Kumma ettei ole peruttu vaikka tartunnat on ollut jo muutaman viikon nousussa ja nähtiin vauhtiajojen aikaan kuinka porukat käyttäytyy kun saa pikkusen alkoholia..mutenkin taisi olla suomen tasolla seinäjoella suhteellisen väkivaltainen viikonloppu? toinen perään..tartunnat ja väkivalta... jipii
Oma-sp konsertti
25
62
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sitä voi perua kun sitten ei seinäjokiset ns.pikkujulkishakuiset näy kuvissa eikä voi päivittää somessa missä oltu ja kenen kanssa.
- Anonyymi
Ei ole peruttu myöskään Ideaparkin festejä, sisätiloissa monta bändiä.
- Anonyymi
Tää on nerokasta, päästää julkisuuteen avaruuden korona pääkaupunkina, juhlittiin loppuun asti, välittämättä vittujakaan mistään ohjeista ja määräyksistä.🤳💪
- Anonyymi
Mitenkä käy Kokoomuksen makkarajuhlan Seinäjoen torilla. Onko Orpolla lappu suun edessä ja yrittää sössöttää, ettei Koronan torjumiseksi hallitus tee mitään. Tilaisuudessa jos ei sitä peruta, pyydetään persujen käyttäytyvän porvarillisen hillitysti, ja vain yksi makkara! Eikä ruoka suussa puhuta sopimattomia.
- Anonyymi
nii in...ainut mistä tää kylä edes oikeesti tunnetaan on noi festarit kesällä..kun nykyään kai duutsoneista ei asu kun ykx täällä. parkkikin meni konkkaan ja espoon peräs...uskon ettei kyllä noita festejä ton sp.n jälkeen enää tuu.
- Anonyymi
Mitä v..tuja te koko ajan valitatte jostain. Olkaa positiivisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä v..tuja te koko ajan valitatte jostain. Olkaa positiivisia.
Koronapositiivisia ollahan kohta tätä menua
- Anonyymi
No voi kyynel. Paljon todennäköisemmin te kaikki kuolette ennemmin kolarissa kuin koronaan oli konserttia tai ei.
- Anonyymi
Huutista. Elämässä juuri ei ole kyse todennäköisyyksistä. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista. Elämässä juuri ei ole kyse todennäköisyyksistä. :D
Nimenomaan elämässä on kyse niistä. Millä todennäköisyydellä esim sinä kuolet syöpään?
Välipuisto rokki takasi
- Anonyymi
Onko porukka menossa tänne? Itseä kyllä mietityttää nyt vaikka aiemmin olin ilmanmuuta menossa..
- Anonyymi
On kyllä niin iskelmäfestivaali ettei vois vähempää kiinnostaa. Keskivertoviihdettä keskivertoihmisille.
- Anonyymi
kaikki vaan rokkaamaan mietitään sitten ens keväänä kannattiko
- Anonyymi
On parempi että elämällä on leveyttä ennemmin kuin pituutta.
- Anonyymi
Ulkomailta tuota koronaa nyt tuodaan. Rajat kiinni niin voidaan pitää vestarit vaikka joka päivä.
- Anonyymi
Juuri näin, mutta eihän se ihmisille sovi, kato on hienoa päästä ulkomaillekin hömpöttämään, tulee vain yhteiskunnalle vähän vitun kalliiksi, mutta sen kai jotkut ovat valmiita maksamaan, jos ei hengellään, niin veroillaan nyt ainakin. Tuliko joillekin muuten yllätyksenä, että toista aaltoa pukkaa heti, kun vähänkin annettiin ihmisille siimaa, heti säntäillään sinne ja tänne, sitten ollaan monttu auki, että mitä vittua.🤣
- Anonyymi
Jos ei osata pitää turvaväleijä ei pitäisi pitää mitään konsertteja tms. Niin yksinkertaista se on.
Englannissa yksien konserttien järjestäjät olivat laittaneet max 6 henkeä samaan "aitaukseen" (rakennustelineitä ja jokaiselle tuoli tai penkki) ja aitausten väliä noin 2m joka suuntaan. Et saanut poistua aitauksestasi kuin luvan kanssa (wc tms). Tarjoilukin hoidettiin aitauksiin.- Anonyymi
Etelä - Karjalassa joko joko pallossa useita kymmeniä altistuneita . Ässäjoen pitää tässäkin lajissa pistää paremmaksi niin kuin kaikessa.
VIELÄ AVI EHTII PERUA JOS VÄHÄNKIN AJATTELEVAT...VAI TARKASTAJA TULEE TOTEAMAAN AHTAUDEN JA SILLE. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelä - Karjalassa joko joko pallossa useita kymmeniä altistuneita . Ässäjoen pitää tässäkin lajissa pistää paremmaksi niin kuin kaikessa.
VIELÄ AVI EHTII PERUA JOS VÄHÄNKIN AJATTELEVAT...VAI TARKASTAJA TULEE TOTEAMAAN AHTAUDEN JA SILLE.PERUUTTAKAA SE KONSERTTI TAI MINÄ SIIRRÄN MIJOONANI POPPANKKIIN. OMA SP:STA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PERUUTTAKAA SE KONSERTTI TAI MINÄ SIIRRÄN MIJOONANI POPPANKKIIN. OMA SP:STA
Sulla on joku fetissi noihin isoihin kirjaimiin. Kait sitä on pakko huutaa kokoa jan mutta onhan tuota veemäistä lukea. Asia hukkuu tuohon huutoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on joku fetissi noihin isoihin kirjaimiin. Kait sitä on pakko huutaa kokoa jan mutta onhan tuota veemäistä lukea. Asia hukkuu tuohon huutoon.
NÄYTTÄÄ OLEVAN PIKKUAIVOISIA JOUKOSSA.
- Anonyymi
Ei täällä mitään ole opittu.
Riskit nousseet muutamassa viikossa rajusti. Päivittäin kasvaa lukemat ja kun tiedetään, että vain pieni osa tulee esiin, niin todellinen kasvu on paljon suurempaa.
Ennen syyskuuta etelä-pohjanmaalla tulee useita tapauksia lisää. Kantaako nämä oma sp-festivaalit, vauhtiajot yms. jotain vastuuta asiasta? Ei todellakaan. Nauraen pankkiin.
"Tehtiin kaikkemme. Jopa maskeja jaettiin. Aerosolia ruiskutettiin ilmaan. Oli yllättävää, että ihmiset ei tuhannen päissään pitäneetkään maskeja ja välimatkaa toisiinsa."
Tätä sontaa olemme lukeneet ja tulemme lukeneet. Älkää olko yllättyneitä. Tiedätte etukäteenkin, että homma ei toimi ja on jumalaton riski noita nyt järjestää. - Anonyymi
Kova oli touhu pihalla, telttoja ja myyntikojuja vieri vieressä. Kyllä sielä makkaraperunat saa kyytiä tänä iltana... 10 e annos. 😂😂😂
Naiset myy haarukkaa 15 ee ja tummille 20 ee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673