En mä halua ihmistä, joka kaipailee suhteessa salaa toista.

Anonyymi

Ei luottamusta.

70

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sekään halua sua.

    • Anonyymi

      Tiedätkö ihmiset kaipaavat päässään vaikka mitä asioita eivätkö koskaan kerro kellekään. Eivät kumppaneille eivät kellekään. Ne on haaveita kuvittelua tunteita voi olla mutta jos ei ole tekoja niin ovat harmittomia ja luonnollisia. Aija moni kaipaa ensirakkautta Esim. mutta ei tee mitään asian eteen. Siltikin rakastaa myös puolisoaan. Kaikki ei ole mustavalkoista.

      • Anonyymi

        Sitä paitsi monesti jos saisi oikeasti sen kaipaamansa henkilön. Pilvilinna romahtaa. Kaipulseen värittynyt niin paljon omia kuvitelmia ei se ole todellista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä paitsi monesti jos saisi oikeasti sen kaipaamansa henkilön. Pilvilinna romahtaa. Kaipulseen värittynyt niin paljon omia kuvitelmia ei se ole todellista.

        Ei välttämättä romahda. Kaipuu voi perustua aivan oikeaan tunteeseen ja intuitioon siitä, että se joku on enemmän ja oikea kun muut. Se ei vaan saa koskaan tilaisuutta kasvaa todeksi, ei niin kauan kun se pidetään ulottumattomissa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

        Ei välttämättä romahda. Kaipuu voi perustua aivan oikeaan tunteeseen ja intuitioon siitä, että se joku on enemmän ja oikea kun muut. Se ei vaan saa koskaan tilaisuutta kasvaa todeksi, ei niin kauan kun se pidetään ulottumattomissa.

        Ne ovat niitä pareja jotka päätyvät lopulta yhteen ja on tarkoitettu yhteen. Mutta silloin täytyy olla jo tekoja sekä tunteita muutakin kuin pelkkä kaipausen asteella oleva ajatus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat niitä pareja jotka päätyvät lopulta yhteen ja on tarkoitettu yhteen. Mutta silloin täytyy olla jo tekoja sekä tunteita muutakin kuin pelkkä kaipausen asteella oleva ajatus.

        Toivossa on hyvä elää. :)


      • J-76 kirjoitti:

        Toivossa on hyvä elää. :)

        Vai kuvatus.. Ottaisin heti kiinni, jos saisin..😉


      • Pimperopom3 kirjoitti:

        Vai kuvatus.. Ottaisin heti kiinni, jos saisin..😉

        Aijaa. :)


    • Anonyymi

      Herätkää todellisuuteen. Tutkimusten mukaan 25% ihmisistä miettii seksin aikana jotain muutakuin seksin kohdetta. Mutta ymmärrän aloituksen, ei saa tehdä näkyväksi jonkun toisen kaipaamista, sillä vanha suhde voi muuttua jopa paremmaksi tai ennenpitkää voi tulla ero. Parempi vaan salaa rakastaa ja vaikka vittuilla sille rakkauden kohteelle.

      • Anonyymi

        Rakkaus on harhaa. Rakastat mukamas jotain ja menet naimisiin. Kokoajan haahuilet muualle ja hänkin haahuilee. Tulee ero ja uusi rakkaus ja taas haahuilet. Mikään kukaan ei se maailman paras ja oikeakaan saa sua luopumaan siitä haahuilusta. Ellet itse sille loppua tee ja PÄÄTÄ olla yhden. Ei ole oikeaa.ei lapsuuden rakkautta tai ensi rakastumista.ei ole Jumalsn sinulle valitsemaa. On vain sinun PÄÄTÖS. Ja että siinä pysyt. Etkähaahuile enään. Kaikki muu on luuloa.muistikuvia,harhaa.💎


    • Parempi salaa, kun ääneen? Ei se ole välttämättä itsellekään mukavaa ajatella ja haluta toista ollessa suhteessa jonkun toisen kanssa. Ajatus ei aina tottele, vaikka sen tietää olevan periaatteessa väärin.

      Fantasia.

    • Anonyymi

      Itsetkö et kaipaa häntä kun valitset sen toisen? Pystytkö pitämään katseesi ja ajatuksesi kurissa hänen kanssa ollessaan ja yksin liikkuessasi? Pystytkö siihen itsekään?

      • Anonyymi

        Kyllä ne katseet ja muu höpö jää jos olet PÄÄTTÄNYT. Se ihastus ei ole yhtään oikeampi kui se päätöksesi. 💎


    • Anonyymi

      Sinäkö et sitten koskaan ole ketään toista kaivannut?

      • Anonyymi

        Ajatukset kertoo totuuden


      • Anonyymi

        Käsittääkseni on normaalia kaivata toistakin, vaikkapa jonkinasteista ensirakkauttaan, kaukaista ihastusta jne. Rakastaminen on kuitenkin eri asia.


    • Anonyymi

      Itse olen nyt sairas, nykymaailmantilanteessa voi jopa olla kuolemakseni, muutaman kerran ennenkin, hän on kuullut, että mahdollisesti saan huonoja uutisia. Miten toimisit tässä tilanteessa? Minä ainakin mietin häntä ja haluaisin keskustella hänen kanssaan, mitä hän tunsi ja mitä tuntee ja kertoa kuinka paljon ajattelen häntä. Hän tietää tunteeni, mutta minä en tiedä hänen niin siksi minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin jatkaa kuin ennen ja vain haaveilla hänestä ja miettiä mitä jos valitsen hänet.. Eilen nähtiin, tänään ei koska makaan sängyn pohjalla, ei nähdä vähään eikä kaverisikaan, huolestutkohan edes?

      • Anonyymi

        Mitä veetä? Hän on vaan ihminen.


    • Anonyymi

      Jos olen suhteessa voin tietenkin kaivata muita ihmisiä. Edesmenneitä ja nykyisiä ystäviä.

    • Anonyymi

      Mutta, jos kaipaa vain sinua, niin silloin olet hänelle spesiaali ihminen. Hän on valinnut sinut kaipauksen kohteekseen.

    • Anonyymi

      Minulla oli päiväkodissa hyvä ystävä Nadja nimeltään.Hän muutti yhtä äkkiä pois enkä tiedä minne. Minulla on monesti kiva ikävä häntä. En ole kuullut tai tiedä hänestä mitään nykyisin. Siltikin kaipaan häntä vieläkin. Miettinyt useasti mitä tapahtui hänelle. Sydäntäni särkee vieläkin kun hän ei vaan tullut enää takaisin. Enkä ole kertonut tästäkään puolisolleni.- H

      • Anonyymi

        Kova ikävä ei kiva.


    • Anonyymi

      Omatkin vanhemmat olleet yli 45 naimisissa ja rakastavat toisiaan . Mutta silti äiti muisteli ja kaipasi lämmöllä nuoruuden ensi ihastusta mitä kuuluu jne. Ja kun tuli Facebook löysivät toisensa ja ovat nykyisin ystäviä. Näinkin voi käydä.

    • Anonyymi

      Ei tarvis kaivata jos et olis noin itsepäinen tuon asian suhteen..
      Voisitte olla vaikka yhdessä..

    • Anonyymi

      Tuskin kukaan sellaista haluaa.

    • Anonyymi

      Minusta nuo asiat eivät ole ihan noin yksinkertaisia.
      Entä jos se ihminen olisikin onnellinen vasta kun on yhdessä kaipaamansa ihmisen kanssa?
      Jos vasta se olisikin se loppuelämän rakkaus?

    • Anonyymi

      Ei kai nyt kukaan ole toisen kanssa ja kaipaa toista🙄 tai en mä voi tietää, mutta ei kyllä kovin normaalilta Kuullosta. Mihin tämä edes liittyi? Johonkin menneeseen? Vai mihin?

      • Anonyymi

        Etköhän itse tiedä mitä oot postannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän itse tiedä mitä oot postannut.

        Jaahas, vai semmosta. Hienoa, ei kiinnosta M. Tuli, oli ja meni. Aikojaaaaaaaa sitten, menneeseen ei ole paluuta ikinääääää, vain tuleva elämä kiinnostaa, mutta siinäkin päivä kerrallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, vai semmosta. Hienoa, ei kiinnosta M. Tuli, oli ja meni. Aikojaaaaaaaa sitten, menneeseen ei ole paluuta ikinääääää, vain tuleva elämä kiinnostaa, mutta siinäkin päivä kerrallaan.

        Oletko varma että veikkasit kirjaimen oikein ? )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma että veikkasit kirjaimen oikein ? )

        Siis kyllä minun kohdalla


    • Anonyymi

      Mäkin olen miettinyt, että jatkuisiko sama sitten, jos joskus oltaisiinkin yhdessä. Kaipailisiko hän sittenkin jotain muuta minun selän takana, kun nykyisensäkin selän takana kaipailee muita.

      • Anonyymi

        Ja itse mitä teet?


      • Anonyymi

        Ei mulla ole tapana kaipalla muita, ei ole ollut aiemmissa suhteissa, eikä tässä, ennenkuin törmäsin häneen. Jos joskus jotenkin päätyisimmekin kaipauksen kohteeni kanssa yhteen, en ikimaailmassa ajattelisi ketään muuta. Juuri hänen kanssaan olisin loputtoman onnellinen. Joskus syy rajat ylittävälle on vain siinä että se tosirakkaus (josta ei aiemmin tiennyt) osui kohdalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole tapana kaipalla muita, ei ole ollut aiemmissa suhteissa, eikä tässä, ennenkuin törmäsin häneen. Jos joskus jotenkin päätyisimmekin kaipauksen kohteeni kanssa yhteen, en ikimaailmassa ajattelisi ketään muuta. Juuri hänen kanssaan olisin loputtoman onnellinen. Joskus syy rajat ylittävälle on vain siinä että se tosirakkaus (josta ei aiemmin tiennyt) osui kohdalle.

        Noinkohan puhut palturia.
        Sun syyt on äärimmäinen itsekkyys Ja narsismi, mikäli olet ajattelemani.


      • Anonyymi

        Mikä sinäkään ketään arvostelemaan?

        Olet jo tehnyt pahimman mitä toiselle voi tehdä. Siinä jää parisuhteessa haaveilijat kakkoseksi.


    • Anonyymi

      Kyl nykymeno vie pohjaa pois kunnollisilta suhteita, jos luottamusta vaikea saada syntymään kahden ihmisen välillä?

      • Anonyymi

        Luottamus rakentuu parisuhteessa. Mulla ja ex miehellä oli luottamus aika hyvin hanskassa ja siinä vietettiin 20 vuotta reilu. Toki joskus oli molemmilla jotain, mutta kun tunnettiin toisten luonteet sen vaan tiesi. Luottamuksen pystyy rakentaa uudelleen tai ei jos se on mennyt riippuu ihmisistä ja luonteesta. Minä uskon, että kaikeen pystyy, toki haavoja voi nuolla pitkään, mutta anteeksi pystyy antamaan jos rakkautta on.


    • Anonyymi

      Itse en halua sellaista naista, joka on ensin olevinaan ihastunut, mutta onkin vain leikkinyt tunteillasi.

      • Anonyymi

        Ei kait sellainen nainenkaan sinua oikeasti halua jos on tunteillasi leikkinytt..


      • Anonyymi

        Miehet ei ymmärrä tuollaista naisten testailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ei ymmärrä tuollaista naisten testailua.

        Osuit naulankantaan.


    • Anonyymi

      Jaa no trust your instinct.

    • Anonyymi

      Tuo on se ongelma. Et luota ja kuvittelet tuommoista vanhojen kokemusten perusteella. Pilaat suhteen heti kättelyssä. Sääli.

      • Anonyymi

        Niin, että sun mielestä on luotettava ihminen, jos varattuna kaipailee muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että sun mielestä on luotettava ihminen, jos varattuna kaipailee muita?

        Ei kukaan voi tietää toisten suhteista , mitä ne oikeasti on. Sillehän ei voi mitään jos suhteessa ollessaan tulee tunteita toista ihmistä kohtaan.
        Jos siitä vanhasta suhteesta on rakkaus väljähtynyt/yksipuolistunut/loppunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että sun mielestä on luotettava ihminen, jos varattuna kaipailee muita?

        Noh kyllä voi varattuna viehättyä Toisesta ihmisestä niin paljon että kaipaa häntä ja hänen seuraa. Aikuinen kypsä ihminen vain tietää, että jos enemmän olisi yhdessä, niin viehätys katoaisi. Tämä osoittaa et rakastaa sitä omaa puolisonsa. Aina ei ole kysymys ihastumisesta tai rakkaudesta kun tapaa uuden ihmisen. Heillä voi vain synkata jutut hyvin yhteen.


    • Anonyymi

      ”Sitä paitsi monesti jos saisi oikeasti sen kaipaamansa henkilön. Pilvilinna romahtaa. Kaipulseen värittynyt niin paljon omia kuvitelmia ei se ole todellista.”

    • Anonyymi

      Tyrkkynainen varatun vonkaaja ystävän pettäjä kirjoittanut keskustelua herättämään aloituksen. Tässä vielä hyvä lainaus

      Tiedätkö ihmiset kaipaavat päässään vaikka mitä asioita eivätkö koskaan kerro kellekään. Eivät kumppaneille eivät kellekään. Ne on haaveita kuvittelua tunteita voi olla mutta jos ei ole tekoja niin ovat harmittomia ja luonnollisia. Aija moni kaipaa ensirakkautta Esim. mutta ei tee mitään asian eteen. Siltikin rakastaa myös puolisoaan. Kaikki ei ole mustavalkoista. ”

      • Anonyymi

        Ei muuten ole aloitukseni. Eli turhaan noita kopiot. Minä ketään vonkaa missään. En vapaata, en varattua. Ei tarvitse. Täysin tyytyväinen tilanteeseeni. Tämä on käsittääkseni keskustelua varten . Ei parisuhteen hakemista tai kiusaamista. En ole pettänyt ystäviäni. Eli hanki itsellesi terapeutti ja puhu sille tuosta harhasta kun sulla tuo mielikuvitus vaan laukkaa?! Ja kenelle olen tyrkyttänyt itseäni? Saisin kyllä tyrkyttämättäkin jos haluaisin. Ja en ole kaipaus viestejä tänne kirjoittelut kaltaistaistesi takia. Sinulle ei kuulu vaikka kaipaisin täällä Kainuun prikaatia. Ja se että kiusaat täällä ei ole pikku juttu. Herjaus on aina herjaus muista Se!


      • Anonyymi

        Kunnianloukkaus. Kunnianloukkaukseen syyllistyy, jos esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen niin, että teko aiheuttaa loukatulle vahinkoa, kärsimystä tai häneen kohdistuvaa halveksuntaa.


      • Anonyymi

        Sekä vielä missä olisin tyrkyttänyt itseäni kenelläkään? Täälläkö? Hanki elämä! Tämä ei sitä ole. Minä en ole poistunut kotoani pariin viikkoon. Eli ainut jolle olen tyrkyttänyt on kotonani!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekä vielä missä olisin tyrkyttänyt itseäni kenelläkään? Täälläkö? Hanki elämä! Tämä ei sitä ole. Minä en ole poistunut kotoani pariin viikkoon. Eli ainut jolle olen tyrkyttänyt on kotonani!

        Minä kohdistan kirjoitukseni petolliselle ihmiselle keskustelupalstalla, jos sinä itsesi siitä tunnistit olematta aloittaja, niin viesti meni varmasti sitten perille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kohdistan kirjoitukseni petolliselle ihmiselle keskustelupalstalla, jos sinä itsesi siitä tunnistit olematta aloittaja, niin viesti meni varmasti sitten perille?

        Sinä lainailit minun tekstejä luulin että kohdistat viestisi minulle. Minä en tunnista syytöksistä itseäni se sai aikaan suuttumusta.


    • Anonyymi

      Tuota noin... Mitäs näin päättelit?

    • Anonyymi

      Joo joo. Menkää yhteen sen haaveiden ensirakkauden tms ka. Olette onnellisia hetken ja pöh. Ei ollut sen enempää sekään. Se vaan ei ole niin! Voit ottaa vaikka naapurin hullun vanhanpojan jos päätät jäntä rakastaa niin vain niin rakkaus on ja pysyy tai ottaa sen unelmien prinsessan ja PÄÄTTÄÄ että on sinun niin on. Ilman päätöstä mikään ei ole mitään.ei vaikka tuntisit sillähetkellä mitä. Tunteet tulee ja tunteet menee.ne ei ole pysyviä. Ainoa mikä pysyy, on mitä päätät ja siitä kiinni pidät.💎

      • Anonyymi

        ..avoiliitossa teet lupauksen päätöksestä. Sen jälkeen lupaudut muita haikailemasta. Se on vakava päätös. Joka naimisiin haikailee niin sen loppuelämän päätöksrnä ottakoot.ihan sama vaikka mikä unelmien prinssi tulis maton alta vetään tai se ensirakkaus. Päätös on päätös. 💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..avoiliitossa teet lupauksen päätöksestä. Sen jälkeen lupaudut muita haikailemasta. Se on vakava päätös. Joka naimisiin haikailee niin sen loppuelämän päätöksrnä ottakoot.ihan sama vaikka mikä unelmien prinssi tulis maton alta vetään tai se ensirakkaus. Päätös on päätös. 💎

        Onko sulla taipumus jääräpäisyyteen? Etkö pysty myöntämään virheitä mitä teet? Joskus suhde, aviolitto mikä lie on virhe jonkun tietyn ihmisen kanssa eikä silloin kantsi vain päätöksen takia kärsiä koko elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla taipumus jääräpäisyyteen? Etkö pysty myöntämään virheitä mitä teet? Joskus suhde, aviolitto mikä lie on virhe jonkun tietyn ihmisen kanssa eikä silloin kantsi vain päätöksen takia kärsiä koko elämäänsä.

        Juuri näiden tekemieni virheiden kautta olen tullut tähän lopputulokseen. Oppinut.💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näiden tekemieni virheiden kautta olen tullut tähän lopputulokseen. Oppinut.💎

        Ei yhden ihmisen tahto tai usko riitä jos toinen on maailmasta. Ei ymmärrä.silloin sinun on lähdettävä. Lähdettävä vaikka kuin sattuisi.💎tänään olen onnellinen että lähdin.ja rohkea olen🤺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhden ihmisen tahto tai usko riitä jos toinen on maailmasta. Ei ymmärrä.silloin sinun on lähdettävä. Lähdettävä vaikka kuin sattuisi.💎tänään olen onnellinen että lähdin.ja rohkea olen🤺

        Siis mitä helvettiä sä selität. Puhut ihan ristiriitaisuuksia, että oot oppinut. Ootveronnut ja oot oppinut, että seuraavan kanssa pysyt elämäsi loppuun asti riippumatta mitä liitossa tapahtuu. Trollauksessakin kantsii säilyttää loogisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla taipumus jääräpäisyyteen? Etkö pysty myöntämään virheitä mitä teet? Joskus suhde, aviolitto mikä lie on virhe jonkun tietyn ihmisen kanssa eikä silloin kantsi vain päätöksen takia kärsiä koko elämäänsä.

        Ei varmaan jääräpää, mutta sellainen suoraselkäinen ihminen. Kukaan ulkopuolinen ei voi kertoa jonkun avioliitosta että se on virhe. Jos kaksi ihmistä menee yhteen heillä on siihen varmaan hyvä syy jonka he pitävät omana tietonaan ja rakastavat.


    • En minäkään. Täällä palstalla ei voi tietää rnää sitäkään ketä kaipailer, kun kaikki sotketaan!

    • Anonyymi

      Ei ole minulta mieheltä. Kuitenkin tämä on tärkeä asia sillä tällaista pitää opetella hyväksymään kun itse ei halua aiheuttaa mustasukkaisuuden tunnetta tahalleen toiselle. Luulisi että kun on rehellinen ja ystävällinen toista kohtaan ettei salaile ja pidä kuvia näkösällä niin sillä pystyy pitämään luottamusta suhteessa.

    • Anonyymi

      En minäkään. Mutta jos se henkilö juonittelisi oman puolisonsa selän takana ja haukkuisi kaikki muut ihmiset minulle sekä myös minut ja paljastaisi kaikki minun yksityiselämästäni kaikille ihmisille ympärillä, oikein kunnolla rääkyen, niin sitten olisin täysin rakastunut enkä voisi vastustaa. Luottaisin täysin siihen ihmiseen ja ajattelisin että hän teki sen rakkaudesta.

      • Anonyymi

        Kommenteista näkee , että varatusta miehestä kyse. Sattuu olemaan kokemusta tuosta. Petetään, mutta ollaan niin rehellistä. Vannotaan rakkautta kotona. Taas mennään ja hymyillään. Kerrotaan toiselle 100 % rehellisyydestä. Valehdellaan silmittömästi. Kuulostaa varmaan kivalta elämältä. Kotona vahditaan puhelinta ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenteista näkee , että varatusta miehestä kyse. Sattuu olemaan kokemusta tuosta. Petetään, mutta ollaan niin rehellistä. Vannotaan rakkautta kotona. Taas mennään ja hymyillään. Kerrotaan toiselle 100 % rehellisyydestä. Valehdellaan silmittömästi. Kuulostaa varmaan kivalta elämältä. Kotona vahditaan puhelinta ym.

        No nii kyllä parisuhteissa ihastutaan huonolla jaksolla myös toiseen. Yleensä ei kuitenkaan mennä pettämään. Aikuinen tunne älykäs puoliso huomaa nopeasti tilanteen ja korjaa parisuhteen antaen ihastuneelle puolisolle enemmän huomiota ja rakkautta. Ihastus unohtuu nopeasti jos on sitoutunut puolisoonsa.
        Hankalat elämänvaiheet horjuttavat parisuhteita tämän tästä, mutta se rakkaus pitää yhdessä. Silloin kun kokee ettei puoliso välitä voi ruoho alkaa vihertää aidan toisella puolella. On hyvä huomata päivittäin ihminen jonka kanssa elää. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nii kyllä parisuhteissa ihastutaan huonolla jaksolla myös toiseen. Yleensä ei kuitenkaan mennä pettämään. Aikuinen tunne älykäs puoliso huomaa nopeasti tilanteen ja korjaa parisuhteen antaen ihastuneelle puolisolle enemmän huomiota ja rakkautta. Ihastus unohtuu nopeasti jos on sitoutunut puolisoonsa.
        Hankalat elämänvaiheet horjuttavat parisuhteita tämän tästä, mutta se rakkaus pitää yhdessä. Silloin kun kokee ettei puoliso välitä voi ruoho alkaa vihertää aidan toisella puolella. On hyvä huomata päivittäin ihminen jonka kanssa elää. ❤️

        Tässä on kaikki. Kun koet piiitkään ettei puoliso oikeasti välitä, alat nähdä aidan takana sen vihreämmän ruohon. Kyse on joko pelkästä oireesta tai sitten oikeasta halusta löytää joku toinen. Ettei vain pety, tyydy kohtaloonsa ja happane lopullisesti. Palstakirjoitusten perusteella sitä ei voi päätellä.

        M41


      • Anonyymi

        Ooooooohhhhh! Missä tuollainen asuu? Kuulostaa unelmalta :) <3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2030
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      916
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      860
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      859
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      780
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe