Aloitin jo metsästyskauden!

Anonyymi

Teeriä, metsoja, sorsia yms. Käytän pienoiskivääriä jossa äänenvaimentaja. Ja hyvää naamioasua. Saalista on tullut mukavasti! Jos isovanhempani harrasti salametsästystä, pidän perinnettä yllä.

Ei se riista metsästä lopu :) >kaikki mukaan hauskaan harrastukseen!

19

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkos Lieksassa paljonkin näitä salametsästäjiä?

• Anonyymi

On, liki kaikki.

• Anonyymi

Salametsästystä en hyväksy. Rehellisen ja aidon metsästyksen vastustajat ovat vihreään limaan suojautuneita. Lima on jotain sellaista, että se ei tahmeassaankaan tahdo irrota. Joskus ei edes saunan jälkeen. Sellainen sauna ei riitä näille vihreille tahmeille. Ei edes selkäsauna;)

• Anonyymi

Ne on eriporukat, mitä hirviä yms kaataa, itse en semmoseen rupee. Riski on liian iso. Ja kun käytän vainpienoiskivääriä, niin sillä mennään :)

• Anonyymi

Mekin ammuttiin sors,,eikun kyyhkyjä, minä ammuin ja kaveri heitteli kasapanoksia ja kranaatteja. Vyörytettiin yksi kyyhkyjen ruokintapaikka.

• Anonyymi

Ihan ok on!

• Anonyymi

Hieno harrastus!

• Anonyymi

Napsutte pois kärsimästä ne luonnosta. Vihret tappaa ne kuitenkin.

• Anonyymi

Ompa viisasta. Hulluilla halvat huvit. Pyssyt pois ja munat myös. Persujen hommoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ompa viisasta. Hulluilla halvat huvit. Pyssyt pois ja munat myös. Persujen hommoo.

Toki ensilauseeni on perusteltava. Perustelen näin. Hän. Aloittaja sisäistää mielestäni hyvin, heijastellen, ja kuvaillen asian ytimen osittain jopa osataiteellisella tavalla. Osataiteellisuus toki taitolla tiedot listaa, ilman turhan taitavaa sanomasta poikkeavaa. Poikkeus tyylistä, ymmärrettävästä, on aina osavaarallista.
        Sanankäyttöä olen joskus harrastanut. Vahvempi, tai raju, sellainen, vaatisi näillä palstoilla mielestäni enemmän.
        Toki, jos aivan ilman kuplivaa, ryhtyisin kirjoitteleman, käenpä tietäisi sen, mitä tuodusta tulisi.
        "Kaarisiltainsinööri"
        Levis aikoinaan. https://www.youtube.com/watch?v=RjUXGmJGZrg

• Anonyymi

Typerä provo, ei jatkoon.

• Anonyymi

Kuluessa ilmoituksen saamisesta purkaa sopimus heidän faceen palautetta vökuyt kuuupå niillä ei ole katsonut voivat olla palautteesta eikä olisi tavallista ruokaa komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuluessa ilmoituksen saamisesta purkaa sopimus heidän faceen palautetta vökuyt kuuupå niillä ei ole katsonut voivat olla palautteesta eikä olisi tavallista ruokaa komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik

Milloinkahan alkaa hissan ja viherpiipertäjien metsästys?

• Anonyymi

Itsekkin suosin pienoiskivääriä, ja sileseri siihen. Eipä tule meteliä. Näin voi metsästää läpi vuoden ilman, että tulee mitään sanomisia.

• Anonyymi

Kannattaa harjoitella isis lahtia voi alkaa.

• Minä olen metsästänyt koko kesän, ja melkein joka laukauksella on saalista tullut.
      Joku on vaatinut jopa sarjan.
      Siinnä on kaikenlaista otusta, perhosista peuroihin.

• Anonyymi

Muistanko oikein että metsästät kameralla?

• Anonyymi

Lieksan pulien kaljaröyhtäisy on niin väkevä, että sillä kaikki riista kaatuu kilometrin säteellä. Joskus naisetkin, ja pääsee pukille 😋

• Anonyymi

Onneksi olkoon et jatkat perinteitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      7864
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      56
      5834
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3302
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2953
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1688
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      210
      1650
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      334
      1370
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1182
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1179
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1091
    Aihe