Miten voin palauttaa selaushistorian.

Anonyymi

Miten win 10:ssä voi palauttaa selaushistorian, jos vaikka epäilen, että eräs irvileuka on minua kiusatakseen pyyhkinyt pois minulle tärkeitä selaustietoja.

27

1388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikkä ihmeen Windows 10:n selaushistoria?

      • Anonyymi

        Asiallisia vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallisia vastauksia.

        Ei Windows 10:ssä ole mitään selaushistoriaa, etkä nyt ymmärrä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Windows 10:ssä ole mitään selaushistoriaa, etkä nyt ymmärrä sitä.

        Kyllä minun Windows 10:ssä vaan on selaus/sivuhistoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minun Windows 10:ssä vaan on selaus/sivuhistoria.

        Taas täällä harrastetaan termikikkailua! Windows 10 on käyttöjärjestelmä minkä sisällä ajetaan ohjelmia kuten vaikkapa internet-selaimia (Chrome, Edge, Firefox...).

        Jos näiden selainten sivuhistoria on poistettu ennen kuin (%AppData%) niistä on otettu varmuuskopiota, niin palauttaminen ei ole mahdollista.

        Sama juttu kuin jos poltit suutuspäissäsi nuoruusajan rakkauskirjeesi. Jos et ollut ottanut niistä varmuuskopioita, niin tuhotyötä ei enää edes anteeksipyynnöllä tekemättömäksi saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas täällä harrastetaan termikikkailua! Windows 10 on käyttöjärjestelmä minkä sisällä ajetaan ohjelmia kuten vaikkapa internet-selaimia (Chrome, Edge, Firefox...).

        Jos näiden selainten sivuhistoria on poistettu ennen kuin (%AppData%) niistä on otettu varmuuskopiota, niin palauttaminen ei ole mahdollista.

        Sama juttu kuin jos poltit suutuspäissäsi nuoruusajan rakkauskirjeesi. Jos et ollut ottanut niistä varmuuskopioita, niin tuhotyötä ei enää edes anteeksipyynnöllä tekemättömäksi saa.

        Ennenkuin alat päteä, mieti sellaista kuin System Restore?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennenkuin alat päteä, mieti sellaista kuin System Restore?

        Kyllä se palautusasema / palautuspiste täytyy tehdä, ei sieltä mitään muuten palauteta.
        Mahtaako sekään tosipaikan tullen toimia?
        Kerran sain näköistiedoston palautettua kun olin luonut näköistiedoston toiselle levylle, mutta toisella kerralla tuli teksti, parametri ei kelpaa ja virhekoodi perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se palautusasema / palautuspiste täytyy tehdä, ei sieltä mitään muuten palauteta.
        Mahtaako sekään tosipaikan tullen toimia?
        Kerran sain näköistiedoston palautettua kun olin luonut näköistiedoston toiselle levylle, mutta toisella kerralla tuli teksti, parametri ei kelpaa ja virhekoodi perään.

        Juuri näin. Oletuksena tuon tason palautuspisteiden teko ei ole käytössä ja jos/kun joutuu kyselemään tällaisilla palstoilla voiko tietoja palauttaa niin on äärimmäisen suuri todennäköisyys sille ettei tietojen varmuuskopiointia ole itse aktiivisesti hoidettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se palautusasema / palautuspiste täytyy tehdä, ei sieltä mitään muuten palauteta.
        Mahtaako sekään tosipaikan tullen toimia?
        Kerran sain näköistiedoston palautettua kun olin luonut näköistiedoston toiselle levylle, mutta toisella kerralla tuli teksti, parametri ei kelpaa ja virhekoodi perään.

        "os näiden selainten sivuhistoria on poistettu ennen kuin (%AppData%) niistä on otettu varmuuskopiota, niin palauttaminen ei ole mahdollista."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennenkuin alat päteä, mieti sellaista kuin System Restore?

        Mieti ihan rauhassa niitä "System Restore" juttujasi, mutta WINDOWSISSA EI OLE MITÄÄN SELAUSHISTORIAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti ihan rauhassa niitä "System Restore" juttujasi, mutta WINDOWSISSA EI OLE MITÄÄN SELAUSHISTORIAA.

        "niin palauttaminen ei ole mahdollista"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas täällä harrastetaan termikikkailua! Windows 10 on käyttöjärjestelmä minkä sisällä ajetaan ohjelmia kuten vaikkapa internet-selaimia (Chrome, Edge, Firefox...).

        Jos näiden selainten sivuhistoria on poistettu ennen kuin (%AppData%) niistä on otettu varmuuskopiota, niin palauttaminen ei ole mahdollista.

        Sama juttu kuin jos poltit suutuspäissäsi nuoruusajan rakkauskirjeesi. Jos et ollut ottanut niistä varmuuskopioita, niin tuhotyötä ei enää edes anteeksipyynnöllä tekemättömäksi saa.

        "os näiden selainten sivuhistoria on poistettu ennen kuin (%AppData%) niistä on otettu varmuuskopiota, niin palauttaminen ei ole mahdollista."

        "Restore Firefox History Using Backup Copies Backup copies of deleted Firefox history are stored in hidden files named as index.dat files. If you have accidentally delete Firefox history, you can recover it by locating the index.dat file. "


    • Anonyymi

      Ei mitenkään.

    • Anonyymi

      Sellaista mitä ei alunperinkään ole olemassa, ei voida mitenkään palauttaa.

    • Anonyymi

      Kekseistä saa osan.

    • Anonyymi

      Jos selaamisessa on jotain tärkeää, niin se sivusto laitetaan kirjanmerkkeihin tai millä mikäkin selain sitä nimittää.

      Aloituksesta tulee mieleen vain toisen ihmisen selaamisen vakoilu.

      • Anonyymi

        Kukin tyylillään mutta sivuhistoria on automaattinen kirjanmerkistö josta sanahaulla löytyy usein jotain jota selaushetkellä ei pitänyt tärkeänä mutta johon haluaakin myöhemmin palata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin tyylillään mutta sivuhistoria on automaattinen kirjanmerkistö josta sanahaulla löytyy usein jotain jota selaushetkellä ei pitänyt tärkeänä mutta johon haluaakin myöhemmin palata.

        Sitä tilannetta varten on Google. Sanahaulla sekin toimii.

        Minulla tulee yhden päivän aikana hirmuinen tiedosto selattuja. Ei mitään tolkkua säästellä sellaisia.
        Samoinkuin evästeitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tilannetta varten on Google. Sanahaulla sekin toimii.

        Minulla tulee yhden päivän aikana hirmuinen tiedosto selattuja. Ei mitään tolkkua säästellä sellaisia.
        Samoinkuin evästeitäkään.

        Ei googlelta voi kysyä että millä c sivuilla kävin Tammikuussa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tilannetta varten on Google. Sanahaulla sekin toimii.

        Minulla tulee yhden päivän aikana hirmuinen tiedosto selattuja. Ei mitään tolkkua säästellä sellaisia.
        Samoinkuin evästeitäkään.

        "hirmuinen tiedosto" No minkä kokoinen?


      • Anonyymi

        Olen n. 30 v aikana muistaakseni kerran tarvinnut sivuhistoriaa, kun vahingossa suljin sivuston, jonka käsittely oli kesken.

        Kirjanmerkkien lisäksi on nykyään pikavalintaakin, joihin tallentaa. Kätevää.
        Pääselaimessani on n. 8.000 kirjanmerkkiä, jotka ryhmitelty aiheittain ja tietyillä hakusanoilla, jotta *klik* saa kaiken oleellisen esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen n. 30 v aikana muistaakseni kerran tarvinnut sivuhistoriaa, kun vahingossa suljin sivuston, jonka käsittely oli kesken.

        Kirjanmerkkien lisäksi on nykyään pikavalintaakin, joihin tallentaa. Kätevää.
        Pääselaimessani on n. 8.000 kirjanmerkkiä, jotka ryhmitelty aiheittain ja tietyillä hakusanoilla, jotta *klik* saa kaiken oleellisen esille.

        Lipsahtiko kolme ylimääräistä nollaa?


    • Anonyymi

      Pilveen tallennetusta sivuhistoriasta ei ollut vielä mainintaa.
      Kerrataan:
      System restore
      Index.dat
      Cookies
      Cloud
      Data Recover
      "niin palauttaminen ei ole mahdollista"...

      • Anonyymi

        Lisäksi viranomaisilla on lisää keinoja sivuhistorian selvittämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi viranomaisilla on lisää keinoja sivuhistorian selvittämiseen.

        Kuten mitä?


    • Anonyymi

      Luultavasti se kaverisi on vain pyyhkinyt pois oman selaushistoriansa koneeltasi. Aivan normaalia, jos käyttää toisen konetta. Jos siinä sivussa häviää omistajankin selaushistoriaa, sille ei voi mitään. Ihan hyvä aina itsekin välillä siivota konetta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe