Selffienottajat Oulussa

Anonyymi

Olen katsellut nuoria ja vanhempiakin ihmisiä vaikkapa harrastuksissaan, rannalla, torilla jne, niin mikä ihmeen tarve teillä on ottaa niitä selffiekuvia? Kenelle te sitä elämäänne suoritatte?
Naurettavan näköistä ja suorastaan säälittävää touhua.

9

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla on asiat tosi hyvin, jos tämä on suurin murheesi

• Anonyymi

Mutta näillä selfienottajilla on asiat ilmeisen huonosti ja kun itsellä menee hyvin sen huomaa. Lähimmäisen rakkaudesta asiaan haluaa puuttua.

• Anonyymi

Yleensäkin ihmetyttää miksi joku tunkee lärviään ja kuviaan nettiin ja Faceen. Siellä voi ollan ilman mitään kuvaa, kuten minä.

• Anonyymi

no no no no no. ota alottaja iiiiiiihan iiiiisisti. rentouvu. ja vaikka tsihhautappa auki tölkki hyvvää kylymää kalijaa. kyllä se maalima sullekki paremmin hymmyileepi ku ossaat asennoitua oikein!
      👍

• Anonyymi

Miten pitäisi asennoitua? Ilmeisesti pitäisi turruttaa itsensä idiootteihin jos ei muulla onnistu niin alkoholilla ja huumeilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pitäisi asennoitua? Ilmeisesti pitäisi turruttaa itsensä idiootteihin jos ei muulla onnistu niin alkoholilla ja huumeilla?

löysää nyt ainakin tuota ylikireää pipoas ettet kokonaan pimahda. 😮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

löysää nyt ainakin tuota ylikireää pipoas ettet kokonaan pimahda. 😮

Siis ei kait nyt se pimahda joka itse ajattelee, vaan nämä apinanaamansa julkituojat. Vaihtakaa välillä sitä ilmettä edes ja maisemaa. Stnan idiootit! Tässä näkee miten tyhmä eläin ihminen on ja helposti hallittavissa.

• Anonyymi

Älypuhelin ajan lapset ja nuoret rakentaa minäkuvansa arvon yläpeukkujen määrän mukaan.
      Kannattaa jutella nuorisolle oikean elämän asioista ja tukea kykyä ajatella omilla aivoilla.

• Anonyymi

Ei ne lapset ja nuoret siellä Facessa ja muissa, vaan nuoret aikuiset ja vanhemmat sukupolvet jotka hakee toisten hyväksyntää. Tok tytöt jo nuorempina, mutta suomalaisten yläasteikäisten tyttöjen ja vanhempienkin itsetunto on ihan murskana. Miksi? Muikistelukuvia pukataan nettiin ja aina sama ilme kuin jollakin eksyneellä aasilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      32
      3750
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      98
      3384
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      101
      3305
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3128
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      70
      3050
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2785
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2570
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2473
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2402
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      90
      2136
    Aihe