Rehellisiä mielipiteitä kehiin

Anonyymi

Jos mies olisi oikeasti kiinnostunut hän jatkaisi yhteydenpitoa?

72

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noinhan se yleensä menisi 👍🏻

      • Anonyymi

        Niin,paitsi että nainen aikoinaan halusi lopettaa kaikenlaisen yhteydenpidon. Viestittele nyt siinä sitten. Eikä edes ilmoittanut asiaa irl. vaan e-maililla.


    • Anonyymi

      Kyllä 👍

      • Anonyymi

        Se siitä sitten


    • Anonyymi

      Jep , Jep. .hiljaista on..

    • Anonyymi

      Voi ne pitää yhteyttä vaikka oikeasti leikkivät vain. Miehiä on moneksi.

      • Anonyymi

        Liian moneksi.. onneksi hiljaisuus on melko selkeä merkki


    • Anonyymi

      Jos pitkän hiljaiselon jälkeen ottaa yhteyttä koittaa vaan olisko vielä mahdollisuuksia ja katoaa uudestaan

    • Anonyymi

      Totta maar😆 miehethän kilpailee omista paikoistaan, söpöjä ovat silloin, mutta sitten on taas näitä "nössöjä" jotka ei vaan mitenkään mihinkään pysty, nekin söpöjä, mutta ne yleensä pelkää jos nainen on vahvempi, oikeastaan mua viehättää molemmat, mies joka ottaa ja näyttää ja mies jonka taas nainen vie. Semmottii tänään sivusta vaan.

    • Anonyymi

      Ellei luovuta siksi, että kokee tilanteensa mahdottomaksi. Tilanteen muuttua suhteeksi ja katkaisee yhteydenpidon.

      • Anonyymi

        Pitäis alusta asti sen etäisyyden ja ei leikkis toisen tunteilla. Nim. Särkynyt sydän


    • Anonyymi

      Kyllä se näin on, tavalla tai toisella pitäisi yhteyttä.

      Sitten on näitä jotka pitkän ajan päästä ottavat yhteyttä, kokeillakseen kepillä jäätä ja saadakseen panon, mikä taas kertoo että kyseessä todellinen imbesilli jolla tunneäly on nolla. Ei jatkoon muuta kuin leikkimielessä, eikä nämä reppanat tajua edes kun heitä viedään kuin pässiä narussa.

    • Anonyymi

      Jos on varattu voi katkaista yhteydenpidon, vaikka olisi rakastunutkin....

      • Anonyymi

        Hermot ei kestä 🙄


      • Anonyymi

        Aika karua


      • Anonyymi

        Niin mutta kun ei silloin ole rakastunut jos noin tekee. Niin se vaan menee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun ei silloin ole rakastunut jos noin tekee. Niin se vaan menee.

        Jos nainen on varattu miksi sitä enää pitäisi piirittää?


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Jos nainen on varattu miksi sitä enää pitäisi piirittää?

        Juuri niin 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin 👍

        Yym ja jos nainen vapautuu piirittäköön itse, jos jatkoa haluaa.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Jos nainen on varattu miksi sitä enää pitäisi piirittää?

        Juuri näin👍 ihan järjenvastaista. Silloin se on ja pysyy toisen kanssa. En voi sietää ihmisiä jotka kuikuilee toisen parisuhteen väliin, varatut on varattuja, ei se ole silloin rakkautta jos on ja jää toisen kanssa. Tuli tuosta mieleen, mitä tein nuorempana jota kadun valtavasti, sekaannuin varattuun, elämäni pahin virhe jota en ole antanut itselle vieläkään anteeksi.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Jos nainen on varattu miksi sitä enää pitäisi piirittää?

        Ei miksikään. Onko joku väittänyt että pitäisi. Rakastunut ei vai katkaise yhteyttä täysin ylläen ja häviä ilman että kertoo siitä toiselle. Mitään rakkautta silloin ole jos jättää epätietoisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miksikään. Onko joku väittänyt että pitäisi. Rakastunut ei vai katkaise yhteyttä täysin ylläen ja häviä ilman että kertoo siitä toiselle. Mitään rakkautta silloin ole jos jättää epätietoisuuteen.

        Yllättäen siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin👍 ihan järjenvastaista. Silloin se on ja pysyy toisen kanssa. En voi sietää ihmisiä jotka kuikuilee toisen parisuhteen väliin, varatut on varattuja, ei se ole silloin rakkautta jos on ja jää toisen kanssa. Tuli tuosta mieleen, mitä tein nuorempana jota kadun valtavasti, sekaannuin varattuun, elämäni pahin virhe jota en ole antanut itselle vieläkään anteeksi.

        Yym, varattunakin kyllä voi olla tunteet muualla ja jotakin toista kohtaan olemassa. Mutta elämä on valintoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei miksikään. Onko joku väittänyt että pitäisi. Rakastunut ei vai katkaise yhteyttä täysin ylläen ja häviä ilman että kertoo siitä toiselle. Mitään rakkautta silloin ole jos jättää epätietoisuuteen.

        Onko joku väittänyt, että täysin yllättäin katkaisisi välit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yllättäen siis.

        Mikä yllätys se on sille osapuolelle, joka aloittaa suhteen jonkun toisen kanssa, jos hänet sen jälkeen jätetään omaan rauhaansa uuden puudelinsa kanssa?


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Onko joku väittänyt, että täysin yllättäin katkaisisi välit?

        Ei normaalisti aikuiset toimi niin. Teinipojat ymmärrän jos käyttäytyvät kuin urpot. Mutta aikuiset miehet. Onko se naisen vika jos itse rakastut häneen ja hän on varattu? Voi sitä silti käyttäytyä kuin aikuinen ja koittaa pysyä väleissä.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Onko joku väittänyt, että täysin yllättäin katkaisisi välit?

        Ja eikö se sitä ole jos ei mitään kuulu. Selvästi aloittaja jätetty epätietoisuuteen tai mistä minä tiedän. Tämä oli vain oma mielipiteeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei normaalisti aikuiset toimi niin. Teinipojat ymmärrän jos käyttäytyvät kuin urpot. Mutta aikuiset miehet. Onko se naisen vika jos itse rakastut häneen ja hän on varattu? Voi sitä silti käyttäytyä kuin aikuinen ja koittaa pysyä väleissä.

        Näin aikuisena miehenä sanoisin, että en näe mitään mieltä jatkaa chättäilyä varatun naisen kanssa. Palataan asiaan, jos hän joskus vapautuu varauksestaan, siihen saakka pysytään kaukana toisistamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miksikään. Onko joku väittänyt että pitäisi. Rakastunut ei vai katkaise yhteyttä täysin ylläen ja häviä ilman että kertoo siitä toiselle. Mitään rakkautta silloin ole jos jättää epätietoisuuteen.

        Ei se kyllä noin mene. Jotkut hoitavat asiansa tyyliin "kerrasta poikki" tai sitten puoliso antaa ukaasin, että tämä on tässä jos ei yhteys mene poikki. Silloin taloudellinen riippuvaisuus ja pelko tulevaisuudesta ottaa vallan ja toinen myös yrittää selitellä itselleen tekevänsä "oikein", jos laittaa kerralla poikki. Ei se sitä meinaa, etteikö olisi tunteita ja etteikö se sattuisi.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Näin aikuisena miehenä sanoisin, että en näe mitään mieltä jatkaa chättäilyä varatun naisen kanssa. Palataan asiaan, jos hän joskus vapautuu varauksestaan, siihen saakka pysytään kaukana toisistamme.

        Niin no ei tarkoita että pitäisi jatkaa yhteydenpitoa. Mutta välit varmaan kannattaa säilyttää. Mutta turha kuvitella että kukaan nainen palaa sellaisen kuin joka kerran kohdellut huonosti ja katkuisut välit vaikka eroasi nykyisestä. Eikun uutta putkeen siinä vaiheessa.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Yym, varattunakin kyllä voi olla tunteet muualla ja jotakin toista kohtaan olemassa. Mutta elämä on valintoja.

        Olen samaa mieltä mutta varatuista kannattaa pysyä kaukana jos toinen vapautuu sitten voi katsoa mikä on tilanne on, mutta ei se kyllä rakkautta ole jos on toisen kanssa kummankaan kohdalla, rakastunut haluaa olla vain sen yhden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kyllä noin mene. Jotkut hoitavat asiansa tyyliin "kerrasta poikki" tai sitten puoliso antaa ukaasin, että tämä on tässä jos ei yhteys mene poikki. Silloin taloudellinen riippuvaisuus ja pelko tulevaisuudesta ottaa vallan ja toinen myös yrittää selitellä itselleen tekevänsä "oikein", jos laittaa kerralla poikki. Ei se sitä meinaa, etteikö olisi tunteita ja etteikö se sattuisi.

        Ei se siltikään tee siitä hyväksyttävää ja reilua. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no ei tarkoita että pitäisi jatkaa yhteydenpitoa. Mutta välit varmaan kannattaa säilyttää. Mutta turha kuvitella että kukaan nainen palaa sellaisen kuin joka kerran kohdellut huonosti ja katkuisut välit vaikka eroasi nykyisestä. Eikun uutta putkeen siinä vaiheessa.

        Välit ei välttämättä säily, vaikka silkkihansikkain hyvästelisi.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Mikä yllätys se on sille osapuolelle, joka aloittaa suhteen jonkun toisen kanssa, jos hänet sen jälkeen jätetään omaan rauhaansa uuden puudelinsa kanssa?

        Ei tietenkään tuollaisessa tilanteessa. Varmaan haluaakin olla sen kanssa jonka valinnut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä mutta varatuista kannattaa pysyä kaukana jos toinen vapautuu sitten voi katsoa mikä on tilanne on, mutta ei se kyllä rakkautta ole jos on toisen kanssa kummankaan kohdalla, rakastunut haluaa olla vain sen yhden kanssa.

        Ei se aina ole noin yksinkertaista. Kytevä liekki ei ole vielä palava liekki ja lopettaa suhde kytevän liekin vuoksi on aika riskaabelia. Varsinkin, jos kärsijöinä on lapsiakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään tuollaisessa tilanteessa. Varmaan haluaakin olla sen kanssa jonka valinnut.

        Toivottavasti.


      • Anonyymi

        Ei voi olla niin typerää miestä olemassa. Jos se varattu on rakastunut nainen ( esim.eroamassa) ja joku idiootti lopettaa yhtpidon " kun se on varattu" .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin👍 ihan järjenvastaista. Silloin se on ja pysyy toisen kanssa. En voi sietää ihmisiä jotka kuikuilee toisen parisuhteen väliin, varatut on varattuja, ei se ole silloin rakkautta jos on ja jää toisen kanssa. Tuli tuosta mieleen, mitä tein nuorempana jota kadun valtavasti, sekaannuin varattuun, elämäni pahin virhe jota en ole antanut itselle vieläkään anteeksi.

        Ihmiset tekevät virheitä , esim:valitsevat väärän kumppanin.
        Rakastuvat uusiin ihmisiin.
        Pitääkö olla virallisesti eronnut ennen kuin kelpaa kumppaniksi ? (Eron saaminen kestää 9kk.) Eikö riitä että eroaa sit kun aloittaa uuden suhteen?
        Tarkoitan vain että tunteet eivät kysy oletko varattu vai et kun ne tulevat.
        Harvemmin sitä rakastuu toiseen ihmiseen jos suhde on kunnossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset tekevät virheitä , esim:valitsevat väärän kumppanin.
        Rakastuvat uusiin ihmisiin.
        Pitääkö olla virallisesti eronnut ennen kuin kelpaa kumppaniksi ? (Eron saaminen kestää 9kk.) Eikö riitä että eroaa sit kun aloittaa uuden suhteen?
        Tarkoitan vain että tunteet eivät kysy oletko varattu vai et kun ne tulevat.
        Harvemmin sitä rakastuu toiseen ihmiseen jos suhde on kunnossa..

        Kyllä usein erotaan jos löytää uuden mutta usein myös vain petetään ja jatketaan vanhaa suhdetta. Tätä samaa jankutetaan täällä aika ajoin mutta ei taidan mennä joillekin perille. Kysykää rakastuneet sitä ihan vaan toisiltanne, sillä se selviää.


      • Anonyymi

        Varatut hakee vaan sivupanoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset tekevät virheitä , esim:valitsevat väärän kumppanin.
        Rakastuvat uusiin ihmisiin.
        Pitääkö olla virallisesti eronnut ennen kuin kelpaa kumppaniksi ? (Eron saaminen kestää 9kk.) Eikö riitä että eroaa sit kun aloittaa uuden suhteen?
        Tarkoitan vain että tunteet eivät kysy oletko varattu vai et kun ne tulevat.
        Harvemmin sitä rakastuu toiseen ihmiseen jos suhde on kunnossa..

        Kuka sanoi että rakastui? Valtaosa varatuista ukoista pitää omaa hauskaa liiton sivussa. Ne on noi sivupanot ku luulevat rakastuneensa tuollaiseen peluriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sanoi että rakastui? Valtaosa varatuista ukoista pitää omaa hauskaa liiton sivussa. Ne on noi sivupanot ku luulevat rakastuneensa tuollaiseen peluriin.

        No jos se mies pettää niin , eikö ole parempi että antaa mennä vaan...,
        Miks pitäis roikkua sellaisessa miehessä kiinni joka toimii tavoilla joka loukkaa kumppania?
        Löytyy varmaan parempiakin miehiä.
        Anteeksi vain mutta en ymmärrä. Parempihan se on päästä eroon huonosta miehestä kun elää sellaisen kanssa.
        Ketään ei voi myöskään väkisin pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se mies pettää niin , eikö ole parempi että antaa mennä vaan...,
        Miks pitäis roikkua sellaisessa miehessä kiinni joka toimii tavoilla joka loukkaa kumppania?
        Löytyy varmaan parempiakin miehiä.
        Anteeksi vain mutta en ymmärrä. Parempihan se on päästä eroon huonosta miehestä kun elää sellaisen kanssa.
        Ketään ei voi myöskään väkisin pitää.

        Ei kuule kukaan roiku, korkeintaan se sivupano. Luuletko tosiaan että äijä jää "pakolla" johonkin liittoon? Missä kohtaa te arvon leidit oikein ymmärrätte että se äijä jää koska haluaa ja pitää omaa hauskaa, koska haluaa. Onko täällä nyt ihan teinejä koko palsta täynnä? Ainoa joka voi päättää liiton on se emäntä


    • Anonyymi

      Aikamoista miehen leimaamista suurimmaksi osaksi tässä aloituksessa.
      Ei tämmöiseen edes jaksa ottaa osaa.
      Jatkakaa vain keskenänne.

      • Anonyymi

        Joo yksipuolinen kirjoitus. Mitähän nainen on tehnyt tai jättänyt tekemättä kun on yhteys katkennut. Varsinkin kun jos mies on varattu. Ja mun mielestä nämä varatut eivät ole tilivelvollisia ja ei hekään montaa suhdetta yhtäaikaa kerkeä hyvin hoitaa. Yksi kerrallaan. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yksipuolinen kirjoitus. Mitähän nainen on tehnyt tai jättänyt tekemättä kun on yhteys katkennut. Varsinkin kun jos mies on varattu. Ja mun mielestä nämä varatut eivät ole tilivelvollisia ja ei hekään montaa suhdetta yhtäaikaa kerkeä hyvin hoitaa. Yksi kerrallaan. 😀

        Onko ei_mia sielläkin? Onko aloituksessa että joku varattu?

        Ettei vaan ei_mian tollopää taas lue sanoja joita ei ole kirjoitettu?

        Mites se meni? Ei_mia naimisissa ja kaipaa avoliitossa olevaa ja katkera tän puolisolle?

        Jos itse olet tahnaperse niin se ei tarkota et muutkin on.

        Juokse sinä pettäjä punapääs tappaan irl jos tarve mut muista että
        Tahna pimppas om ainoo petturi pillu täällä.

        Muut osaa käyttäytyä. Ottasit mallia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ei_mia sielläkin? Onko aloituksessa että joku varattu?

        Ettei vaan ei_mian tollopää taas lue sanoja joita ei ole kirjoitettu?

        Mites se meni? Ei_mia naimisissa ja kaipaa avoliitossa olevaa ja katkera tän puolisolle?

        Jos itse olet tahnaperse niin se ei tarkota et muutkin on.

        Juokse sinä pettäjä punapääs tappaan irl jos tarve mut muista että
        Tahna pimppas om ainoo petturi pillu täällä.

        Muut osaa käyttäytyä. Ottasit mallia

        Et osaa tunnistaa eimiaa. Pidä tyhmä suusi ummessa.


    • Anonyymi

      Jotkut kokevat sen ahdisteluksi, jos mies jatkaa yhteydenottoja vaikka vastakaikua ei tulisikaan.

    • Anonyymi

      Ei mene noin. Olen kiinnostunut mutta silti katkaisin yhteydenpidon koska ei tuntunut kivalta olla tekemisissä kun hän seurusteli toisen kanssa.

      • Anonyymi

        Eikö voi olla kaverina yhteydessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voi olla kaverina yhteydessä?

        Pystyy kai, jos pystyy ajattelemaan pelkkänä kaverina. Kun jos on taas aivan kunnolla retkussa, tekee vaan kipeää seurata vierestä miten joku muu täyttää sitä paikkaa jossa haluaisi itse täysillä olla. Eikä välttämättä auta ajatuksetkaan, että välitän niin paljon hänen onnestaan.

        Voi välittääkin, mutta todellisuudessa mieli tekisi heivata muut menemään. Vaikeaa teeskennellä on kivaa eikä yhtään kirvele, kun seurustelet tuon kanssa ja salaa kuirenkin päässään ajattelee, saisinpa sinut kokonaan itselleni. Minä ainakin voin myöntää, että haluan yhtä ihmistä niin älyttömästi päästä varpaisiin itselleni että sekoaisin, jos jatkaisin hänen kaverina enkä kuitenkaan koskaan saa enempää.

        En tiedä olenko koskaan halunnut ketään niin paljon henkisesti ja fyysisesti lähelleni. Tuskin. Ei tarvitse kun hetkeksi sulkea silmät ja ajatella häntä, olen ihan tunteista sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voi olla kaverina yhteydessä?

        Varmaan joku pystyisikin, mutta minä en pysty. Haluan hänet täysin, kokonaan, itselleni.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Pystyy kai, jos pystyy ajattelemaan pelkkänä kaverina. Kun jos on taas aivan kunnolla retkussa, tekee vaan kipeää seurata vierestä miten joku muu täyttää sitä paikkaa jossa haluaisi itse täysillä olla. Eikä välttämättä auta ajatuksetkaan, että välitän niin paljon hänen onnestaan.

        Voi välittääkin, mutta todellisuudessa mieli tekisi heivata muut menemään. Vaikeaa teeskennellä on kivaa eikä yhtään kirvele, kun seurustelet tuon kanssa ja salaa kuirenkin päässään ajattelee, saisinpa sinut kokonaan itselleni. Minä ainakin voin myöntää, että haluan yhtä ihmistä niin älyttömästi päästä varpaisiin itselleni että sekoaisin, jos jatkaisin hänen kaverina enkä kuitenkaan koskaan saa enempää.

        En tiedä olenko koskaan halunnut ketään niin paljon henkisesti ja fyysisesti lähelleni. Tuskin. Ei tarvitse kun hetkeksi sulkea silmät ja ajatella häntä, olen ihan tunteista sekaisin.

        Voin samaistua. Olen samanlaisessa tilanteessa oleva nainen. Olen kuitenkin päättänyt päästää miehestä irti, vaikka se tekeekin vielä kipeämpää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joku pystyisikin, mutta minä en pysty. Haluan hänet täysin, kokonaan, itselleni.

        Sitten se on niin. Ajattelitko unohtaa hänet kokonaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin samaistua. Olen samanlaisessa tilanteessa oleva nainen. Olen kuitenkin päättänyt päästää miehestä irti, vaikka se tekeekin vielä kipeämpää..

        Kai aika auttaa.


      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Kai aika auttaa.

        Toivottavasti ja se ettemme näe enää niin usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten se on niin. Ajattelitko unohtaa hänet kokonaan?

        Enhän minä mitenkään häntä kykene unohtamaan, kun tunteet ehtivät jo kasvamaan niin suuriksi, rakastuin. Sen kanssa pitää vain oppia olemaan.


    • Anonyymi

      Jos sinkuista kyse niin voisi sanoa että mitä tiiviimmin mies pitää yhteyttä sen mielenkiintoisempi viestien kohde on?
      Jos ei oma-alotteista yhteydenpitoa, ei kiinnostusta

    • Anonyymi

      Ei oo niin mustavalkoista.

    • Anonyymi

      Rehellinen vastaus: olet täysin oikeassa.

    • Anonyymi

      "Jos mies olisi oikeasti kiinnostunut hän jatkaisi yhteydenpitoa?"

      Ei, vaan olisi kiinni kuin takiainen, ihan riesaksi asti.

      • Anonyymi

        Totta, on kokemusta..


      • Anonyymi

        Hyi helv.. On tuosta kokemusta kahdesta miehestä. Myös liian takertuva mies karkottaa kahta kauheemmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi helv.. On tuosta kokemusta kahdesta miehestä. Myös liian takertuva mies karkottaa kahta kauheemmin

        Jep, kokemusta tästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kokemusta tästä

        Onhan se ahdistavaa jos toisella on itkunsekaiset ja suuret tunteet jo ilman minkäänlaista kunnon tuntemista. Äkkiä karkuun ja kaikki säpit kiinni.


    • Anonyymi

      Voi yhteys katketa, vaikka välittäisikin. Väärinymmärrystä tai vastaavaa voi olla. Rakastuminen on aika herkkää touhua.

      • Anonyymi

        Melkoinen väärinymmärrys?


    • Anonyymi

      Kyllä se olisi varmaankin asian edistymiselsi suotavaa, kunhan kukaan ei oleta että joku jatkaisi yrittämistä kieltävän tai vastaamatta jättämisen jälkeenkin. Tietty on varmaan niitäkin. Ei välttämättä mukava tilanne jos ei kerrasta uskota.

      • Anonyymi

        Riippu myös mihin on jättänyt vastaamatta


    • Anonyymi

      Mikä on "rehellinen mielipide"? Ei oikeen mätsää toi sanapari yhteen.

      • Anonyymi

        Kuinka niin? Mielipide voi olla rehellinen ("Kyllä, näytät lihavalta tuossa mekossa") tai epärehellinen ("Hoikalta näytät").


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin? Mielipide voi olla rehellinen ("Kyllä, näytät lihavalta tuossa mekossa") tai epärehellinen ("Hoikalta näytät").

        Mielipide on se/sitä mitä mitä henkilö ajattelee asiasta itsensä kanssa keskenään. Se mitä henkilö töräyttää julkisuuteen on jotain muuta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe