Miten löytäisimme tuon kolmannen pyörän , siis miehen leikkeihimme ?

Anonyymi

Olemme 39 / 44 aviopari. Kertokaa ihmiset, mikä on helpoin ja nopein tapa löytää asiallinen Stag ?

13

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Netistä ei ainakaan löydy, me ollaan etsitty myös.

• Anonyymi

Ravintolasta, terassilta, lavatanseista, festareilta... ihan mistä vain , missä niitä "sopivia ja asiallisia" liikkuu. Vaimolle, siis jos hän on se, jolle tuo tilapäinen kumppani olisi tarkoitus etsiä, pitää ostaa jostakin asiaan sopivat asusteet. Esim. tuolta Queen of Spades T Shirt QOA Hotwife BBC Cuckold Slut Shirt Womens Tee Shirt. Siellä on monenlaista kivaa.

• Anonyymi

Tuollainen avokaulainen T-paita, patarouva kuviolla. Päälle pleiseri, jos ei halua ihan yleisesti kaikkien tuota näkevän. Korvakorut myös on ihan ok. Farkut jalkaan... mutta niiden alle pitkät sukat, sukkanauhavyö ja tyyliin sopivat pikkarit. Myös samaan sarjaan kuuluvat rintsikat, sellaiset puolen kupin... jos tarvitsee. Korkkareita unohtamatta. Meillä on menty noilla ja aina on heppiä löytynyt vaimolle. Yhdessä katsatamme vaimolle mieleisen tyypin ja sitten ei kun menoksi. Ja nuo tehokkaimmat kommentit kannatta myös harjoitella. " Tiedätkö mikä tämä on ?" Ja raottaa pleiseriä samalla. " Mä kerron sulle jotain jännää, katso tätä... Ja mulla on farkkujen alla"...jne. "Tuolla istuu mun mies, mutta sille on ihan ok." Ja mä nostan peukalon ylös ja hymyilen, niin että kaveri varmasti näkee. Kymmenestä kohteesta 8 suostuu, tämä on tilastollisen tutkimuksen tulos. Tietenkin tuohon vaikutta kohteen valinta ja vaimon fyysinen olemus. Mutta näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen avokaulainen T-paita, patarouva kuviolla. Päälle pleiseri, jos ei halua ihan yleisesti kaikkien tuota näkevän. Korvakorut myös on ihan ok. Farkut jalkaan... mutta niiden alle pitkät sukat, sukkanauhavyö ja tyyliin sopivat pikkarit. Myös samaan sarjaan kuuluvat rintsikat, sellaiset puolen kupin... jos tarvitsee. Korkkareita unohtamatta. Meillä on menty noilla ja aina on heppiä löytynyt vaimolle. Yhdessä katsatamme vaimolle mieleisen tyypin ja sitten ei kun menoksi. Ja nuo tehokkaimmat kommentit kannatta myös harjoitella. " Tiedätkö mikä tämä on ?" Ja raottaa pleiseriä samalla. " Mä kerron sulle jotain jännää, katso tätä... Ja mulla on farkkujen alla"...jne. "Tuolla istuu mun mies, mutta sille on ihan ok." Ja mä nostan peukalon ylös ja hymyilen, niin että kaveri varmasti näkee. Kymmenestä kohteesta 8 suostuu, tämä on tilastollisen tutkimuksen tulos. Tietenkin tuohon vaikutta kohteen valinta ja vaimon fyysinen olemus. Mutta näin.

Kiitos ohjeista, kokeilemme noilla.

• Anonyymi

Tää kysymys ei nyt kuulu varsinaisesti tuohon alustukseen: " Pannanko noissa cuckold suhteissa paljaalla "? Siis ilman kondomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo "face to face" on ehdottomasti paras juttu. Siinä voi arvioida tuon kontaktin paremmin. Netissä voi tulla vastaan ihan mitä vain.

• Anonyymi

Moi :) täällä M29 urheilullinen, siisti ja empaattinen mies:). Tummat hiukset ja silmät. Kik JohnDoe.9.2

• Mitä se mies pitäis tehdä?

• Anonyymi

Mitäis se kolmas mies tehdä

• Anonyymi

Liittykää XUhun siellä löytyy normi ihmisiä kaikenlaiseen seuraan.
      Viestitelkää ja käykää kahvitreffeille.
      Ylivoimaisesti helpoin ja luotettavin tapa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe