Olemme 39 / 44 aviopari. Kertokaa ihmiset, mikä on helpoin ja nopein tapa löytää asiallinen Stag ?
Miten löytäisimme tuon kolmannen pyörän , siis miehen leikkeihimme ?
13
81
Vastaukset
- Anonyymi
Netistä ei ainakaan löydy, me ollaan etsitty myös.
- Anonyymi
Ravintolasta, terassilta, lavatanseista, festareilta... ihan mistä vain , missä niitä "sopivia ja asiallisia" liikkuu. Vaimolle, siis jos hän on se, jolle tuo tilapäinen kumppani olisi tarkoitus etsiä, pitää ostaa jostakin asiaan sopivat asusteet. Esim. tuolta Queen of Spades T Shirt QOA Hotwife BBC Cuckold Slut Shirt Womens Tee Shirt. Siellä on monenlaista kivaa.
- Anonyymi
Tuollainen avokaulainen T-paita, patarouva kuviolla. Päälle pleiseri, jos ei halua ihan yleisesti kaikkien tuota näkevän. Korvakorut myös on ihan ok. Farkut jalkaan... mutta niiden alle pitkät sukat, sukkanauhavyö ja tyyliin sopivat pikkarit. Myös samaan sarjaan kuuluvat rintsikat, sellaiset puolen kupin... jos tarvitsee. Korkkareita unohtamatta. Meillä on menty noilla ja aina on heppiä löytynyt vaimolle. Yhdessä katsatamme vaimolle mieleisen tyypin ja sitten ei kun menoksi. Ja nuo tehokkaimmat kommentit kannatta myös harjoitella. " Tiedätkö mikä tämä on ?" Ja raottaa pleiseriä samalla. " Mä kerron sulle jotain jännää, katso tätä... Ja mulla on farkkujen alla"...jne. "Tuolla istuu mun mies, mutta sille on ihan ok." Ja mä nostan peukalon ylös ja hymyilen, niin että kaveri varmasti näkee. Kymmenestä kohteesta 8 suostuu, tämä on tilastollisen tutkimuksen tulos. Tietenkin tuohon vaikutta kohteen valinta ja vaimon fyysinen olemus. Mutta näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen avokaulainen T-paita, patarouva kuviolla. Päälle pleiseri, jos ei halua ihan yleisesti kaikkien tuota näkevän. Korvakorut myös on ihan ok. Farkut jalkaan... mutta niiden alle pitkät sukat, sukkanauhavyö ja tyyliin sopivat pikkarit. Myös samaan sarjaan kuuluvat rintsikat, sellaiset puolen kupin... jos tarvitsee. Korkkareita unohtamatta. Meillä on menty noilla ja aina on heppiä löytynyt vaimolle. Yhdessä katsatamme vaimolle mieleisen tyypin ja sitten ei kun menoksi. Ja nuo tehokkaimmat kommentit kannatta myös harjoitella. " Tiedätkö mikä tämä on ?" Ja raottaa pleiseriä samalla. " Mä kerron sulle jotain jännää, katso tätä... Ja mulla on farkkujen alla"...jne. "Tuolla istuu mun mies, mutta sille on ihan ok." Ja mä nostan peukalon ylös ja hymyilen, niin että kaveri varmasti näkee. Kymmenestä kohteesta 8 suostuu, tämä on tilastollisen tutkimuksen tulos. Tietenkin tuohon vaikutta kohteen valinta ja vaimon fyysinen olemus. Mutta näin.
Kiitos ohjeista, kokeilemme noilla.
- Anonyymi
Tää kysymys ei nyt kuulu varsinaisesti tuohon alustukseen: " Pannanko noissa cuckold suhteissa paljaalla "? Siis ilman kondomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo "face to face" on ehdottomasti paras juttu. Siinä voi arvioida tuon kontaktin paremmin. Netissä voi tulla vastaan ihan mitä vain.
- Anonyymi
Moi :) täällä M29 urheilullinen, siisti ja empaattinen mies:). Tummat hiukset ja silmät. Kik JohnDoe.9.2
Mitä se mies pitäis tehdä?
- Anonyymi
Mitäis se kolmas mies tehdä
- Anonyymi
Liittykää XUhun siellä löytyy normi ihmisiä kaikenlaiseen seuraan.
Viestitelkää ja käykää kahvitreffeille.
Ylivoimaisesti helpoin ja luotettavin tapa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2075210Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813696Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers113460SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt633150SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun393129Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1052339SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412326Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?302182Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762130Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922069