Selffienottajat Oulussa

Anonyymi

Olen katsellut nuoria ja vanhempiakin ihmisiä vaikkapa harrastuksissaan, rannalla, torilla jne, niin mikä ihmeen tarve teillä on ottaa niitä selffiekuvia? Kenelle te sitä elämäänne suoritatte?
Naurettavan näköistä ja suorastaan säälittävää touhua.

9

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla on asiat tosi hyvin, jos tämä on suurin murheesi

• Anonyymi

Mutta näillä selfienottajilla on asiat ilmeisen huonosti ja kun itsellä menee hyvin sen huomaa. Lähimmäisen rakkaudesta asiaan haluaa puuttua.

• Anonyymi

Yleensäkin ihmetyttää miksi joku tunkee lärviään ja kuviaan nettiin ja Faceen. Siellä voi ollan ilman mitään kuvaa, kuten minä.

• Anonyymi

no no no no no. ota alottaja iiiiiiihan iiiiisisti. rentouvu. ja vaikka tsihhautappa auki tölkki hyvvää kylymää kalijaa. kyllä se maalima sullekki paremmin hymmyileepi ku ossaat asennoitua oikein!
      👍

• Anonyymi

Miten pitäisi asennoitua? Ilmeisesti pitäisi turruttaa itsensä idiootteihin jos ei muulla onnistu niin alkoholilla ja huumeilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pitäisi asennoitua? Ilmeisesti pitäisi turruttaa itsensä idiootteihin jos ei muulla onnistu niin alkoholilla ja huumeilla?

löysää nyt ainakin tuota ylikireää pipoas ettet kokonaan pimahda. 😮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

löysää nyt ainakin tuota ylikireää pipoas ettet kokonaan pimahda. 😮

Siis ei kait nyt se pimahda joka itse ajattelee, vaan nämä apinanaamansa julkituojat. Vaihtakaa välillä sitä ilmettä edes ja maisemaa. Stnan idiootit! Tässä näkee miten tyhmä eläin ihminen on ja helposti hallittavissa.

• Anonyymi

Älypuhelin ajan lapset ja nuoret rakentaa minäkuvansa arvon yläpeukkujen määrän mukaan.
      Kannattaa jutella nuorisolle oikean elämän asioista ja tukea kykyä ajatella omilla aivoilla.

• Anonyymi

Ei ne lapset ja nuoret siellä Facessa ja muissa, vaan nuoret aikuiset ja vanhemmat sukupolvet jotka hakee toisten hyväksyntää. Tok tytöt jo nuorempina, mutta suomalaisten yläasteikäisten tyttöjen ja vanhempienkin itsetunto on ihan murskana. Miksi? Muikistelukuvia pukataan nettiin ja aina sama ilme kuin jollakin eksyneellä aasilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      43
      2188
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      22
      2000
    3. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      63
      1561
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      190
      1532
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      79
      1323
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1261
    7. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      13
      1144
    8. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      20
      1136
    9. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      20
      1094
    10. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      15
      1021
    Aihe