Kellään omakohtaista kokemusta miten homma hoituu jos ei pysty enää autoa maksamaan ja ilmoittaa tästä rahoitusyhtiölle?
Tähän asti on kaikki kk-erät maksettu ajallaan mutta kohta tilanne muuttuu.
Auton palautus rahoitusyhtiölle, kokemuksia?
4
690
Vastaukset
- Anonyymi
Tutulla, oli 3 erää rästissä, tuli punainen lappu, että auto pitäisi palauttaa liikkeeseen. Hän sai maksettua erät..
- Anonyymi
Minulla oli täs taannoin uutena ostetusta autosta vajaat puolet maksamatta kun palautin auton. Kaikkien kulujen ja laskujen jälkeen sain vielä hieman rahaa takaisin. Tosin ne meni sitten ulosottoon.
- Anonyymi
Miksi ostit liian kalliin auton? Tiesittekö että iso osa noista hienoista autoista jotka liikkuu kaduilla ovat todellisuudessa rahoitusyhtiöiden omistuksessa olevia. Vois varmaan sanoa että hyvä nyrkkisääntö on tämä: mitä hienompi auto persiin alla sitä pers'aakisempi kuski :D
- Anonyymi
Jos rahoitusyhtiön tarjoama auton arvo on liian alhaindn, älä anna autoa vaan vaadi voudin tekemää tilitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597