pehmeitä, valkoisia lasten sukkahousuja, joissa kauniita hopeisia perhosia. Haluaisin itse pukeutua niihin ja tyydyttää itseäni ne jalassa. Olenkohan ihan hullu vai mitä tämä on?

7

352

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei, Mulla samanlaisia mieltymyksiä, mutta tyttöjen tiukkoihin leginseihin ja liiveihin. Tykkäisin laittaa tiukan jumppa-asun päälleni, tiukka nylonasu olisi ihana!

• Anonyymi

Minulla on samansuuntainen fetissi. Puen säännöllisesti tyttömäisen jumppapuvun ja peittävät vaaleat sukkahousut. Minulla on myös voimistelutossut, jotka kruunaavat asun

• Anonyymi

Ehkä kannattaa etsiä seuraavia liikkeitä ja koko on mittojen suhteen aina ok....tilattu paljon ja toimii esim.
      adult-baby-shop.eu
      ab-versand
      cuddlz
      care2play
      abdlfactory
      fabimonti
      löytyy muitakin shoppeja ku jaksaa googlata...
      vaatteita riittää sukista hameisiin yms.
      Ei muuta kuin puuhastelemaan!

• Anonyymi

Jos olet niin se viittaa siihen että haluat vauvan, tekisin kanssasi :)

• Anonyymi

Voisin runkata sulle kun katselet noissa hepeneissä

• Niin en tiedä mikä siinä on mutta minäkin kiihotun niistä ja varsinkin niihin lasten vaateisiin pukeutumisesta. Kaikki alkoi joitakin vuosia sitten kun kokeilin yhtä haalaria päälleni ja vaikka se oli hiukan tiukka niin se sopii minulle hyvin. Mietin että se on varmaan se kun ne sopivat minulle vielä vaikka olenkin aikuinen mikä kiihottaa ja tuo sen ihanan tunteen. Sen jälkeen olen muitakin lasten vaateita itselleni hankkinut, enemmän kuitenkin tyttöjen kuin poikien vaatteita. Ja kaikkiin niihin mitkä olen hankkinut niin olen myöskin pukeutunut tai ainakin yrittänyt ja vaikka ne eivät sitten sovikaan minulle niin kuitenkin kiihotun siitä. Niin minähän olen aika lailla saman ikäinen kanssasi mutta mies.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2331
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1085
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      932
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      930
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      597
      887
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      770
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      664
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    Aihe