Mazda rx7 bensapumppu

Anonyymi

Eli tuollainen ongelma - Mazda Rx7 -85 bensapumppu pimeni. Ok, mutta mistä ihmeestä siihen pääsee käsiksi? Lokasuojan sisältä, alta, takapenkin alta ehkä luukusta tms. Tietäisikö kukaan?

2

155

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erikoinen auto (1. vai toisen polven RX-7?) ja sen verran vanha, että pakko kysyä, onko siinä kaasutin- vai polttoaineen suihkutus? Jos kaasari, siinä lienee mekaaninen polttoainepumppu moottoritilassa.
      Tosin kun kiertomäntämoottorissa ei taida olla nokka-akselia, joka normaalissa kaasarikoneessa käyttää bensapumppua, niin en osaa sanoa, onko siinä sittenkään mekaanista pumppua.
      Jos ruiskukone, sähköinen polttoainepumppu sijainnee polttoainesäiliössä. Jos takapenkin alla on luukku, siihen päässee käsiksi sitä kautta.

Voi olla 80-luvun RX-7 tositietäjät vähissä, joten joutunet itse ottamaan selville. Jos ei joltain ulkomaiselta foorumilta löydy apuja. Aussit näyttävät olevan kyllä suuria Mazdan kiertomäntämoottorifaneja, joten sieltäpäin luulisi kyllä tietoa löytyvän.

• Anonyymi

Minulla mazda 626 farmari -98, bensapumppu lienee rikki. Sama juttu, onko luukku vai pitääkö bensatankki irrottaa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1363
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1071
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      861
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      790
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      78
      708
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    10. 44
      622
    Aihe