Baltian matkailuun ensi vuonna selvää lisäystä

Anonyymi

Syykin on yksinkertainen: Suomessa nostavat viinaveroa.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aioin jo luopua auton pitämisestä, mutta eipä olekaan syytä.

    • Anonyymi

      Ainoa syy käydä Baltiassa on ratkiriemukas laivamatka karaokeineen.

      • Anonyymi

        Minä en mene mihinkään Baltiaan. Minä menen Tallinnaan ja sieltä Pärnuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en mene mihinkään Baltiaan. Minä menen Tallinnaan ja sieltä Pärnuuseen.

        No minä menen Riikan lentokentän kautta AirBaltikalla Thaimaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä menen Riikan lentokentän kautta AirBaltikalla Thaimaaseen.

        Minä menen Hki-Vantaalta Qatarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä menen Riikan lentokentän kautta AirBaltikalla Thaimaaseen.

        Minä menen Marketan kautta suoraan kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä menen Riikan lentokentän kautta AirBaltikalla Thaimaaseen.

        Minä lennän Virginillä kuuseen.


    • Anonyymi

      Latvia puhkaisi Baltian matkustuskuplan, koska virolaiset sairastelevat liikaa, mutta ei hätää, viinaa saa edelleen Viron kauttakin, jos ei jää notkumaan Latvian puolelle 12 tuntia pidemmäksi aikaa. Rajakaupolla käynnistä selviää yleensä alle tunnissa, siis ostosten tekemisestä.

      • Anonyymi

        Sinulle matkailu on siis vain kaupassa käyntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle matkailu on siis vain kaupassa käyntiä.

        niin, viinakaupassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle matkailu on siis vain kaupassa käyntiä.

        Baltian matkat rahoitetaan ostamalla alkoholit ja tupakat sieltä. Joka reissulla säästää noin tuhat euroa. Kun vähennetään matkakulut niin jäädään vielä viitisensataa voitolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baltian matkat rahoitetaan ostamalla alkoholit ja tupakat sieltä. Joka reissulla säästää noin tuhat euroa. Kun vähennetään matkakulut niin jäädään vielä viitisensataa voitolle.

        Voitolle? Lompakostahan on mennyt rahaa, ei tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, viinakaupassa

        Yleensä siellä elintarvikekaupan yhteydessä on viinakauppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitolle? Lompakostahan on mennyt rahaa, ei tullut.

        Siihen nähden että jumittaisi Suomessa lompsaan jää viishunttia jäljelle. Ne voi käyttää vaikka kotimaan matkailun tukemiseen, esimerkiksi Saimaaseen kohdistuvalle sisävesiristeilylle.


    • Anonyymi

      Baltian matkailu lisääntyy paljon koska koronan vaikutus vähenee.

      • Anonyymi

        Tallinnassa on nykyään tosi edullista asua hotellissa. 2 hengen huone aamiaisella kunnon paikassa jopa alle 40 euroa vuorokaudelta.


    • Anonyymi

      Saksasta sai korin lonkeroa ja 4 pulloa brandyä sekä 4 pulloa viinaa 90 €. Kuljetus kotiovelle Ecomtransitin kautta 19,90.
      Lonkero ja brandyt oli tarjouksessa😊

      • Anonyymi

        Missä välissä tuossa ollaan laivalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä välissä tuossa ollaan laivalla?

        Tuo on peräkamarilaisen huisaa matkailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä välissä tuossa ollaan laivalla?

        Tilatut viinat matkustavat laivalla Suomeen. Ihan ite ei tartte lähtee laivailemaan. Säästyy piletin hinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilatut viinat matkustavat laivalla Suomeen. Ihan ite ei tartte lähtee laivailemaan. Säästyy piletin hinta.

        Olisit pyytäny lentorahtina ni ois pletti ollu kalliimpi ja oisit säästäny enempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilatut viinat matkustavat laivalla Suomeen. Ihan ite ei tartte lähtee laivailemaan. Säästyy piletin hinta.

        Rahti ei matkusta. Matkatavaratkin liittyvät henkilökuljetuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahti ei matkusta. Matkatavaratkin liittyvät henkilökuljetuksiin.

        Ei ne viinat yksin matkustanu. Niillä oli oma saattaja eikä ollu laivan rahtia. Saattajan matkatavaroita ovatten. Nuin se piletin hinta säästyy. Tuon kyllä monikin osaa ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne viinat yksin matkustanu. Niillä oli oma saattaja eikä ollu laivan rahtia. Saattajan matkatavaroita ovatten. Nuin se piletin hinta säästyy. Tuon kyllä monikin osaa ymmärtää.

        Saattajan matkatavaroita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattajan matkatavaroita?

        Saattaja voi olla vain henkilöllä, joka ei itse selviydy matkasta yksin ilman apua.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaja voi olla vain henkilöllä, joka ei itse selviydy matkasta yksin ilman apua.

        Minullapa on laivamatkoilla aina saattaja mukana koska muuten en rohkene esiintyä karaokessa. Lentomatkoilla en häntä tarvitse. Lentäminen pelottaa nykyää niin suuresti etten saa lauleltua. Toista se oli markan Mallorcan matkoilla. Kihniön kipakka oli avittamassa lauluskelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullapa on laivamatkoilla aina saattaja mukana koska muuten en rohkene esiintyä karaokessa. Lentomatkoilla en häntä tarvitse. Lentäminen pelottaa nykyää niin suuresti etten saa lauleltua. Toista se oli markan Mallorcan matkoilla. Kihniön kipakka oli avittamassa lauluskelussa.

        Miksi haluat loukata ja halveksit invalideja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat loukata ja halveksit invalideja?

        Miten tuossa loukattiin tai halveksittiin invalideja? Oletko sairas, luulosairas vaiko aivoinvalidi? Syöpä kalakukkoa ja niin maailma pelastuu. Juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuossa loukattiin tai halveksittiin invalideja? Oletko sairas, luulosairas vaiko aivoinvalidi? Syöpä kalakukkoa ja niin maailma pelastuu. Juu.

        Siten, että toteat saattajien - siis invalidien avustajien - kuljettavan tupakkaa ja alkoholia työkseen. Kyllä saattajan yksinomainen tehtävä on huolehtia saatettavasta.


    • Anonyymi

      Muita silloin laivalla? TOP perämiestä tarvittais parivuoteelliseen hyttiin? 40 /185/mahakas BTM ahteri rantautumista odottaen, tahtois kunnon seilaukset! Vars, nuoremmat , hoikat, fiksut, bi yms miehet kiinnostaa ps. purjehdus jatkuu sunnuntai maanantai välillä Turussa hotellissa. Sovitaan tapaaminen gmaililla nimellä samniemi408

      • Anonyymi

        Jaa niin, Baltic Princes 24-25.10.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe