Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lasten vaatteista kiihottuminen

Anonyymi

Olen yli nelikymppinen nainen ja huomannut oudon jutun ihan viime aikoina. Minua on alkanut kaupoissa kiihottamaan, kun menen lasten ja nuortenvaate osastolle ja katselen ja koskettelen niitä vaatteita. Varsinkin sellaiset nätit prinsessatyyliset tyttöjen vaatteet. Samalla mietin itse niihin pukeutumista ja kiihotun vielä enemmän. Tekisi mieli kosketella niitä vaatteita ja samalla tyydyttää itseäni. Kaikki alkoi siitä joitain aikoja sitten, kun löysin sattumalta nuorten osastolta itselleni sopivan puseron ja jotenkin sain siihen pukeutumisesta ihan valtavan hyvänolon tunteen. Sen olen aina tiedostanut, että pidän lasten ja nuorten vaatteita paljon kauniimpina ja kiinnostavampina, kuin aikuisten. Mutta tämä seksuaalinen kiihottuminen todella kummastuttaa. Onko kellään muulla tällaista? Nytkin en saa mielestäni erästä lasten jumppapukua lyhyt hame, jossa kaunis tylli helmassa. Kosketin sitä ja se tuntui ihanalta sormissa. Samaten ajattelen eräitä pehmeitä, valkoisia lasten sukkahousuja, joissa kauniita hopeisia perhosia. Haluaisin itse pukeutua niihin ja tyydyttää itseäni ne jalassa. Olenkohan ihan hullu vai mitä tämä on?

7

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei, Mulla samanlaisia mieltymyksiä, mutta tyttöjen tiukkoihin leginseihin ja liiveihin. Tykkäisin laittaa tiukan jumppa-asun päälleni, tiukka nylonasu olisi ihana!

    • Anonyymi

      Minulla on samansuuntainen fetissi. Puen säännöllisesti tyttömäisen jumppapuvun ja peittävät vaaleat sukkahousut. Minulla on myös voimistelutossut, jotka kruunaavat asun

    • Anonyymi

      Ehkä kannattaa etsiä seuraavia liikkeitä ja koko on mittojen suhteen aina ok....tilattu paljon ja toimii esim.
      adult-baby-shop.eu
      ab-versand
      cuddlz
      care2play
      abdlfactory
      fabimonti
      löytyy muitakin shoppeja ku jaksaa googlata...
      vaatteita riittää sukista hameisiin yms.
      Ei muuta kuin puuhastelemaan!

    • Anonyymi

      Jos olet niin se viittaa siihen että haluat vauvan, tekisin kanssasi :)

    • Anonyymi

      Voisin runkata sulle kun katselet noissa hepeneissä

    • Niin en tiedä mikä siinä on mutta minäkin kiihotun niistä ja varsinkin niihin lasten vaateisiin pukeutumisesta. Kaikki alkoi joitakin vuosia sitten kun kokeilin yhtä haalaria päälleni ja vaikka se oli hiukan tiukka niin se sopii minulle hyvin. Mietin että se on varmaan se kun ne sopivat minulle vielä vaikka olenkin aikuinen mikä kiihottaa ja tuo sen ihanan tunteen. Sen jälkeen olen muitakin lasten vaateita itselleni hankkinut, enemmän kuitenkin tyttöjen kuin poikien vaatteita. Ja kaikkiin niihin mitkä olen hankkinut niin olen myöskin pukeutunut tai ainakin yrittänyt ja vaikka ne eivät sitten sovikaan minulle niin kuitenkin kiihotun siitä. Niin minähän olen aika lailla saman ikäinen kanssasi mutta mies.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe