Kun vapaaehtoinen karanteeni ei käytännössä toimi niin kansakunnan edun nimissä on otettava kovemmat keinot käyttöön (esim. GPS pantaseuranta) .
Nyt Suomessa on vielä hyvä korona tilanne mutta
Suomella ei olisi enää varaa enää uuteen korona-aaltoon joka toisivat maahan palaavat reissaajat.
Rajat kiinni tai pantaseuranta reissaajille.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö,liitua on ,laki sallii matkustamisen
- Anonyymi
Rokka ei sallisi matkustamista
- Anonyymi
Niin sallii ja tietenkin siitä on näiden pakkoreissaajien ihan pakko ottaa kaikki ilo irti!
- Anonyymi
No niin itku pitkästä ilosta voi tulla muillekin!
Suomesta tuntuu kadonneen kaikki "yhteen hiileen puhaltaminen" ja tilalle on tullut itsekäs minä-minä koheltaminen.
- Anonyymi
Jag kommer med Coronan fennor :-*
- Anonyymi
Karanteenin valvonnassa mitkään kännykkään asennettavat sovellukset eivät toimi koska sen kännykän voi jättää kotiin tai hommata prepaid liittymiä joten ihan turhaa ministerien on syytää tehottomiin ohjelmiin rahaa.
Jos ei mennä resursseja vievään ja kalliiseen pakko karanteeniin niin halvempi toimiva ratkaisu on raajaan lukittava GPS - seuranta laite( jotka rahoittavat valvottavat laitteiden vuokramaksuilla) . Noniin nyt alkaa vihervasemmisto päästä jo siihen vaiheeseen että vääränlaiset ihmiset merkataan. Miksi tämä meno alkaa muistuttaa natsisaksaa?
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Vihreiden matutulva tuo tullessaan Koronaa turha Suomalaisia on syyttää.
- Anonyymi
Semmoiset kovat kaulassa eli kuristuspanta ehkä.
- Anonyymi
Suomalaisille pakolliset testit, kun tulee maahan...!
Paperittomat saavat tulla, testejä ei tarvita... - Anonyymi
Lapsellista olettaa että muista piittaamattomat reissaajat pysyisivät jossakin omaehtoisessa karanteenissa suojellakseen muita korona-virus tartunnalta.
(Suureen joukkoon saattaa kuulua myös niitä katkeria pölvästejä jotka saadessaan tartunnan laittavat tahallaan ns. "vahingon" kiertämään.)
Kun ihmisten terveys ja henki ovat vaarassa niin ei ole liioiteltua kaventaa yksilönvapauksia eli karanteenissa olevat panta-seurantaan muuten heitä ei voida valvoa ja asettaa vastuuseen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211433Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r367477V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!823899Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063809- 423338
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳503163- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033- 361830