Säännöllinen seksitreffi

Anonyymi

Moikka!

Itsellä suhteessa on seksi lopahtanut. Vikaa varmaan molemmissa, ei siitä sen enempää.

Nyt kuitenkin haluaisin tehdä asialle jotain ja hommata itselleni säännöllistä seksiä, vaikka vain kerran kuukaudessa. Aikaahan se ei paljon vie, ja ajan menetyksen korvaan kyllä.

Miten on, onko tällainen toiminut? Itse olen pääkaupunkiseudulta ja vähän alle nelikymppinen, nainen saisi olla saman ikäinen tai hieman nuorempi.

Tästä voi laittaa mulle myös sähköpostia osoitteella [email protected].

13

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikset hoida suhdetta kuntoon ja seksittele oman naisesi kanssa?
      Vain raukkamainen säälittävä liero pettää, jos petät et ole mies vaan pelkkä vässykkä.
      Muista myös että kaikki tulee eteesi joskus, kaikki väärintekemiset, pakoon niitä et pääse.

      • Anonyymi

        Voiko noin oikeasti sanoa, että mikset hoida suhdetta kuntoon, jos et edes tiedä miksi seksi on lopahtanut. Aina kun ei katsos voi "hoitaa" suhdetta kuntoon, jos vastapuoli ei sitä halua niin ei halua. Mitäs siinä silloin hoidat, nyrkillä sänkyyn tai ero. No mitäs jos ei halua erota muuten hyvästä suhteesta, silloin jää vaihtoehdoksi loppuelämän runkkailu tai ulkopuolinen seksi. Olet varsinainen vatipää ja näköalaton vässykkä, joka ei näemmä ymmärrä oikeasta elämästä yhtään mitään.


      • Anonyymi

        Ei aloittaja pettämisestä ja salaisesta seksistä puhu. Jos ei ole seksiä kotona, on reilua sanoa, että hakee sitä muualta. Seksi on hieno asia ja sen tarvetta on hyvä kunnioittaa.


      • Anonyymi

        Asia ei ole ihan näin yksinkertainen. Tottakai yritän hoitaa asiaa joka päivä. Pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta, hoidan oman osani kotitöistä, muistan hellyydenosoitukset ja lohduttamisen ja niin edespäin. Ehkä en ole tarpeeksi jännittätävä tai sitten vaimoni ei vain enää halua. Oli miten oli, en syytä häntä siitä. Hän varmasti muuttaisi asian heti, jos vain voisi.

        Lähdet oletuksesta, että suhde ei olisi kunnossa, kun se pitäisi hoitaa kuntoon. Meillä kuitenkin menee periaatteessa ihan hyvin. Monella tuttavapariskunnalla menee paljon huonommin ja keskinäinen kanssakäyminen tuntuu suorastaan kaunaiselta.

        Mitä tulee sitten pettämiseen, niin tottakai olisi parempi, jos asiasta voisi yhdessä sopia. Mutta luulenpa, että ero siitä tulisi. Ja olisiko mielestäsi sitten ero oikea ratkaisu, jos ainoa asia, joka ei toimi on seksi? Vai pitäisikö minun uhrautua ja luopua seksistä loppuelämäkseni?

        Ota myös huomioon, etten hae varsinaista suhdetta. Sitäkin näkee tuttavapiirissä ihan tarpeeksi, yleensä salasuhteista kärsii jokainen osapuoli ja pahimmillaan ulkopuolisetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia ei ole ihan näin yksinkertainen. Tottakai yritän hoitaa asiaa joka päivä. Pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta, hoidan oman osani kotitöistä, muistan hellyydenosoitukset ja lohduttamisen ja niin edespäin. Ehkä en ole tarpeeksi jännittätävä tai sitten vaimoni ei vain enää halua. Oli miten oli, en syytä häntä siitä. Hän varmasti muuttaisi asian heti, jos vain voisi.

        Lähdet oletuksesta, että suhde ei olisi kunnossa, kun se pitäisi hoitaa kuntoon. Meillä kuitenkin menee periaatteessa ihan hyvin. Monella tuttavapariskunnalla menee paljon huonommin ja keskinäinen kanssakäyminen tuntuu suorastaan kaunaiselta.

        Mitä tulee sitten pettämiseen, niin tottakai olisi parempi, jos asiasta voisi yhdessä sopia. Mutta luulenpa, että ero siitä tulisi. Ja olisiko mielestäsi sitten ero oikea ratkaisu, jos ainoa asia, joka ei toimi on seksi? Vai pitäisikö minun uhrautua ja luopua seksistä loppuelämäkseni?

        Ota myös huomioon, etten hae varsinaista suhdetta. Sitäkin näkee tuttavapiirissä ihan tarpeeksi, yleensä salasuhteista kärsii jokainen osapuoli ja pahimmillaan ulkopuolisetkin.

        Eihän tuo vatipää sitä näytä tajuavan aivot ja omatunto on valahtanut koipien väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia ei ole ihan näin yksinkertainen. Tottakai yritän hoitaa asiaa joka päivä. Pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta, hoidan oman osani kotitöistä, muistan hellyydenosoitukset ja lohduttamisen ja niin edespäin. Ehkä en ole tarpeeksi jännittätävä tai sitten vaimoni ei vain enää halua. Oli miten oli, en syytä häntä siitä. Hän varmasti muuttaisi asian heti, jos vain voisi.

        Lähdet oletuksesta, että suhde ei olisi kunnossa, kun se pitäisi hoitaa kuntoon. Meillä kuitenkin menee periaatteessa ihan hyvin. Monella tuttavapariskunnalla menee paljon huonommin ja keskinäinen kanssakäyminen tuntuu suorastaan kaunaiselta.

        Mitä tulee sitten pettämiseen, niin tottakai olisi parempi, jos asiasta voisi yhdessä sopia. Mutta luulenpa, että ero siitä tulisi. Ja olisiko mielestäsi sitten ero oikea ratkaisu, jos ainoa asia, joka ei toimi on seksi? Vai pitäisikö minun uhrautua ja luopua seksistä loppuelämäkseni?

        Ota myös huomioon, etten hae varsinaista suhdetta. Sitäkin näkee tuttavapiirissä ihan tarpeeksi, yleensä salasuhteista kärsii jokainen osapuoli ja pahimmillaan ulkopuolisetkin.

        Mielestäni tämä on hyvä syy erota ja olla onnellinen toisen naisen kanssa, joka pidät sinut houkuttelevana ja seksikkäänä miehenä ja joka haluaa sinut aina jopa unessa.


    • Anonyymi

      Kannattaa hommata se Barbara sängyn alle, jyystät sitten sitä kun eukko ei ole kotona!

    • Anonyymi

      Älä lannistu noiden molopäiden puheista. Löytyy naisia jotka haluaa turvallisesti ja luotettavasti hyvän panon tutulta mieheltä ilman sitoumuksia. Etsi sellainen, niin minä olen tehnyt ja hyvin toimii. Muutaman kanssa tehnyt ihan taloudellisen järjestelynkin niin eivät ala ihastua ja ruikuttaa perään. kooiikoo tommi_espoo jos joku nainen kiinnostuu, tällä hetkellä olisi allakassa ystävyyden mentävä aukko.

    • Anonyymi

      Kannustan seksisuhteeseen, jos parisuhde kyllästyttää. Just itse luen kirjaa: "Suhteellisen vapaata". Oon saanu siitä tukea omalle kättäytymiselleni. Suhteen alussa seksi kiinnostaa, mutta parisuhteessa erotiikka katoaa. Toiseen kyllästyy ja alkaa ärsyttää. Ei sitten vaan tee enää seksiä mieli sen ihmisen kanssa, mutta uusi suhde kiinnostaisi ja siitä haaveilee. Oon jopa luullut että seksi ei enää ollenkaan kiinnostaisi mutta eron jälkeen aina kuitenkin alkaa panettaa. Mielestäni on järjetöntä roikkua suhteessa, jossa seksi on vain pakollinen suorite, mutta himo puuttuu, koska tiedät että voisit myös nauttia seksistä ja tehdä sitä itsesi takia.

      Varsinkin nyt kun oon kerran eronnut ja lapset jo hankittu, niin en koe tarvetta elämän ikuiseen parisuhteeseen. Olishan se hieno asia, mutta en varmaankaan pysty siihen. Kaikki eivät vaan ole parisuhdesekstailijoita. Mulle sopisi kaverillisempi ja vapaampi suhde. Kiva olisi myös jakaa elämää ja tehdä muutakin yhdessä, mutta ei niin, että että saman ihmisen pitäisi täyttää kaikki elämän osa-alueet.

    • Anonyymi

      On ollut mielessä, mutta korona ja seksitaudit... Onneksi oon yli 50 v ja pääkaupunkiseudun ulkopuolelta. Täytyy turvautua vain omaan käteen ja apuvälineisiin.

      • Anonyymi

        Kukaan yhtään järjen omistava ei petä puolisoaan vaikka mikä olis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan yhtään järjen omistava ei petä puolisoaan vaikka mikä olis

        Tollai kommentti tulee lessulta jotka ei petä vaan panee vaan lahkon muijaa. Näyttää olevan ruuti kuivaa kun on suviseurat peruttu. Ainoastaan salaseurat toimii.. voi helvetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan yhtään järjen omistava ei petä puolisoaan vaikka mikä olis

        Mitäs sinä järjellisten ihmisten tekemisistä tietäisit?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe