Teeriä, metsoja, sorsia yms. Käytän pienoiskivääriä jossa äänenvaimentaja. Ja hyvää naamioasua. Saalista on tullut mukavasti! Jos isovanhempani harrasti salametsästystä, pidän perinnettä yllä.
Ei se riista metsästä lopu :) >kaikki mukaan hauskaan harrastukseen!
Aloitin jo metsästyskauden!
19
114
Vastaukset
Onkos Lieksassa paljonkin näitä salametsästäjiä?
- Anonyymi
On, liki kaikki.
- Anonyymi
Salametsästystä en hyväksy. Rehellisen ja aidon metsästyksen vastustajat ovat vihreään limaan suojautuneita. Lima on jotain sellaista, että se ei tahmeassaankaan tahdo irrota. Joskus ei edes saunan jälkeen. Sellainen sauna ei riitä näille vihreille tahmeille. Ei edes selkäsauna;)
- Anonyymi
Ne on eriporukat, mitä hirviä yms kaataa, itse en semmoseen rupee. Riski on liian iso. Ja kun käytän vainpienoiskivääriä, niin sillä mennään :)
- Anonyymi
Mekin ammuttiin sors,,eikun kyyhkyjä, minä ammuin ja kaveri heitteli kasapanoksia ja kranaatteja. Vyörytettiin yksi kyyhkyjen ruokintapaikka.
- Anonyymi
Ihan ok on!
- Anonyymi
Hieno harrastus!
- Anonyymi
Napsutte pois kärsimästä ne luonnosta. Vihret tappaa ne kuitenkin.
- Anonyymi
Ompa viisasta. Hulluilla halvat huvit. Pyssyt pois ja munat myös. Persujen hommoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompa viisasta. Hulluilla halvat huvit. Pyssyt pois ja munat myös. Persujen hommoo.
Toki ensilauseeni on perusteltava. Perustelen näin. Hän. Aloittaja sisäistää mielestäni hyvin, heijastellen, ja kuvaillen asian ytimen osittain jopa osataiteellisella tavalla. Osataiteellisuus toki taitolla tiedot listaa, ilman turhan taitavaa sanomasta poikkeavaa. Poikkeus tyylistä, ymmärrettävästä, on aina osavaarallista.
Sanankäyttöä olen joskus harrastanut. Vahvempi, tai raju, sellainen, vaatisi näillä palstoilla mielestäni enemmän.
Toki, jos aivan ilman kuplivaa, ryhtyisin kirjoitteleman, käenpä tietäisi sen, mitä tuodusta tulisi.
"Kaarisiltainsinööri"
Levis aikoinaan. https://www.youtube.com/watch?v=RjUXGmJGZrg
- Anonyymi
Typerä provo, ei jatkoon.
- Anonyymi
Kuluessa ilmoituksen saamisesta purkaa sopimus heidän faceen palautetta vökuyt kuuupå niillä ei ole katsonut voivat olla palautteesta eikä olisi tavallista ruokaa komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuluessa ilmoituksen saamisesta purkaa sopimus heidän faceen palautetta vökuyt kuuupå niillä ei ole katsonut voivat olla palautteesta eikä olisi tavallista ruokaa komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik komu ja pienet lapset kotiin hissanmaik
Milloinkahan alkaa hissan ja viherpiipertäjien metsästys?
- Anonyymi
Itsekkin suosin pienoiskivääriä, ja sileseri siihen. Eipä tule meteliä. Näin voi metsästää läpi vuoden ilman, että tulee mitään sanomisia.
- Anonyymi
Kannattaa harjoitella isis lahtia voi alkaa.
Minä olen metsästänyt koko kesän, ja melkein joka laukauksella on saalista tullut.
Joku on vaatinut jopa sarjan.
Siinnä on kaikenlaista otusta, perhosista peuroihin.- Anonyymi
Muistanko oikein että metsästät kameralla?
- Anonyymi
Lieksan pulien kaljaröyhtäisy on niin väkevä, että sillä kaikki riista kaatuu kilometrin säteellä. Joskus naisetkin, ja pääsee pukille 😋
- Anonyymi
Onneksi olkoon et jatkat perinteitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141