Ymmärtäisinkö sinua paremmin jos kokeilisin minäkin?
Vaikka sitä amfetamiinia?
Niin kuin hyvin tiedät, äitisi ON helposti addiktoituvaa sorttia. Kaikenlaiseen olen addiktoitunut, mutten vielä huumeisiin.
Olisiko sen aika nyt, muruseni? Mitäs tuumaat, lapsukainen?
Äiti täällä taas hei
Anonyymi
2
182
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö jälkikasvu uskalla vastata ? Miettikääpä oikeasti , jos äitinne yllättäen sekoaisi ja päättäisi kokeilla huumeita?
Nettiä sen alusa saakka käyttäneelle tietotekniikkavalveuteneelle äippäliinille olisi hankintakanavien selvittely noin kymmenen sekunnin homma.
Pystyisitkö elämään sen tosiasian kanssa , että omalla huumeidenkäytölläsi houkuttelsit äitisi huumeriippuvaiseksi?- Anonyymi
On mulla sellainen lääke, jossa efedr, vähän sen kaltainen, antaa boostia. Ihan kiva, mutta yritän olla ilman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298