Näin kävi minulle, yhtenä päivänä hylkäsin kaiken. Ihmissuhteet ja muunkin entisen elämän. Mielenkiinto vain loppui ja vajosin johonkin " olotilaan". Kaikki vain jäi taakse, elämän ilo häipyi, jäljelle jäi vain yksinäisyys jossa olen nytkin.
Kaiken hylkääminen
7
68
Vastaukset
- Anonyymi
Hanki itsellesi apua ja rakenna omanlaisesi elämä. Ei kannata luovuttaa, jos ei ole pakko.
- Anonyymi
Niin, ikävä huomata itsessään se muutos. Jonnekkin tosiaan kaikki vaan hävisi.
Ikävintä ihmissuhteet, todella.
- Anonyymi
Varmaan tapahtui jotain, mikä sai sinut tekemään tuollaisen ratkaisun. Joku "pitse iin päälle" vähintään. Haluatko kertoa lisää?
- Anonyymi
Paljon huonoa todellakin tapahtui,läheisten sairastumiset suurin syy.
Olen liian herkkä ihminen ja olisin toivonut että kaikilla menisi hyvin. Ihmisiä sitten eksytettiinkin monissa asioissa,ikävä kyllä.
En löytänyt muuta keinoa kuin hyljätä kaiken. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon huonoa todellakin tapahtui,läheisten sairastumiset suurin syy.
Olen liian herkkä ihminen ja olisin toivonut että kaikilla menisi hyvin. Ihmisiä sitten eksytettiinkin monissa asioissa,ikävä kyllä.
En löytänyt muuta keinoa kuin hyljätä kaiken.Siis toisin sanoen pakenit Livistit paikalta.
Nyt sitten maksat valinnastasi. Näin siinä käy.
- Anonyymi
Jos olet hengellinen ihminen (enkä tarkoita vain kristinuskoa) niin nykyinen hiljaisuuden vaihe voi olla monella tavalla hyödyksikin. Voit löytää uutta suuntaa tai keksiä jotain uutta. Edelläkävijä joutuu maksamaan siitä edelläkävijyydestään sen hinnan, että tuntee olevansa tyhjän päällä.
Lisäksi tunteet on "vain tunteita" ja ajatukset "vain ajatuksia".
Mutta jos menee lethargiseen olotilaan jolloin omassa päässä ei vain kertakaikkiaan tapahdu mitään ja väsyttää koko ajan, ja hädin tuskin hengittääkään, eikä pidä siitä olosta, niin ei se hyvä ole. Joku tarkoitus ja tavoite pitää löytää elämässä mitä kohti rakentaa. Apuna voi käyttää mm. hypnoosiakin.
Toisaalta eihän meitä kukaan käske, että mitä pitää tehdä elämässään.
Jos itse menen joskus siihen tilaan niin kokeilen asioita mitä en ennen ole uskaltanut, esim. lähden reppureissaamaan johonkin Intiaan tms. Mitä väliä siinä vaiheessa? Olo voi johtuakin siitä että ei ole antanut virkistystä itselleen, jos on vaikka estynyt persoona. Ehkä mieli on vain niin kyllästynyt, että sille olisi tosiaan tarpeen se lomamatka tms. että se taas innostuisi jostain. Toivottavasti tästä on vähän apua jollekulle!- Anonyymi
Ortodoksien teologiaa olen lukenut liittymättä kuitenkaan ortodoksiseen kirkkoon. Teologiasta oppii paljon, todella. Unohdin monta asiaa siinä tyhjyydessä. Paha on olemassa, tämä on vain ymmärrettävä.
Onneksi sieluni tyhjyys täyttyi ja ripittäydyin lähimmäiselleni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000