Oon lähes täysin kokematon ihan komea mut aika ujo reilu parikymppinen kundi ja haluaisin vihdoinkin saada kunnon seksiä ja suihinoton pitkän kaavan kautta. On sitä pari kertaa pikku päissään jotain räpellystä koittanut ikäistensä naisien kanssa mut ei siitä tahtonut mitään tulla. En siis suoranaisesti ole menettänyt poikuuttani ja haluan nimenomaan kokea sen itseäni reilusti vanhemman naisen kanssa.
Mua on aina kiihottanut enemmän itseä paljon vanhemmat naiset ja haluaisin tehdä sen täysin selvinpäin tai otettais korkeintaan pari lasillista viiniä rentoutukseks ja mentäis siitä pian itse asiaan. Oon valmis vaikka maksamaankin jos saan kokea sen upean vanhemman naisen kanssa. Antaisit mulle sellaiset kyydit etten nuoremmista naisista haaveilisikkaan sen jälkeen. ;) Laittakaa vanhemmat naiset viestiä tulemaan. Asun omillani ja mulla on kämpässä myös oma sauna niin voitais esim ensi viikonloppuna nähdä ja keksitään kaikkea kivaa.
[email protected]
Tampereelta 50+ naista antamaan kunnon kyydit nuorelle miehelle
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189