Onko unelmasi nauttimaan piiskasta ja alistumaan pienelle pippurisen kiltille 58v tamperelaiselle naiselle. Jos tunsit kihelmöintiä niin ehkä se voidaan toteuttaa. Muistahan laittaa viestiisi kunnon esittely itsestäsi
[email protected]
Tottelevaista minulle
23
53
Vastaukset
- Anonyymi
Piiskasta en välttämättä niin välittäisi mutta sträpin saamisesta sitäkin enemmän ;)
- Anonyymi
Vastaas jollekin miehelle. Kyllä aito on aina aito.
- Anonyymi
30 mies haluis sua.. anna mulle piskaa.. oon tuhma..
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Voi jumankaut, siin on osoite, kirjoita sille äläkä täällä mangu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jumankaut, siin on osoite, kirjoita sille äläkä täällä mangu.
Heti osui ja upposi suoraan suoleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti osui ja upposi suoraan suoleen
Siinä toinen uuvatti.
Miksi ylipäätänsä roikut täällä 24/7? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä toinen uuvatti.
Miksi ylipäätänsä roikut täällä 24/7?Se on ihan dorka ämmä se kommentoi jokaista aloitusta.Hoitoon se kuuluis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trololoo ääliöt
Vittu mikä ääliö dorka uuvatti spuge.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu mikä ääliö dorka uuvatti spuge.
Näin kertoo itse dorga uuvatti spuge
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse dorga uuvatti spuge
Jep tunnistit ittes tulit vahvistaa asian oikeellisuuden Eipä oikeesti siellä lohkot olla kovin lämpöisiä.Dorka mikä dorka koitas keksii parempaa tekemistä älä häiritse ihmisiä.
No en niinkää välttämättä piiskaa mutta voisit sitoa mut, antaa kunnolla suuhoitoa ja leikkiä vaikka jääpaloilla kun imet mun paksua kalua. Edelleen kun olisin sidottuna, lopulta tulisit mun päälle ohjaten mun kalun sun sisään ja ratsastaisit mun päällä kunnes laukean ja täytän sut spermallani.
T: Tuhma mutta kiltti mies 31 vuottaMinä tulen kirjoittamaan sinulle heti kun ehdin!
- Anonyymi
Älä suotta.
Terveisin Kutsuni
Olen kirjoittanut sinulle kolme kirjejä mailia tuon nimi maryannashh
- Anonyymi
Paljastus. Tuo on itse laittanut osoitteensa tänne ja minä kilttinä tyttönä levitän sitä. Tosin hänen tietämättään, eli siinä hän saa kivoja ylläreitä. Enkös ole kiltti ja ihanainen.
Terveisin Kutsuni Anonyymi kirjoitti:
Paljastus. Tuo on itse laittanut osoitteensa tänne ja minä kilttinä tyttönä levitän sitä. Tosin hänen tietämättään, eli siinä hän saa kivoja ylläreitä. Enkös ole kiltti ja ihanainen.
Terveisin KutsuniKenen osoite olet laittanut?Jos luet minun mailia sano hänelle mitä minä kirjoitin!Kuka vanha kiltti tyttö on ja onko hän vapaa eli varattu?
- Anonyymi
strykpojke kirjoitti:
Kenen osoite olet laittanut?Jos luet minun mailia sano hänelle mitä minä kirjoitin!Kuka vanha kiltti tyttö on ja onko hän vapaa eli varattu?
Voi kuule, en minä tiedä, kenen tuo osoite on. En ole koskaan tavannut. Mutta kun on osoitteen ilmoittanut, ottakoon meilejä vastaan. Oppiipahan jotain.
Voi kuule, en minä tiedä, kenen tuo osoite on. En ole koskaan tavannut. Mutta kun on osoitteen ilmoittanut, ottakoon meilejä vastaan. Oppiipahan jotain.
Terveisin KutsuniSinä Voi kuule!Kuka sinä olet?
- Anonyymi
strykpojke kirjoitti:
Sinä Voi kuule!Kuka sinä olet?
Nainen, joka pitää naisista ja inhoaa miehiä.
Terveisin KutsuniMinulla on naisten alavartalo vaikka olen mies!Kaunimpi sääreet polvet ja reidet kun monet naiset ja pyöreä nätti pylly!Jos inhotat miehiä,ehkä sinä haluaisit piiskaa niitä silloin?
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin KutsuniSe on hyvä että inhotat miehiä silloin ei se haita sinulle vaikka olen yhtä huono kuin nainen sängyssä!Minä tykkään että sinä olet parempi kun paljo muuta naisia kun vastaat!
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin KutsuniOletko töyssä kun et vasta?Jos asuisit mun luona et tarvitsit tehdä töytä,vaan tehdä se mitä huvittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200