Toyotan renkaat

Anonyymi

Joku on nyt ostanut varastetut uudehkot renkaat. Renkaat oli mun ja tietämättäni myyty. Asia on poliisilla. Myyty Kirkkotieltä.

25

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      80v mies oli antanut renkaat luottamuksella tälle tutulle 40v jannulle kun oli luvannut ne mulle toimittaa ja auton mukana on kahdet renkaat . Kuinka ollakaan tää "kaveri" ei mulle koskaan renkaita toimittanut vaan möi ne?!!! No mä en niitä rahoja tarvii mutta että valehdellaan vanhalle ihmiselle... ei sovi luontoon. Toivon ettei ostaja tienny ostavansa varastettua tavaraa..kirkkotien alkupäästä...

      • Anonyymi

        Kuka tälläistä kehtaa tehdä vanhukselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tälläistä kehtaa tehdä vanhukselle?

        Kerran rosvo aina rosvo....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran rosvo aina rosvo....

        Kuka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka?

        Eiköhän Rättärikujan ihmisroskia.


    • Anonyymi

      Todella törkeää toimintaa. Sanoisko suoraan, että hävytöntä!

      • Anonyymi

        KIINNOSTAA TIETÄÄ KUKA MYY TOISEN OMAISUUTTA. NIMI ESIIN NIIN OSAA VAROA KYSEITÄ KAUPISKELIJAA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIINNOSTAA TIETÄÄ KUKA MYY TOISEN OMAISUUTTA. NIMI ESIIN NIIN OSAA VAROA KYSEITÄ KAUPISKELIJAA.

        Huijareita varkaita törkeitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huijareita varkaita törkeitä

        Kirkkomäen sillan vierestä tää "ystävä:)löytyy. Kyselly oon renkaita mut eipä puhelin vastaa:). Nyt kuulin et ei ole eka kerta kun varastaa. Älkää luottako.. no vastaa teostaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkkomäen sillan vierestä tää "ystävä:)löytyy. Kyselly oon renkaita mut eipä puhelin vastaa:). Nyt kuulin et ei ole eka kerta kun varastaa. Älkää luottako.. no vastaa teostaan...

        Köyhä saa olla mutta kuka vanhukselta varastaa! H.....!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkkomäen sillan vierestä tää "ystävä:)löytyy. Kyselly oon renkaita mut eipä puhelin vastaa:). Nyt kuulin et ei ole eka kerta kun varastaa. Älkää luottako.. no vastaa teostaan...

        Nimiä vsan kehiin niin ei tarvi arpoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimiä vsan kehiin niin ei tarvi arpoa...

        Niin ne raukkamaiset huijarit toimii
        ei vastata puhelimeen uskoen että asiat unohtuu
        Onko nämä huijarit huumeen käyttäjiä
        Pää sekaisin touhutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhä saa olla mutta kuka vanhukselta varastaa! H.....!!

        Löytyykö Kilvakkalasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne raukkamaiset huijarit toimii
        ei vastata puhelimeen uskoen että asiat unohtuu
        Onko nämä huijarit huumeen käyttäjiä
        Pää sekaisin touhutaan

        Oliko pussihousut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkkomäen sillan vierestä tää "ystävä:)löytyy. Kyselly oon renkaita mut eipä puhelin vastaa:). Nyt kuulin et ei ole eka kerta kun varastaa. Älkää luottako.. no vastaa teostaan...

        Onko huumesakkia bemarilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko huumesakkia bemarilla?

        Ihan on ilman pussihousuja. Kirkkotieltä sillan vierestä. Taustaa kuulemma varastelemisesta löytyy. Laittanu autoja pölkyn päälle ja vieny renkaita....osaa esittää...


      • Anonyymi

        Oho,tästä en tiiä enkä tunne mutta jos valkolaisen nimen laitat tänne,heti julkaistaan mutta jos tummista kyse jotka kauppaa autoja keksityillä nimillä ei julkaista.


      • Anonyymi

        Aina vaan paranee niinku pikku kissalle silimät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina vaan paranee niinku pikku kissalle silimät

        Eläpä muuta. Tiiän tuon naisen. Mukava on.


      • Anonyymi

        Mun auto ei ole ollut luvattomasti kenenkään tontilla. Ja jos resuista puhutaan? Ei liene varaa haukkua????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun auto ei ole ollut luvattomasti kenenkään tontilla. Ja jos resuista puhutaan? Ei liene varaa haukkua????

        Ne renkaat ei ollu kontissa. Auto on ajokuntoinen ja ostaja odottaa niitä toisia renkaita. Ei kai toi rosvous olis muuten paljastunutkaan.


      • Anonyymi

        Kuvakaappaus otettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläpä muuta. Tiiän tuon naisen. Mukava on.

        Ylväs nainen jos on se pitkätukkainen pienikokoinen....


      • Anonyymi

        Turhaa tuollainen tyhjänpäiväinen nimittely ja haukkuminen jos toinen jäljittää omaisuuttaan.


    • Anonyymi

      Myyväthän persut Suomena Venäjälle!!!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe