benillä on päänsärky is-lehden mukaan. Sympaattinen juttu benistä kuinka kärsii päänsärystä. Tekisi mieli kommentoida jo tuota mutta maltan mieleni ben ja is-"toimittaja".
Siellä porukka is:ssä kehuu eläkeläisbenin rohkeutta ulostulossa ja kaikesta muusta. Ukko ei ole vuosiin puhunu mitään ja nyt jokku lukijat ostaa sen itkuvirren jonka is-"toimittaja" on kyhännyt.
Kannattaisiko nuiden kehujien käyttää vartti siihen että hakevat netistä tietoa benin toimista!!!! Ei ne jaksa lähtevät kehuun rohkeudesta benin kirjotusten perusteella.
ben on ajanut terveydenhuollon yksityistämistä ja on mukana siinä bisneksessä. Moni persaukinen on benin toimien takia hoitotoimenpiteiden ulkopuolella. Se ämmä on täysi sika hyvä puhumaan kylläkin.
Arvioikaa ben sen tekojen perusteella ei sen omien puheiden perusteella itsestään. ben ajaa terveydenhoidon yksityistämistä joka johtaa siihen että vain ben ja sen kaverit saa hoitoa ja muut maksaa.
ben olet "hieno" ämmä.
ben z kokoomus ja is
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801837
- 1241550
- 351016
- 1081005
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161001- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45817
- 4798