Mikä saa ihmiset tuomaan lapsensa eläinpuistoon?

Anonyymi

Eettisesti arveluttavaa tehdä rahaa vangituilla eläimillä. Toiskseen oiva paikka saada korona! Nyt powerparkissa koromaepäily. Vastuuttomat vanhemmat

21

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matkailumäki hiljeni heti kun koulut alkoi nyt odotellaan 11 kk. uutta sesonkia.

      • Anonyymi

        Rahat ei riitä niin kauan. Heh heh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahat ei riitä niin kauan. Heh heh!

        Luonnonsuojelu ja siihen liittyvä valistus ovat syitä, ettei ilman muuta luontoa eläimiä jne ilman ole ihmisiä. Kannattaa lukea kuudes sukupuuttoaaltoon liittyviä juttuja. Esimerkiksi lajeina siniara, valkobeisa, visentti ja barbaarileijona olisi menetetty ilman eläintarhoja. Kannattaa tutustua aiheeseen sekä miettiä syvällisemmin, tässä kyllä ähtäri zoolle on tehtävää vielä paljon. Elinvoimaiset lajit eivät kuitenkaan vakuuta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnonsuojelu ja siihen liittyvä valistus ovat syitä, ettei ilman muuta luontoa eläimiä jne ilman ole ihmisiä. Kannattaa lukea kuudes sukupuuttoaaltoon liittyviä juttuja. Esimerkiksi lajeina siniara, valkobeisa, visentti ja barbaarileijona olisi menetetty ilman eläintarhoja. Kannattaa tutustua aiheeseen sekä miettiä syvällisemmin, tässä kyllä ähtäri zoolle on tehtävää vielä paljon. Elinvoimaiset lajit eivät kuitenkaan vakuuta asiaa.

        Eläinpuiston vanhat jorinat luonnonsuojeludta. Koronalinko koko alue!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläinpuiston vanhat jorinat luonnonsuojeludta. Koronalinko koko alue!

        Koska hallitus avasi maan rajat, niin suurin syy koronalinkoon on ulkomaan reissaajat, no aivan sama vaikka taas jossain vaiheessa tulee rajoitukset vaikka maakunnittain. Ihmetystä herättää ja kysymyksiä miksi eivät muuta ulkomaille kokonaisuudessaan, kyllä suomi kelpasi taas kerran hyvinkin kun koronakriisi maailmalla alkoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläinpuiston vanhat jorinat luonnonsuojeludta. Koronalinko koko alue!

        Korona on tullut jäädäkseen...........


    • Anonyymi

      Tuo sinun surkea kirjoitustaitosi paljastaa joka kerta

      • Anonyymi

        Kuten sinunkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sinunkin.

        Kerro, missä tekstissäni kirjoitus- tai kielioppivirheitä?


    • Anonyymi

      Eettisesti arveluttavaa itkeä täällä anona milloin mistäkin syystä. Vastuuttomat täysi-ikäiset

      • Anonyymi

        Vain tyhmät kiikuttaa lapsensa puistoon koronaa hankkimaan. Köyhän miehen lottoa omalla hengellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain tyhmät kiikuttaa lapsensa puistoon koronaa hankkimaan. Köyhän miehen lottoa omalla hengellä.

        Miksi tämä eläinten auchwitc on edelleen pystyssä. Kuulin että hallituksessa keksitään uusia valheita että saataisiin valtiolta rahaa


      • Anonyymi
        Riippu_tissi kirjoitti:

        Miksi tämä eläinten auchwitc on edelleen pystyssä. Kuulin että hallituksessa keksitään uusia valheita että saataisiin valtiolta rahaa

        Mikä on auchwitc? Perinneruoka? Serbialainen kansantanssi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on auchwitc? Perinneruoka? Serbialainen kansantanssi?

        Ilmeisesti kateellisten termi 😂🤭🙊 johonkin asiaan liittyen.


    • Tänään yksi auto parkki paikalla. Noh kai se riittää teille

      • Anonyymi

        Sekin lähti oli parkissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin lähti oli parkissa

        Ja höpöhöpö. Aamupäivällä jo puoli yhdentoista aikaan Zoon parkki täynnä, myös hotellin puolella runsaasti autoja. Eläinpuistokierrokselta pois lähtiessä oli parkkeerattu pientareillekin. Älä, trolli, jaksa.


    • Anonyymi

      On hieman eri asia olla eläinpuistossa kuin Powerparkissa. Eivät ole edes vertailukelpoisia. Eläinpuistoa pitää verrata Ranuan vastaavaan ja Powerparkkia esim. Linnanmäkeen. Porukkaa pakkautuneena jonoihin, laitteissa kosketaan samoihin pintoihin, räkä lentää kun on hauskaa, ym, ym.

      • Anonyymi

        Kauhee paikka vangittuja eläimiä koronaa korruptiota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhee paikka vangittuja eläimiä koronaa korruptiota

        Jos haluaa leikkiä terveydellään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa leikkiä terveydellään

        Kannattaa käyttää järkeä, jos istuu mökissään ja odottaa koronan loppuvan niin voi tulla noutaja myös yhtä lailla. Entäs kun kiertelee eläinpuistossa kerran viikossa luonnonympäristössä ja mieli voi hyvin niin koronakaan ei ahdista. Miksipä ähtäriläiset ei käy eläinpuistossa säännöllisesti ja tue puiston toimintaa? Harvalla kunnalla on oma eläintarhaa? Helsinkiläisistä kävijöistä jotkut käyvät vuosilipulla korkeasaaressa jopa viikottain siis 52 kertaa vuodessa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      78
      2287
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      136
      1464
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      152
      1169
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1003
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      372
      921
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe