Kyllä on komeeta ajella 2-tahtikoneelle

Anonyymi

4-tahti miehet jäävät kuin eno veneestä kun väännän kaasua. Eikä konetta tarvitse edes juuri huoltaa
Okei!

37

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jo on lapsellista.

      • Anonyymi

        Joo lapsihan siellä on selvästi asialla.


    • Anonyymi

      Provo mikä provo...

      • Anonyymi

        Se se vasta lapsellista on, kun ette uskalla myöntää tosiasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se se vasta lapsellista on, kun ette uskalla myöntää tosiasioita.

        Tosiasihan on että 4-tahtikoneet ovat hiljaisempia, taloudellisimpia, kuluttavat vähemmän ja ovat toimintavarmoja. Eivät mene tukkoon öljykarstasta hiljaa ajettaessa. Myönnät siis nämä tosiasiat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasihan on että 4-tahtikoneet ovat hiljaisempia, taloudellisimpia, kuluttavat vähemmän ja ovat toimintavarmoja. Eivät mene tukkoon öljykarstasta hiljaa ajettaessa. Myönnät siis nämä tosiasiat!

        Yksinkertaisesti tietämätöntä Propakandaa. Tuo mielikuva on jo historiaa. Totuus on, että nelarit saastuttaa enemmän pakokaasuillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaisesti tietämätöntä Propakandaa. Tuo mielikuva on jo historiaa. Totuus on, että nelarit saastuttaa enemmän pakokaasuillaan.

        Totuus löytyy kaurapuurosta. Lusikoipa sitä niin alkaa ymmärrys kehittyä, ja ehkä myös kirjoitustaito.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus löytyy kaurapuurosta. Lusikoipa sitä niin alkaa ymmärrys kehittyä, ja ehkä myös kirjoitustaito.

        Et siis ymmärtäny selvää suomenkieltä. Joillekkin se tekee tiukkaa, joten olisko aika mennä kaihileikkaukseen. Se iso P oli tarkoituksella laitettu, ja sekin pitää vielä rautalangasta vääntää.
        Onhan ne nelarit ihan hyviä koneita, mutta on niitä puhtaampiakin olemassa, eikä nelarit ole testien mukaan yhtään taloudellisempia, ja vähän hiljaisempiakin vain tyhjäkäynnillä.
        Esim, 300hv E-tec G2 kulutti 300hv Yamahan huippunopeudella -48 solmua, 20% prosenttia vähemmän bensaa, ja kulki kaasu pohjassa 6 solmua nopeammin, samanlaisella veneellä. Samaa kaavaa noudattaa pienempitehoisetkin G2 mallit.
        Jos sulla jää lukematta testit -(jos edes ymmärrät lukemasi),- niin ei voi mitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ymmärtäny selvää suomenkieltä. Joillekkin se tekee tiukkaa, joten olisko aika mennä kaihileikkaukseen. Se iso P oli tarkoituksella laitettu, ja sekin pitää vielä rautalangasta vääntää.
        Onhan ne nelarit ihan hyviä koneita, mutta on niitä puhtaampiakin olemassa, eikä nelarit ole testien mukaan yhtään taloudellisempia, ja vähän hiljaisempiakin vain tyhjäkäynnillä.
        Esim, 300hv E-tec G2 kulutti 300hv Yamahan huippunopeudella -48 solmua, 20% prosenttia vähemmän bensaa, ja kulki kaasu pohjassa 6 solmua nopeammin, samanlaisella veneellä. Samaa kaavaa noudattaa pienempitehoisetkin G2 mallit.
        Jos sulla jää lukematta testit -(jos edes ymmärrät lukemasi),- niin ei voi mitää.

        Oliko se kookin aivan tarkoituksella laitettu? E-tecin öljyt menee veteen siinä kuin muidenkin 2-tahtisten. Evinruden omat testit ovat p*skaa, todellisuus on toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkertaisesti tietämätöntä Propakandaa. Tuo mielikuva on jo historiaa. Totuus on, että nelarit saastuttaa enemmän pakokaasuillaan.

        Koneita purkaneena ja remontoineena voin sanoa, että 2t koneet ovat täysin vailla karstaa n kymmenen vuotta ajettuna. Syy on oikeanlainen öljy.
        Jos öljynä käyttää vääränlaista öljyä, niin tulee kyllä ongelmia, kuten tulee 4t koneessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koneita purkaneena ja remontoineena voin sanoa, että 2t koneet ovat täysin vailla karstaa n kymmenen vuotta ajettuna. Syy on oikeanlainen öljy.
        Jos öljynä käyttää vääränlaista öljyä, niin tulee kyllä ongelmia, kuten tulee 4t koneessakin.

        Mitä öljyä kunnossa oleva nelitatimoottori polttaa?


    • Anonyymi

      Mihin on niin kiire???
      Mihin 4 tahtisten omistajat jäi seisomaan , laiturille, laskuluiskalle, kerro tarkemmin.
      Itsekin ajan 2 tahtisella , en Brovo mielessä , nyt vain sattuu olemaan sellainen veneessä.
      Kukin hankkii tarpeensa mukaan .

      • Anonyymi

        Kerrotko meille että mikä on Brovo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko meille että mikä on Brovo

        Brovo = ihminen jonka aivot 2-tahtiöljyn käry on pehmentänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko meille että mikä on Brovo

        Se Brovo on sellainen sana, että nelarihörhöt menee ihan sekaisin, kengätkin vääriin jalakoihin ja uistinta heittäessä koukku tarttuu omaan persukseen, niin huutavat haavimiestä apuun, kun tarttui varmaan kalakilpailun voittaja:)


      • Anonyymi

        Minä en kyllä tutki "tarpeitani" kun valitsen perämoottoria. Toisaalta muinaiset roomalaiset kyllä tutkivat uhrieläinten sisälmyksiä etsiessään ennusmerkkejä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brovo = ihminen jonka aivot 2-tahtiöljyn käry on pehmentänyt.

        Kirjoittaja voi myös tarkoittaa Bravo eli Mercruiserin 4-tahti sisäperäkoneen parempi vetolaite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko meille että mikä on Brovo

        Brovo tarkoittaa oikeinkirjoitustaidotonta nelarin omistajaa


    • Anonyymi

      Ei ruokita trollia.

    • Anonyymi

      Eno vaihtaa öljyt moottoriin ja perään.

      • Anonyymi

        Ei ole enolle ongelma! Menee n. 10 Min.


    • Anonyymi

      Varmaan ne 4-tahtimiehet jäivät sun veneestä, kun sininen savu alkoi veden pinnalla leijua. Tarttuva haju, ikävä kyllä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taasko tää alkaa. Usko nyt jo hyvä mies että ne Etec tehtaat on suljettu ja kukaan ei osta enää, eikä se puoleen ennenkään. 2-tahti koneita!

    • Anonyymi

      Ei kaksitahdeissa mitään vikaa ole, mutta sitten kun joku ajaa vanhalla paikatulla lasikuitupulkalla tai välipohjavikaisella Terhillä, missä on viimeisiään vetelevä 80-luvun perämoottori. Sitten vielä haukkuu nelitahdit ja ylistää sitä vahnaa romuaan, vaikka todellisuuderssa muuhun ei ollut varaa.

    • Anonyymi

      Niin tämä 2t häirikkö ajelee yli 30v vanhalla 25 Johnssonilla ja häiriköi jatkuvasti palstalla haukkuen 4t koneita ja silläkin varaa ajella vuoteen alle 10 h. Mt ongelma ainut selitys moiselle touhulle. Tuhansia mielikuvitus vika spammejä palstalle postannut. Vois tehdä Valviralle valituksen ku ei lekurit löydä oikeita pillereitä harhoihinsa.

      • Anonyymi

        Lapsettamaanko rupesi. Oot sotkenu jatkuvasti eri kirjoittajia keskenään. Sehän kertoo pahasti etenevästä aivovammasta.


    • Anonyymi

      2T marini on ihan paska ministeri.

    • Anonyymi

      Totuus taitaa olla se, että kukaan kommentoijisa ei ole kokaan ollut missään tekemisissä 2t tuuppareitten kanssa.

      • Eikä minkään semmoiseen mikä liittyy veneilyyn !


    • Anonyymi

      Pienissä kokoluokissa tuntuu paremmalle 2t moottori. Minulla vaihtui 5hp 2t Yamaha 5hp nelitahti Suzukiin. Tyhjäkaynnillä mukava peli ja vie vähän polttoainetta, mutta kovempaa ajaessa todella paha ääninen papattaja, joka täristää hirmuisesti käsille verrattuna vanhaan 2t moottoriin. Myös koko vene resonoi ärsyttävästi. Ei sinänsä haittaa kun käytetään lähinnä uisteluun, mutta ihmettelen vaan. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

      • Anonyymi

        Miten yksi pyttyisen saa käymään tasaisesti ?????????


    • Anonyymi

      Semmosii ne prännärit tuppaa olemaan.

      2T öljy sopii dieseleihinkin. Voitelee kuivaa NExBTL:ää.

      • Anonyymi

        Minä käytän dieseleissä vanhoja auton öljyjä polttoaineena.


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa kiteytyy täydellisesti s24 perämoottoripalstan taso.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • Anonyymi

      Alottaja haisee varmasti koskenkorvan ja teboil 2tmix sekoitukselle,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe