Olen katsellut nuoria ja vanhempiakin ihmisiä vaikkapa harrastuksissaan, rannalla, torilla jne, niin mikä ihmeen tarve teillä on ottaa niitä selffiekuvia? Kenelle te sitä elämäänne suoritatte?
Naurettavan näköistä ja suorastaan säälittävää touhua.
Selffienottajat Oulussa
9
67
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on asiat tosi hyvin, jos tämä on suurin murheesi
- Anonyymi
Mutta näillä selfienottajilla on asiat ilmeisen huonosti ja kun itsellä menee hyvin sen huomaa. Lähimmäisen rakkaudesta asiaan haluaa puuttua.
- Anonyymi
Yleensäkin ihmetyttää miksi joku tunkee lärviään ja kuviaan nettiin ja Faceen. Siellä voi ollan ilman mitään kuvaa, kuten minä.
- Anonyymi
no no no no no. ota alottaja iiiiiiihan iiiiisisti. rentouvu. ja vaikka tsihhautappa auki tölkki hyvvää kylymää kalijaa. kyllä se maalima sullekki paremmin hymmyileepi ku ossaat asennoitua oikein!
👍- Anonyymi
Miten pitäisi asennoitua? Ilmeisesti pitäisi turruttaa itsensä idiootteihin jos ei muulla onnistu niin alkoholilla ja huumeilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pitäisi asennoitua? Ilmeisesti pitäisi turruttaa itsensä idiootteihin jos ei muulla onnistu niin alkoholilla ja huumeilla?
löysää nyt ainakin tuota ylikireää pipoas ettet kokonaan pimahda. 😮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
löysää nyt ainakin tuota ylikireää pipoas ettet kokonaan pimahda. 😮
Siis ei kait nyt se pimahda joka itse ajattelee, vaan nämä apinanaamansa julkituojat. Vaihtakaa välillä sitä ilmettä edes ja maisemaa. Stnan idiootit! Tässä näkee miten tyhmä eläin ihminen on ja helposti hallittavissa.
- Anonyymi
Älypuhelin ajan lapset ja nuoret rakentaa minäkuvansa arvon yläpeukkujen määrän mukaan.
Kannattaa jutella nuorisolle oikean elämän asioista ja tukea kykyä ajatella omilla aivoilla.- Anonyymi
Ei ne lapset ja nuoret siellä Facessa ja muissa, vaan nuoret aikuiset ja vanhemmat sukupolvet jotka hakee toisten hyväksyntää. Tok tytöt jo nuorempina, mutta suomalaisten yläasteikäisten tyttöjen ja vanhempienkin itsetunto on ihan murskana. Miksi? Muikistelukuvia pukataan nettiin ja aina sama ilme kuin jollakin eksyneellä aasilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108