Lukekaa Kirkko ja kaupunki -lehden pääkirjoitus ennen kuin tämä viesti poistetaan!

Anonyymi

24

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Hieman kiertelevän ja kaartelevan lausunnon mukaan enemmistö piispoista olisi silti valmis taipumaan sellaiseen vaihto­ehtoon, että samaa sukupuolta olevat parit saisivat kirkollisen vihkimisen."
      Hieman?

      • Anonyymi

        Kun kyseessä on viranomaisasemasta käsin toimivasta toimijasta, pitäisi sen toiminta olla niin avointa, että kansalaisilla olisi oikeus tietää, kuka piispa on mitäkin mieltä asiassa.


      • Anonyymi

        Piispat eivät kuitenkaan määrittele uutta raamattua käsityksen mukaan vaan poikkeavat jumalan tahdosta jos taipuvat painostuksen alla. Asiaan löytyisi monia ratkaisuja.


    • Anonyymi

      Herätkää jo ihmiset. Elämme 2000-lukua ja toimikaamme sen mukaan, Kristillisyyteen kuuluu tasa-arvon hyväksyminen. Kaikkien rakastavaisten täysi-ikäisten ja täysivaltaisten keskinäinen avioliitto on vain heidän oma asiansa. Muilta pulinat pois.

      • Anonyymi

        Ei homostelu käy kirkossa! Sosialistit ja ateistit homoilkoot baareissaan!


      • Anonyymi

        Mutta kun Raamattu sanoo toisin :(


      • Anonyymi

        Kristillisyyteen kuuluu Raamatun käskyjen pitäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei homostelu käy kirkossa! Sosialistit ja ateistit homoilkoot baareissaan!

        Onhan kristityille homoille luonnollisin paikka kirkko.

        Kristityt homoilkoon kirkoissaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristillisyyteen kuuluu Raamatun käskyjen pitäminen.

        Kristinuskoon kuuluu Raamatun tulkitseminen omien tarpeiden mukaan.
        Raamatussa on yli 600 käskyä joita Kristitty ei noudata.
        Kristitty ei esimerkiksi ryntää tappamaan sunnuntaina polttopuita keräileviä.

        Kristinuskokin on vain aikansa tuote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskoon kuuluu Raamatun tulkitseminen omien tarpeiden mukaan.
        Raamatussa on yli 600 käskyä joita Kristitty ei noudata.
        Kristitty ei esimerkiksi ryntää tappamaan sunnuntaina polttopuita keräileviä.

        Kristinuskokin on vain aikansa tuote.

        Lääketieteellisesti sukuouolinen kanssakäyminen on tarkoitettu lisääntymiseen. Polttopuut on ihan eri juttunsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääketieteellisesti sukuouolinen kanssakäyminen on tarkoitettu lisääntymiseen. Polttopuut on ihan eri juttunsa

        Sinä siis tiedät, mitä kohtia Raamatusta pitää noudattaa, ja mitä ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinuskoon kuuluu Raamatun tulkitseminen omien tarpeiden mukaan.
        Raamatussa on yli 600 käskyä joita Kristitty ei noudata.
        Kristitty ei esimerkiksi ryntää tappamaan sunnuntaina polttopuita keräileviä.

        Kristinuskokin on vain aikansa tuote.

        Jos näin on niin muutam käsitystäni haureuden välttämisestä, eroan kirkosta ja alam sikailemaan ja vetämään kanbabista..


    • Anonyymi

      Ei kai kukaaan kirkossa homostele. En ole nähnyt koskaan. Eihän siellä heterotkaan julkisesti julista heterouttaan. Kirkkoon ovat kaikki tervetulleita.

      • Anonyymi

        Ainakin takavuosina siviilivihkiminen edellytti kahden viikon julkipanoa maistraatin eteisessä. En minä ujo maalaispoika sellaista.


      • Anonyymi

        No eivät kyllä todellakaan ole kaikki tervetulleita kirkkoon varsinkaan Suomen raamattuvyöhykkeellä eli jossain Pohjanmaan korkeudella.


    • Anonyymi

      Se on epäkristillistä ajatusta, jos kaikkien ei sallita tulla kirkkoon.

      • Anonyymi

        Raamattu on täynnä keskenään ristiriitaisia juttuja, joten jokainen kristittynä itseään pitävä tulee aina toimimaan myös kristinuskon oppien vastaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu on täynnä keskenään ristiriitaisia juttuja, joten jokainen kristittynä itseään pitävä tulee aina toimimaan myös kristinuskon oppien vastaisesti.

        Raamatussa ei ole ristiriitaisuuksia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivuston tekijällä on huono raamatuntuntemus, Raamatussa ei ole ristiriitaisuuksia.

        Aha. Joosefin isä oli siis...?


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Aha. Joosefin isä oli siis...?

        Msalo kuinka viitsit kiusata näitä
        Teillä on itsellä kaikki sekaisin ette saa edes puheenjohtajaa pysymään Vapariliitossa

        Arvo Salo sinun puolueesta sanoi historiallisista isistä kerran että on toisen polven sosdem mutta voisi olla kolmannenkin jos joku tietäisi kuka on isoisä


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe