Nokia on tenyt pahoja virheitä yläpään johdossa viimeisin tämä Intialainen suhaaja.
Tuotekehitys ja kehitykselle annettavat työkalut on menestyksen salaisuus. Lundmark on oivaltanut oikein tutustuessaan 5G teknologiaan nostan hattua hänelle.
Toivotaan Lundmarkin onnistuvan!
8
1592
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti vihdoin ja viimein karsii sieltä nämä suojatyöpaikan ja saamattomat johtajat yt:n avulla pois.ei ainakaan mitään kädenojennuksia tyrijöille.
- Anonyymi
Joo, pitää uskoa Pekkaan tilin tekijäksi ja Nokian uuteen tulemiseen.
- Anonyymi
Annoin potkut Nokialle salkustani melkein vuosi sitten.
- Anonyymi
Lundmark lähti fortumilta tössittyään uniper kaupat ja ajautui nokian rattiin kun ei siihen ollut muita tulijoita.
Ei ehkä kande nostaa hattua. - Anonyymi
Toivottavasti Nokia saadaan kuntoon. Muuten koittaa aika, jolloin myydään Amerikkaan Microsoftille tai Intelille kokonaan.
- Anonyymi
Miten arvioitte Nokian tulevaisuutta?
Myydäänkö Nokia vielä Microsoftille tai Intelille? - Anonyymi
Todennäköisesti Nokia jatkaa itsenäisenä, mutta jos vaikeudet jatkuvat sitten myydään.
- Anonyymi
Suomen valtio on Solidium-sijoitusyhtiön kautta Nokian suurin osakkeenomistaja. Hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984