Mitkä ovat teidän karmivimmat kokemukset?

Anonyymi

Kertokaa tänne karmivimmat tilanteet mitä olette kokeneet. Oma tarinani mikä on tosi. Vanhempani aikoivat majoittaa yöksi eräät naapurit joiden kanssa en ollut hyvissä väleissä enkä aikonut olla heidän kanssa saman katon alla. Ajattelin mennä yhdelle autiolle puutalolle joka on rakennettu 1800luvulla ja olla yön siellä. En ollut ennen saapunut talolle illalla ja talo näytti aika karmivalta kuun valossa. Talo oli sukulaiseni omistuksessa joten tiesin , että talon pystymuurit ovat toimintakunnossa. Soitin sukulaiselleni ja sain luvan oleskella talossa sen yön. Menin vanhalle sängylle ja aloin pelaamaan puhelimella. Kun talo alkoi lämmetä niin heitin takin , kengät ja lopulta housut ja paidan vanhalle tuolille. Heräsin yöllä savun hajuun ja lähdin selvittämään syytä hajulle. En enää meinannut saada henkeä ja ehdin mennä jo paniikkiin. Ehdin pukea vain bokserit ja sen jälkeen aloin hakkaamaan jumiutuneita ikkunoita , että pääsisin pois. Lopulta yksi ikkuna aukesi ja hyppäsin ulos. Suljin ikkunan ja juoksin sukulaisen luo ja hän tajusi soittaa palokunnan. Talo kärsi mittavat vahingot ja sukulaiseni päättikin myydä sen pois sillä hänen terveydentilansa ei ollut enää niin hyvä , että hän olisi voinut kunnostaa taloa. Syttymissyy oli ollut jokin lämmitykseen liittyvä juttu , mutta en kysellyt sen tarkemmin sillä en halunnut puhua koko aiheesta. Nykyään kuljen koulumatkat sen talon ohi ja se on täysin muuttunut. Talo on saanut uuden maalin , sen vuotava tiilikatto on korjattu ja talo on saanut laajennusosan missä on sauna ja pesutilat. Olen käynyt vanhempieni kanssa kylässä talon asukkailla sillä he kutsuivat kuultuaan , että talo on ollut isän suvun omistuksessa kauan. Talon asukkaat olivat mukavia , mutta silti minua ahdisti olla sielä. Talo oltiin remontoitu sisältä juuri samanlaiseksi kuin se oli aiemmin. Menin huoneeseen jossa silloin palon aikaan yövyin ja näin sen saman rautasängyn huoneen nurkassa. Kyseistä huonetta ei oltu remontoitu vaan se oli entisellään. Minua ahdisti se , että kaikki oli niin kuin ennenkin. Lähdinkin kotiin ennen vanhempiani ja he päästivät minut lähtemään ja selvästi tajusivat etten halunnut jäädä siihen taloon. Usein he pakottavat minut olemaan vierailla yhtä kauan kuin hekin ovat , mutta nyt he päästivät minut sen enempää kyselemättä. Olen myös taikauskoinen ja taloon on menehtynyt vuosien varrella ihmisiä ja talo pelotti jo sen takia.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En ole rakastunut

        Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
        Ikävä
        378
        3744
      2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

        Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
        Maailman menoa
        209
        1843
      3. Olen ärtynyt koska

        minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
        Ikävä
        67
        1394
      4. Suomalaiset marjat loppuvat

        Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
        Maailman menoa
        152
        1275
      5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

        ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
        Maailman menoa
        165
        933
      6. Puhutko toisista ihmisistä

        pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
        Ikävä
        117
        883
      7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

        Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
        Suomussalmi
        57
        880
      8. Mitä teen väärin?

        Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
        Sinkut
        117
        860
      9. Haluaisin tietää

        mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
        Ikävä
        50
        844
      10. Oli mukava tavata irl

        Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
        Ikävä
        24
        839
      Aihe