Juhlarahojen keräilijät, huom!

Anonyymi

Nyt on aika vaihtaa juhlarahat riihikuiviksi kun kullanhinta on todella ylhäällä! Tuli kerättyä -90 luvun alusta juhlarahoja, kultaisia ja hopeisia, nyt myin kaikki pois materiaalin hinta ylittää reilusti keräilyarvon eikä se koskaan nousekkaan että niillä edes arvo säilyisi nykyisellään! Varsinkin markka-arvoiset juhlarahat menettäneet paljon arvostaan kun perikunnat myyneet keräilijöiden kokoelmia runsaasti!
MYY NYT ON SE AIKA!!

2

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomalaiset juhlarahat euro ja markka määräiset, ainoa voittaja on valtio ja Moneta!
      Arvo lähinnä materiaalissa, nyt kullanhinta on huipussa mutta ainoastaan kullan, hopea rahat on vain killinkejä vaikka olisi puhdasta hopeaa.
      Ulkomaille jos saisi kaupattua voisi saada omansa pois?

• Anonyymi

Ulkomaille myytäessä iso riski että katoavat postissa, tulee sanomista ostajalta ja vaativat usein rahojaan vielä takaisin. Suomessa riittää kyllä ostajia, meillä myyty iso osa perintönä tulleista keräilyrahoista yhdelle alan harrastajalle Helsingissä kun maksanut käteisellä todella hyvin verrattuna isoihin rahaliikkeisiin.

Sinänsä nyt ollut kyllä todella hyvä aika myydä kun kullan hinta ollut korkealla, täällä ollut kyllä pari hyvää keskustelua aiheesta ja allaolevista keskusteluista löysin myös tuon paikan mistä olen tähän asti saanut aina parhaan tarjouksen:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/4295798/mihin-myyda-arvoeuroja

https://keskustelu.suomi24.fi/t/891027/missa-saisi-juhlarahat-myytya

Aina voi laittaa itsekin tietenkin myyntiin lehti-ilmoituksella tai nettihuutokaupoissa, mutta jos haluaa nopeasti myydä käteiseksi niin kannattaa ensin lukaista nuo keskustelut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      294
      2983
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      118
      1784
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1719
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      65
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1223
    Aihe