Haussa 15000e vakuudeton yrityslaina. Osaisitteko suositella joitakin rahoitusyhtiöitä omien kokemustenne pohjalta?
Mistä yrityslainaa toiminimelle?
10
1880
Vastaukset
- Anonyymi
Toiminimessä itse vastaa veloistaan, eli Y-tunnus olet sinä. Kulutusluottoa siis, olisiko OP, S-Pankki, Santander, Nordea jne.
Jos pankit ei lainaa niin Fellow Financelta tai vastaavalta vertaislainaa.- Anonyymi
Fellow finance on hyvä paikka ja selkeät sivut.
- Anonyymi
Autorahoitus on halvinta yrityslainaa
Toiminimen "yrityslaina" on ihan sama kuin sun yksityinen pikavippi tai kulutusluotto. Jos on lyödä pöytään välitilinpäätös jossa hyvä liikevaihto ja toteutunut liiketoimintasuunnitelma niin saa varmaan pankista kuin pankista esim. autoa vastaan halvemmalla kuin mistää pikavippaamosta.
- Anonyymi
Suosittelen Fundua. Tämä on siis mainos. Olen sijoittajana Fundussa ja viimeisen vuoden aikana on todella ollut pulaa hyvistä rahoitettavista.
- Anonyymi
Finnvera, sieltä minä hain. Edullista lainaa, luotettava.
- Anonyymi
Vakuudeton... No tuossa ei ole mitään järkeä.
Sen sijaan kannattaa tutkia Finnveran palveluihin. On jotain sellaista, että on vakuudellista lainaa osa ja lopuissa sitten Finnvera takaajana, niin saat sillä tavalla sen 15000€ kasaan edullisesti.
Tätä varten kannattaa vaikka säästää se muutama tonni.
Jos tuossa on jokin ongelma niin kakkosvaihtoehtona voisi toimia ehkä Fellow Finance tai Santander, mutta ne tulevat kalliimmaksi. - Anonyymi
Kunhan luottotiedot ovat kunnossa, voi lainan kilpailuttaa esimerkiksi tätä kautta: https://www.rahoituspiste.fi/
Tarjoukset tulevat usealta eri rahoitusyhtiöltä ja voit valita niistä parhaan. - Anonyymi
- Anonyymi
https://rockrahoitus.fi/ on hyvä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149