Kimppasänky!

Anonyymi

Olemme muutaman kerran mieheni kanssa saaneet harrastaa seksiä toisen miehen kanssa (vain m n juttuja!). Ongelmaksi on vain muodostunut se, että jonkin ajan kuluttua nämä miehet alkavat seurustella tahoillaan, eikä heistä ole enää meille seuraksi (emme halua varattuja sänkyymme) ja uusien, hyvien, miesten löytäminen on ihan oikeasti todellinen ongelma (kuka ei pystykään, kuka on huono sängyssä, kuka jälkeenpäin lähettelee viestejä ja pyytää kahdestaan kahville..).

Onko ongelma kenellekään tuttu/miten tätä voisi helpottaa

17

2879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa nolo ruikutus eihän kunnon mies edes koske toisen eukkoon.
      Vidu mikä tyhjäpää luuseri taas jaksaa

• Anonyymi

Meneppä kertomaan minun Ex kavereille

• Anonyymi

• Juuri näin

• Anonyymi

Kunnon miehetkin haluaa kimppaseksiä vaikkaĺ toisen miehen vaimon kanssa.
        Meillä kolmaspyörä meni avioon toissa kesänä.
        Hänen vaimonsa on sairaalassa kolmivuoro töissä ja ystävämme vierailee meillä vaimonsa ollessa töissä ja seksiä on kimpassa melko usein!.

• Anonyymi kirjoitti:

Kunnon miehetkin haluaa kimppaseksiä vaikkaĺ toisen miehen vaimon kanssa.
        Meillä kolmaspyörä meni avioon toissa kesänä.
        Hänen vaimonsa on sairaalassa kolmivuoro töissä ja ystävämme vierailee meillä vaimonsa ollessa töissä ja seksiä on kimpassa melko usein!.

Eli pettäjä sika

• Anonyymi

Tulkaa pariskunnan seuraksi niin ei tule seurustelu ongelmia ja välillä miehet tyydyttää yhtä naista kerrallaan ja tällä hetkellä meitä on 2 avioparia ja 2 sinkku miestä.
      Tulkaa ryhmään mukaan. Olemme iältämme 28-42-vuotiaita. Uudellamaalla eniten pyöritään.

• Anonyymi

vois kokeilla myös bi-seksiä olis kiihottavaa

• Anonyymi kirjoitti:

vois kokeilla myös bi-seksiä olis kiihottavaa

Hyi saatana.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Meillä on ollut 17 vuotta sama mies kolmantena ja tämä mies on kuin toinen aviomies vaimolle ja molemmat pannaan täysin vapaasti vaimoani olin paikalla tai en.
      Yhdessä vaiheessa tuotiin kavereita vuorotellen ja olimme 1N ja 3M se kuitenkin loppui jonkin ajan kuluttua ja kaksistaan pannaan vaimoa 4-6 yötä kuussa kaverin ollessa sinkkuna hän asuu melkein meillä ja meidän kanssa samassa sängyssä.

• Anonyymi

Eikä ihanko totta siinäpä tuli pikku Kallen iltasatu

• Anonyymi

⚰⚰⚰

• Tuo on jo ihan vitun sairasta. Melko nyhverö ukkokin olette jos tuo satuilu nyt edes on tosi. Jos on niin säälittävin pelle olette koko tällä typerällä palstalla.

• Anonyymi

Laittakaa viestiä 0452722002

• Anonyymi

Miksi on niin hankala ymmätää että toiset on löytäneet libidoaan vastaavan suhteen.

• Anonyymi

jakakaa vieras miehen kanssa

Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      254
      5259
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2323
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      236
      2018
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1834
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1680
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      63
      1364
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1311
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe