Eettisesti arveluttavaa tehdä rahaa vangituilla eläimillä. Toiskseen oiva paikka saada korona! Nyt powerparkissa koromaepäily. Vastuuttomat vanhemmat
Mikä saa ihmiset tuomaan lapsensa eläinpuistoon?
21
58
Vastaukset
- Anonyymi
Matkailumäki hiljeni heti kun koulut alkoi nyt odotellaan 11 kk. uutta sesonkia.
- Anonyymi
Rahat ei riitä niin kauan. Heh heh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahat ei riitä niin kauan. Heh heh!
Luonnonsuojelu ja siihen liittyvä valistus ovat syitä, ettei ilman muuta luontoa eläimiä jne ilman ole ihmisiä. Kannattaa lukea kuudes sukupuuttoaaltoon liittyviä juttuja. Esimerkiksi lajeina siniara, valkobeisa, visentti ja barbaarileijona olisi menetetty ilman eläintarhoja. Kannattaa tutustua aiheeseen sekä miettiä syvällisemmin, tässä kyllä ähtäri zoolle on tehtävää vielä paljon. Elinvoimaiset lajit eivät kuitenkaan vakuuta asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnonsuojelu ja siihen liittyvä valistus ovat syitä, ettei ilman muuta luontoa eläimiä jne ilman ole ihmisiä. Kannattaa lukea kuudes sukupuuttoaaltoon liittyviä juttuja. Esimerkiksi lajeina siniara, valkobeisa, visentti ja barbaarileijona olisi menetetty ilman eläintarhoja. Kannattaa tutustua aiheeseen sekä miettiä syvällisemmin, tässä kyllä ähtäri zoolle on tehtävää vielä paljon. Elinvoimaiset lajit eivät kuitenkaan vakuuta asiaa.
Eläinpuiston vanhat jorinat luonnonsuojeludta. Koronalinko koko alue!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläinpuiston vanhat jorinat luonnonsuojeludta. Koronalinko koko alue!
Koska hallitus avasi maan rajat, niin suurin syy koronalinkoon on ulkomaan reissaajat, no aivan sama vaikka taas jossain vaiheessa tulee rajoitukset vaikka maakunnittain. Ihmetystä herättää ja kysymyksiä miksi eivät muuta ulkomaille kokonaisuudessaan, kyllä suomi kelpasi taas kerran hyvinkin kun koronakriisi maailmalla alkoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläinpuiston vanhat jorinat luonnonsuojeludta. Koronalinko koko alue!
Korona on tullut jäädäkseen...........
- Anonyymi
Tuo sinun surkea kirjoitustaitosi paljastaa joka kerta
- Anonyymi
Kuten sinunkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sinunkin.
Kerro, missä tekstissäni kirjoitus- tai kielioppivirheitä?
- Anonyymi
Eettisesti arveluttavaa itkeä täällä anona milloin mistäkin syystä. Vastuuttomat täysi-ikäiset
- Anonyymi
Vain tyhmät kiikuttaa lapsensa puistoon koronaa hankkimaan. Köyhän miehen lottoa omalla hengellä.
Anonyymi kirjoitti:
Vain tyhmät kiikuttaa lapsensa puistoon koronaa hankkimaan. Köyhän miehen lottoa omalla hengellä.
Miksi tämä eläinten auchwitc on edelleen pystyssä. Kuulin että hallituksessa keksitään uusia valheita että saataisiin valtiolta rahaa
- Anonyymi
Riippu_tissi kirjoitti:
Miksi tämä eläinten auchwitc on edelleen pystyssä. Kuulin että hallituksessa keksitään uusia valheita että saataisiin valtiolta rahaa
Mikä on auchwitc? Perinneruoka? Serbialainen kansantanssi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on auchwitc? Perinneruoka? Serbialainen kansantanssi?
Ilmeisesti kateellisten termi 😂🤭🙊 johonkin asiaan liittyen.
Tänään yksi auto parkki paikalla. Noh kai se riittää teille
- Anonyymi
Sekin lähti oli parkissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin lähti oli parkissa
Ja höpöhöpö. Aamupäivällä jo puoli yhdentoista aikaan Zoon parkki täynnä, myös hotellin puolella runsaasti autoja. Eläinpuistokierrokselta pois lähtiessä oli parkkeerattu pientareillekin. Älä, trolli, jaksa.
- Anonyymi
On hieman eri asia olla eläinpuistossa kuin Powerparkissa. Eivät ole edes vertailukelpoisia. Eläinpuistoa pitää verrata Ranuan vastaavaan ja Powerparkkia esim. Linnanmäkeen. Porukkaa pakkautuneena jonoihin, laitteissa kosketaan samoihin pintoihin, räkä lentää kun on hauskaa, ym, ym.
- Anonyymi
Kauhee paikka vangittuja eläimiä koronaa korruptiota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhee paikka vangittuja eläimiä koronaa korruptiota
Jos haluaa leikkiä terveydellään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos haluaa leikkiä terveydellään
Kannattaa käyttää järkeä, jos istuu mökissään ja odottaa koronan loppuvan niin voi tulla noutaja myös yhtä lailla. Entäs kun kiertelee eläinpuistossa kerran viikossa luonnonympäristössä ja mieli voi hyvin niin koronakaan ei ahdista. Miksipä ähtäriläiset ei käy eläinpuistossa säännöllisesti ja tue puiston toimintaa? Harvalla kunnalla on oma eläintarhaa? Helsinkiläisistä kävijöistä jotkut käyvät vuosilipulla korkeasaaressa jopa viikottain siis 52 kertaa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683