Mulla on käsin käännettävä 300wattinen paneli. Kun ollaan paikalla sähköä tulee klo 05.00 alkaen ja tuotto loppuu n. klo20.00. Kun ollaan poissa paneli lukitaan etelään. Et tällei meidän mökillä, aurinkosähköä jo 30 vuotta.
Kääntyvä paneeli.
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huonettako tuolla paneelilla lämmittelet? 300 W paneeli ei kuulosta kovin isotehoiselta.
- Anonyymi
Minä käyttäisin tuommoista jossain eteisessä kattolämmittimenä. Ei tarvitsisi paljon käännellä.
- Anonyymi
Riittää hyvin TV:n katseluun. 👍
- Anonyymi
Mikä oli kirjoituksesi pointti? Käänneltävä paneeli ei ole mikään uusi asia.
- Anonyymi
Lue aiheen Aurinkosähkö keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.
Myös omia kokemuksia saa ja voi kirjoittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue aiheen Aurinkosähkö keskusteluja. Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. Suomi24 - tuhansia aiheita.
Myös omia kokemuksia saa ja voi kirjoittaa."Myös omia kokemuksia saa ja voi kirjoittaa."
Ehkä ensin kannattaisi lukea ketjuja ja katsoa onko asiasta jo kirjoitettu. Oma kokemus on tietenkin ihan hyvä tuoda esille, jos siinä tulee jotain uutta muiden tietoon. Mutta kannattaako kirjoittaa vain kirjoittamisen ilosta, jos asiassa ei ole mitään muita kiinnostavaa? Keskustelupalstalla kirjoituksen pitäisi johtaa palstan asiaan liittyvään ajatustenvaihtoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Myös omia kokemuksia saa ja voi kirjoittaa."
Ehkä ensin kannattaisi lukea ketjuja ja katsoa onko asiasta jo kirjoitettu. Oma kokemus on tietenkin ihan hyvä tuoda esille, jos siinä tulee jotain uutta muiden tietoon. Mutta kannattaako kirjoittaa vain kirjoittamisen ilosta, jos asiassa ei ole mitään muita kiinnostavaa? Keskustelupalstalla kirjoituksen pitäisi johtaa palstan asiaan liittyvään ajatustenvaihtoon.Pysyy palsta paremmin hengissä vai oletko aloituskyttääjä.
Aikamoinen selaaminen on monesti kun ei tiedä minkä asian yhteydessä jostain mainitaan.
- Anonyymi
Missä on Antero Rantasen kokemukset ?
- Anonyymi
Selaa taaksepäin, kyllä niitä siellä rävähtää
- Anonyymi
Hän on eläkkeellä aurinkosähköstä
- Anonyymi
Hän on eläkkeellä aurinkosähköstä.
- Anonyymi
Minullakin on pari paneelia pihassa jä nostelen niitä päivän mittaan eri paikkoihin ja sähköä riittää.
- Anonyymi
Täällä myös ja lisäksi kiinteästi asennettuja.
Juu jopa kahvit keitetään aurinkosähköllä😊😊 - Anonyymi
Rälläkkäkin toimii! Eilen teroitin ruohonleikkurin terän, aurinkosähkö on ihanaaa🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kuvat tänne kiitos, muuten en usko ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308408Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571113Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?59639En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579