Eli tuollainen ongelma - Mazda Rx7 -85 bensapumppu pimeni. Ok, mutta mistä ihmeestä siihen pääsee käsiksi? Lokasuojan sisältä, alta, takapenkin alta ehkä luukusta tms. Tietäisikö kukaan?
Mazda rx7 bensapumppu
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
Erikoinen auto (1. vai toisen polven RX-7?) ja sen verran vanha, että pakko kysyä, onko siinä kaasutin- vai polttoaineen suihkutus? Jos kaasari, siinä lienee mekaaninen polttoainepumppu moottoritilassa.
Tosin kun kiertomäntämoottorissa ei taida olla nokka-akselia, joka normaalissa kaasarikoneessa käyttää bensapumppua, niin en osaa sanoa, onko siinä sittenkään mekaanista pumppua.
Jos ruiskukone, sähköinen polttoainepumppu sijainnee polttoainesäiliössä. Jos takapenkin alla on luukku, siihen päässee käsiksi sitä kautta.
Voi olla 80-luvun RX-7 tositietäjät vähissä, joten joutunet itse ottamaan selville. Jos ei joltain ulkomaiselta foorumilta löydy apuja. Aussit näyttävät olevan kyllä suuria Mazdan kiertomäntämoottorifaneja, joten sieltäpäin luulisi kyllä tietoa löytyvän. - Anonyymi
Minulla mazda 626 farmari -98, bensapumppu lienee rikki. Sama juttu, onko luukku vai pitääkö bensatankki irrottaa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323335Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032525Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv692488- 832054
- 411398
- 111388
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781026Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos34813TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28798Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6740