Ongelmana minulla on ollut saada orgasmi olemattoman keskittymiskyvyn takia. Satisfyerin avulla sen olen oppinut saamaan ja toki tietysti kovaa treeniä keskittymisen kanssa. Haluisin nyt opetella saamaan jonkun muunkin lelun kanssa orgasmin, joten mikä tuon lelun rinnalle? Välillä olen kokeillut pientä vibraa, mutta se ei tuota sellaista stimaaliota, että saisin otetta koko tunteesta edes.
Mikä seksilelu satisfyerin rinnalle?
Anonyymi
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Oikean muotoinen ja keskikokoinen 4cm paksu pehmeähkö tekoheppi j avaimo saa orgasmin 10-20min. Itse työstäen menee 20-30min. Satisfyer on hie
no keksintö. - Anonyymi
Hanki hyvä wandi, mulla toimii parhaiten kun ensin sillä surruutan ja sitten vibradildoa reippaasti sisään ☺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498