Saunavahasta

😊👓👌no ei todellakaan ole siihen tarkoitukseen mitä peukalo keskellä kämmentä ihmiset luulevat. Vaan sillä suojataan saunan lauteita ja seiniä. Sitä saa myös värillisenä, jos haluaa samalla sävyttää vaikka harmaaksi. Sitä vaan ihmettelen miksi kaikki miesten jutut on niin monimutkaisia. Jos levitykseen tarvii vaahtomuovisiveltimen niin miksei sitä voi myydä maalipurkin yhteydessä. Paikallinen rautakauppa on aika vaatimaton niin että parasta kirjoittaa lapulle luettelo puutteista ja käydä jossain isossa kotikulman rautakaupassa viikonloppuna.

Kaikkea puuttuvaa sieltäkään ei kyllä saa Tuskin hän missään tindereissäkään viihtyy. Näkee jos näkee. Toivominen ei sentään ole kielletty!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, olen samaa vähän ihmetellyt. Siis tuota miesten ajatusmaailman monimutkaistumista kun rautakaupan ovesta sisälle astuu ja kysyy esim hiontalaitetta tai sisustusmaalia. Kaikilla tykötarpeilla ja esineillä on siellä sellainen elämää suurempi tarkoitus ja välillä meinaa miesten jutut peleistä ja vehkeistä mennä filosofoinnin puolelle. Hyllyjen välissä miesporukat miesmyyjän kanssa pohtivat ja selostavat toisilleen monta Herran minuuttia seinäfyllingeistä tai puutavaran mittametreistä. Mutta, ei siis haittaa. Samanlaista pohdintaahan se on kosmetiikkaosastolla tai kauneushoitolassa naisten kesken.

      • Menin rautakauppaan ostamaan piipulle sadehattua. Hölmöyksissäni olin mitannut piipun ympäryksen alhaalta seisomakorkeudelta. En ymmärtänyt että minun olisi pitänyt kiivetä tikkaita pitkin ylös ja mitata piipun halkaisija sieltä ylhäältä. En jaksanut alkaa selittää kahdelle asiaa pohtineelle rautakauppahenkilölle piin merkitystä vaan poistuin liikkeestä "nainen" leima otsassani.


    • Anonyymi

      Olisitko halunnut kertoa miten tämä liittyy ikävä palstaan? Meneppäs vaikka harrastus palstalle

      • Anonyymi

        Koodikieltä


      • Et varmaan lukenut loppuosaa kirjoituksestani.


    • Anonyymi

      Ei aloittajaa saa ajaa pois, eikä se kyllä lahtiskään :) Kohta se kertoo meille jotain vaikkapa Pallivahasta?

      • Anonyymi

        Aloittaja voi mennä oikeaan kategoriaan vahoinensa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja voi mennä oikeaan kategoriaan vahoinensa

        Vähän liioiteltua tuollainen kommentointi yhdestä aloituksesta aamupäivällä. Voisit itse mennä sopivalle palstalle vihaamaan.


      • Pallivaha ei kuulu mun repertuaariin. Jätän siitä kirjoittamisen enemmän aiheesta kiinnostuneille.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Pallivaha ei kuulu mun repertuaariin. Jätän siitä kirjoittamisen enemmän aiheesta kiinnostuneille.

        Päivää... no kas päivää päivää neitokainen. Olen hra 47 Pallivahasta Turuusta. Jos ihmiset ihmettelettä mistä hiivatista teihin on tarttunut Pallivahaa, niin olette käyneet Turuussa.
        Ja minä salskea nuoriherra 47 asun siellä, Pallivahassa hyvinkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe