Jos voisit tehdä vain yhden asian kaivatullesi mitä se olisi?

Anonyymi

Itse suutelisin.

124

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhdyntä

      • Anonyymi

        Ai yhdellä työnnöllä? Ei se ole yksi asia. Siis tapahtuu paljon asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai yhdellä työnnöllä? Ei se ole yksi asia. Siis tapahtuu paljon asioita.

        Siemensyöksy, orgasmi ja irtaantuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siemensyöksy, orgasmi ja irtaantuminen.

        Pisto, nosto, ravistus. Siinä on jo kolme asiaa. Puhe oli yhdestä asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pisto, nosto, ravistus. Siinä on jo kolme asiaa. Puhe oli yhdestä asiasta.

        Joo tiiän. Tulee helposti huomaamatta rehkittyä liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tiiän. Tulee helposti huomaamatta rehkittyä liikaa.

        Niin ja entäs vaateiden heitto. Vai ajattelitko että valmiiksi alasti tapaatte.


    • Suutelisin.

      • Anonyymi

        Ei taida olla oma kuva tuossa..?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla oma kuva tuossa..?

        Kenen sitten?


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Kenen sitten?

        Jonkun nuoren ja komean miehen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun nuoren ja komean miehen :)

        Hahah, kiitos kehuista. :)


    • Anonyymi

      Ehkä suutelisin. Mutta mistä tuollaiset tulee "jos voisit tehdä vaan yhden asian". Ei oikein todellista. Mulla olisi hänelle paljon sanottavaa ja kysyttävää, kosketeltavaakin. kun vaan tilanne olisi sellainen että kaikki olisi mahdollista ja sallittua.

      • Anonyymi

        Lähinnä vain pohdintaa että kysyisitkö sanoisinko vai tekisikö jotain. Jos ei olisi mahdollista tehdä kuin yksi asia. Eihän se tietenkään oikeasti niin menisi. Kuka nyt menee esim. suutelemaan ketään tuosta noin vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä vain pohdintaa että kysyisitkö sanoisinko vai tekisikö jotain. Jos ei olisi mahdollista tehdä kuin yksi asia. Eihän se tietenkään oikeasti niin menisi. Kuka nyt menee esim. suutelemaan ketään tuosta noin vain.

        Kyllä mä menisin. Ottaisin hänen pään kämmenieni väliin ja suutelisin pitkään ja tunteella häntä, huulet huulia vasten. Sitten vasta sanoin moi.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Kyllä mä menisin. Ottaisin hänen pään kämmenieni väliin ja suutelisin pitkään ja tunteella häntä, huulet huulia vasten. Sitten vasta sanoin moi.

        Pimperopoom.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimperopoom.

        Pimperoa?😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimperopoom.

        Itku nyt menee hermo..nainen käyttäydy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pimperopoom.

        Kyllä minä noin komean miehen huulia mielellään maistelisin, vaikka kerraksi jäisi..😅


    • Anonyymi

      Kysyisin miksi se kaikki.

    • Anonyymi

      Halaisin pitkään samalla häntä nuuhkien, kuten unissanikin.

    • Anonyymi

      Pyytäisin että tulee uskoon niin nähtäis sitten taivassa kun kuollaan.. siellä on niin kaunista ja paljon rakkautta

    • Anonyymi

      Jos näkisi täällä maan päällä.

    • Anonyymi

      Ai jai jai... Kai mä haluaisin häntä ja pitkään ja kiusoitellen, no.. Meni taas:)

    • Anonyymi

      Halaisin pitkään ja antaumuksella, jos vaan uskaltaisin. Kaipaan häntä niin lähelleni. Jos vaan se olisi sallittua ja kaikki mahdollista näin tapahtuisi.

      • Anonyymi

        Samat sanat :)


    • Anonyymi

      Sori jos olen tosikko mutta en mitään, koska väkisin en halua ketään ahdistella ja tehdä asioita jotka tuottavat toiselle ahdistusta. Pitää olla molemminpuolinen kiinnostus ja sitä kautta molemminpuolista halua.

      • Anonyymi

        Voithan sanoa vaikka vaan terve. Ei kukaan sanonut että sen täytyy olla jotain fyysistä tai mitään romanttista. Mutta ei se varmaan kauheasti säväyttä jos sillä aijoit tehdä loputtomat vaikutuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sanoa vaikka vaan terve. Ei kukaan sanonut että sen täytyy olla jotain fyysistä tai mitään romanttista. Mutta ei se varmaan kauheasti säväyttä jos sillä aijoit tehdä loputtomat vaikutuksen.

        Oli se sitten mitä ja minkälaista tahansa niin en halua mitään lähestymiskieltoa tai sen tapaista kontolleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se sitten mitä ja minkälaista tahansa niin en halua mitään lähestymiskieltoa tai sen tapaista kontolleni.

        Moniko on hankkinut sinulle lähestymyskiellon tervehdyksensä? Tietysti jos et ollenkaan tunne ihmistä jota kaipaat. Mutta miten voit kaivata jos et tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moniko on hankkinut sinulle lähestymyskiellon tervehdyksensä? Tietysti jos et ollenkaan tunne ihmistä jota kaipaat. Mutta miten voit kaivata jos et tunne.

        Niin, siksipä en taida ikävöidä.


    • Anonyymi

      ostaisin merrell talvikengät, jotka ovat erityisesti tarkoitettu liukastumisen estoon, =)
      tuossa oli sellaiset kengät telkussa vähän yli 120 euroa maksoivat alennuksen jälkeen,

      tarvitsisi vain tietää kengännumeron koko ja ei tarvitse vastalahjaa, hyvälle kaverille hyvä lahja, kun täyttää lähiaikoina vuosia.

      tarvitsisi vain tietää kengän numeron koko, tuossa on syyskuuhun asti eräs paikka auki ja sitä ennen tarvitsisi ostaa ne kengät.

      tulisipa vain viesti minulle, missä kerrotaan kengän numeron koko, niin voisin kaverin kanssa käydä ostamassa kengät.

    • Anonyymi

      avioituisin

      • Anonyymi

        Hyvä..melkein että nähdään taivassa kun ei ennen sitä..mut nyt nähtäis..avioon!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä..melkein että nähdään taivassa kun ei ennen sitä..mut nyt nähtäis..avioon!!!

        ikävöintini kohde osaa alle kymmenen suomenkielistä sanaa.

        En näe häntä ehkä taivaassa vaikka onkin enkeli. Mut olit lähellä koska näen hänet Thaimaassa. Melkein sama.... kaikin puolin


    • Anonyymi

      Aloittajan haluaisin ainakin upottaa suohon.

      • Anonyymi

        Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi?

        Siksi, kun moderointi ei puutu tuon kahelin aloituksiin.


      • Anonyymi

        No jotain sen tapaista mieltä itsekin, näin kuvainnollisesti. Ei näissä gallupeissa ja höpöhöpöissä mitään, mutta se kaikenmaailman hahmojen ja tarinoiden sekä feikkikeskustelujen tuuttaaminen ketjut täyteen-periaatteella on sanotaanko ongelmallista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotain sen tapaista mieltä itsekin, näin kuvainnollisesti. Ei näissä gallupeissa ja höpöhöpöissä mitään, mutta se kaikenmaailman hahmojen ja tarinoiden sekä feikkikeskustelujen tuuttaaminen ketjut täyteen-periaatteella on sanotaanko ongelmallista

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, kun moderointi ei puutu tuon kahelin aloituksiin.

        Oho uhkaus! Toivottavasti moderointi ottaa talteen. Niin käräjillä nähdään! Mitäs kahelia tässä kysymyksessä on? Liity sinuun mitenkään. Enemmän karkkia uhkailla toisia palsta kirjoituksen takia. Terveisin AP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho uhkaus! Toivottavasti moderointi ottaa talteen. Niin käräjillä nähdään! Mitäs kahelia tässä kysymyksessä on? Liity sinuun mitenkään. Enemmän karkkia uhkailla toisia palsta kirjoituksen takia. Terveisin AP.

        Siis Kahelia mutta ei sinulla kyllä kaikki karkitkaat ole pussissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotain sen tapaista mieltä itsekin, näin kuvainnollisesti. Ei näissä gallupeissa ja höpöhöpöissä mitään, mutta se kaikenmaailman hahmojen ja tarinoiden sekä feikkikeskustelujen tuuttaaminen ketjut täyteen-periaatteella on sanotaanko ongelmallista

        Kerro mitä tänne saa kirjoittaa? Tämä nyt selvästi liittyy ikävään. Laittaa tänne mitä tahansa ei sovi jollekin. Menen pois. Hukuttaudun sinne suohon nyt sitten. Näitä ei ole pakko kenenkään kommentoida . Miksi täällä jankkaatte jos ette kaipaa ketään ja olette vain vittulemassa muille. Terveisin.Ap


      • Anonyymi

        Ja sekään ei onnistu yhdellä teolla. Pitkin sinua ensin jonnekin niin ettet enää nouse. Terveisin Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekään ei onnistu yhdellä teolla. Pitkin sinua ensin jonnekin niin ettet enää nouse. Terveisin Ap

        Potkin.


      • Anonyymi

        Ja vielä Mitä tekesit aloittajalle ei ollut kysymys. Aloittaja ei ole sinun kaivattu ei vilkaise sinuun päinkään ja jos on lopeta kaipaamaaminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä tänne saa kirjoittaa? Tämä nyt selvästi liittyy ikävään. Laittaa tänne mitä tahansa ei sovi jollekin. Menen pois. Hukuttaudun sinne suohon nyt sitten. Näitä ei ole pakko kenenkään kommentoida . Miksi täällä jankkaatte jos ette kaipaa ketään ja olette vain vittulemassa muille. Terveisin.Ap

        Onko sinusta ikävää että haluan sitoutua ja sormuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Kahelia mutta ei sinulla kyllä kaikki karkitkaat ole pussissa.

        Taisin maistella jo niistä osan, sori.
        -sivusta

        (Ottaa popparit esiin)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, kun moderointi ei puutu tuon kahelin aloituksiin.

        Sais mun mielestä puuttua, jos ei just tähän niin moneen muuhun kirjoitukseen mun mielestä myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potkin.

        No mutta hyvä, että korjasit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinusta ikävää että haluan sitoutua ja sormuksen?

        Mulla on kaksi sormessa haluatko ne? Ja lisää korulipastossa saat nekin. Mitä se kuuluu tähän sinun sitoutuminen. Oikeat ihmisuhteet todellisuudessa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sais mun mielestä puuttua, jos ei just tähän niin moneen muuhun kirjoitukseen mun mielestä myös

        Niin olen tehnyt tänään aloitusta. Toinen koski periaatteessa sitä että uskotko täällä tehdyt rakkauden tunnustukset. Ymmärrän kyllä ettei minua täälläkään kaivata ja oloni on yhtä surkea että voisin itse hukuttautua sinne suohon. En nähtävästi ymmärrä mitä tänne saa laittaa ja kysyä ettei henkeä uhkailla. Enkä jaksa vääntää teidän kanssanne . En ole tehnyt kellekään pahaa en ole ahdistellut ketään. En ole lähestynyt ketään. Elän ihan normaalia elämää. Enkä kaipaa mitään draamaa ja lisää pahaa oloa elämääni. Kyllä minäkin ikävöin mutta se ei ole täällä sallittua eikä ainakaan mikään mukavan kirjoittaminen. Terveisin AP


    • Anonyymi

      Minä pyytäisin vaimokseni häntä tietenkin. Jos vastaa myöntävästi, niin on mun omani ja koko sieluni olisi pelkkää iloa siitä.

      • Anonyymi

        Miksi olet kokoajan eri keskustelussa..heti kun aloin puhua sormuksista muusta vakijutuista alkoi avioliitto lätinät..haloo älä leiki siellä vaan kannusta oikeaan valintaan ..tavallista elämää..


    • Anonyymi

      Pistäisin tahdonvoimallani hänet kirjoittamaan minulle viestiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei se suo huono vaihtoehto olisi.
      Laulussakin sanotaan:
      *Suo lemmin, kuin järjetön mä oisin*

      Tuli vaan mieleen suokirjoitteluista

    • Anonyymi

      Halaisin rakkaudellisesti

    • Anonyymi

      kysyisin tutustumaan maailmanloppuun asti

    • Anonyymi

      Ostaisin hänelle kihlat ja kaulimen. m>n

      • Anonyymi

        Tää on kyllä aika helmi! Muistuttaako hän Justiinaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on kyllä aika helmi! Muistuttaako hän Justiinaa?

        Ei, mutta kaiken varalta. Hän (nainen) saa lyödä sillä aina, jos siltä tuntuu. Muovisen tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta kaiken varalta. Hän (nainen) saa lyödä sillä aina, jos siltä tuntuu. Muovisen tietysti.

        En kyllä löisi. Koskaan. Leipoisin vain pipareita. :-)

        Saattaisi mies ekaa kertaa vähän lihoakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta kaiken varalta. Hän (nainen) saa lyödä sillä aina, jos siltä tuntuu. Muovisen tietysti.

        Heh...😅😁


    • Anonyymi

      Halaisin lämpimästi ja sanoisin että rakastan häntä (jos uskaltaisin) 🤩

      • Anonyymi

        Mihis se mies katosi?


    • Anonyymi

      Suutelisin minäkin..

    • Anonyymi

      Lainaisin hänen polkupyöräänsä.

      • Anonyymi

        Se joutaa. Tule lainaamaan :)


      • Anonyymi

        tule huomenna samaan paikkaan 10-15min aikaisemmin niin voit kysyä :)


    • Anonyymi

      Ottaisin hänet omakseni.

    • Anonyymi

      Kommunikoisin

    • Anonyymi

      Painautuisin koko vartalolla ihan kiinni häneen

    • Anonyymi

      Naisin naiselta tajun kankaalle.

      • Anonyymi

        No mutta


      • Anonyymi

        Vaarallinen mies 😁pakko kysyä, mitä sitten tekisit kun nainen sais tajunnan takas? 😂


    • Anonyymi

      Ottaisin hänet, kauniin naisen omakseni.

    • Anonyymi

      Ilmat pihalle.

      • Anonyymi

        Pihat täynnä ilmaa, senkus menet!


    • Anonyymi

      Ison O:n

    • Anonyymi

      Halaisin pitkään ja intensiivisesti.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Haluaisin hänet takaisin 💌

      • Anonyymi

        Niin minäkin haluaisin ❤


      • Anonyymi

        Se voisi olla yhden digitaalisen viestin päässä....


      • Anonyymi

        Se olisikin sitten tosirakkautta. Anteeksiantoa ja tekoja tuon suhteen vaalimiseksi.


      • Anonyymi

        Minäkin haluaisin hänet takaisin ja että vanhettais yhdessä hamaan loppuun asti ja opeteltais kommunikoimaan paremmin jotta tämä mahdollistuisi.


      • Anonyymi

        Kenet haluaisit takaisin? Jotain vinkkiä.


    • Anonyymi

      Ihanan M naisen ottaisin tiukkaan syleilyyn

      • Anonyymi

        Onko sama joka rääpii turpaa kaikille täällä?

        Varo se vastaa kuristamalla sua kurkusta kunnes oot hengetön koska on on raivokas ja tappava mustasukkaisena. Rääpii turpaa samalla kun vääntää niskas nurin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sama joka rääpii turpaa kaikille täällä?

        Varo se vastaa kuristamalla sua kurkusta kunnes oot hengetön koska on on raivokas ja tappava mustasukkaisena. Rääpii turpaa samalla kun vääntää niskas nurin

        Toivottavasti olet jossain suljetulla osastolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti olet jossain suljetulla osastolla.

        Aika moni näiden suhdepalstojen kirjoittajista kuuluisi sinne osastolle.


      • Anonyymi

        Uuuuh, sitä odotellessa.


    • Anonyymi

      Sanoisin totuuden.

      • Anonyymi

        Sen, kun näkisikin.


    • Anonyymi

      Tekisin jalkahieronnan 🤏🤜✋🏻👆🏿

      • Anonyymi

        Eeh tämä jalkahieronta on mulle kova juttu. Mies, joka hieroisi jalkapohjia!!! Ei sellaisia ole. Pusu niskaan. En kestääää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeh tämä jalkahieronta on mulle kova juttu. Mies, joka hieroisi jalkapohjia!!! Ei sellaisia ole. Pusu niskaan. En kestääää!!

        Mies?
        Olen nainen💃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeh tämä jalkahieronta on mulle kova juttu. Mies, joka hieroisi jalkapohjia!!! Ei sellaisia ole. Pusu niskaan. En kestääää!!

        Kyllä sellaisia on, varsinkin jos sinulla on kauniit, naiselliset jalat. Jos sinulla naisena on paksut ja karvaiset miesjalat niin ei niitä ole yhtä kiva hieroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellaisia on, varsinkin jos sinulla on kauniit, naiselliset jalat. Jos sinulla naisena on paksut ja karvaiset miesjalat niin ei niitä ole yhtä kiva hieroa.

        Onpa pinnallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa pinnallista.

        Tuliko yllätyksenä, että naisellisuus johtaa suurempaan huomioon miehiltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko yllätyksenä, että naisellisuus johtaa suurempaan huomioon miehiltä?

        Ei, mutta on yleinen tosiasia, että rakkaus on yleensä sokea. Jokaiselle löytyy yleensä ns. vastinpari eli itselle sopivan näköinen ja kokoinen ihminen. Jos rakastaa toista kokonaisvaltaisesti, ei jalkojen koko tai ulkonäkö ole se ykkösasia, mikä on mielessä.

        Itse koen miesten huomion kiusallisena, se ei tunnu hyvältä, enkä tavoittele sitä. Mua inhottaa jos joku katselee siten. Siksi yritän pukeutua mahd. vähän huomiota herättävästi. Joskus on tiukemmat housut jalassa ja tiedän, että treenatut jalat ja takapuoli näkyy selvemmin. Inhottaa miehet, jotka pistää asian merkille, yök.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta on yleinen tosiasia, että rakkaus on yleensä sokea. Jokaiselle löytyy yleensä ns. vastinpari eli itselle sopivan näköinen ja kokoinen ihminen. Jos rakastaa toista kokonaisvaltaisesti, ei jalkojen koko tai ulkonäkö ole se ykkösasia, mikä on mielessä.

        Itse koen miesten huomion kiusallisena, se ei tunnu hyvältä, enkä tavoittele sitä. Mua inhottaa jos joku katselee siten. Siksi yritän pukeutua mahd. vähän huomiota herättävästi. Joskus on tiukemmat housut jalassa ja tiedän, että treenatut jalat ja takapuoli näkyy selvemmin. Inhottaa miehet, jotka pistää asian merkille, yök.

        Puet tiukat housut jotta saisit huomiota ja sitten kun saat sitä niin alat mutisemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puet tiukat housut jotta saisit huomiota ja sitten kun saat sitä niin alat mutisemaan.

        Blääh! Lähinnä, kun on tullut salilta tai lenkiltä, silloin on tiukat trikoot mukavuussyistä.
        Luulen, että tykkäät kikattelevista naisista, jotka kihertelee jutuillesi ja esittää mukiin meneviä, myötäileviä mielipiteitä hymyhuulin. Iltaisin saat sitten hieroskella tätä kihertelijää. Kukin tavallaan.


    • Anonyymi

      Jotenkin se, että minä yksin tekisin jotain hänelle, tuntuu oudolta. En minä halua tehdä hänelle mitään, haluan, että teemme asioita yhdessä.

      Kaipa minäkin sen yhden suudelman valitsisin sitten, mutta olisi kyllä todella vaikeaa lopettaa siihen.

    • Anonyymi

      Lohduttaa ja tein sen
      Jo, eikä se ollut sit vahinko

      • Anonyymi

        ❤❤❤❤ Sä oot tehnyt niin paljon mun eteen jo nyt. Oon tosi kiitollinen... ja rakastunut 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤❤❤❤ Sä oot tehnyt niin paljon mun eteen jo nyt. Oon tosi kiitollinen... ja rakastunut 😍

        Ja arvatenkin aitoripuli kovassa rakasteluripulissa siinä?

        Ei ollu sulle


    • Anonyymi

      Kun nyt edes pääsis niin lähelle, että vois tehdä jotakin. Vai onko se lähitaisteluasema jo se yksi asia?

    • Anonyymi

      sanoisin aatteleppa ite

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite kannattaakin aatella. Eikä lauman mukaan. https://youtu.be/-S_7FvXB5h8

        Onneks teit sen. Palaan aina siihen hetkeen, kun on kysymysmerkki edessä.
        Se ele kertoo paljon. Ehkä enemmän kuin tuhat sanaa


    • Anonyymi

      Sanoisin moi.

    • Anonyymi

      Hyvästit.

      Mutta sitten hän ajattelisi että minulla olisi tunteita ollut.

    • Anonyymi

      En mitään. Kaikki on liikaa. Ei mitään henkilökohtaista vihaa. Liikaa patoutuneita tunteita ja kipua jota en osaa käsitellä, enkä ilmaista. Toivon että nainen ei mua ajattele ja toivon että tää päättyy pian. Olen niin väsynyt ja valmis poistumaan.

      • Anonyymi

        🥰..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥰..

        Hyvä yritys.å Ei onnistu. En tule lohdutetuksi ennenkuin rakastamani naisen käsi mua koskettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yritys.å Ei onnistu. En tule lohdutetuksi ennenkuin rakastamani naisen käsi mua koskettaa.

        Toivon että tää päättyy pian.
        Mut kosketa silti
        Onpa selvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että tää päättyy pian.
        Mut kosketa silti
        Onpa selvää

        Et ymmärrä mistä puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä mistä puhutaan.

        Ei ollut uutinen näin usein ..


    • Anonyymi

      kateelliselle jotain kättäpidempää ja niin kovaa kun lähtee!

    • Anonyymi

      Ymmärryksen

    • Anonyymi

      Ps. 121 Herra on varjelijasi
      VT s. 910 Danielin kirja 1 - 2

      Kiitos Jeesus Aamen Sinun Ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta

      T.Rohkaisija

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe