Halutessasi matkustaa thaimaahan ota asiasta selvää, lue huolella lähetystön tai thaimaan ulkoministeriön infosivut asiasta, ja ymmärrä ne, jos jää jotain epäselväksi voit kysyä sähköpostilla asiasta lisätietoja jommasta kummasta...
Pääsyä on rajoitettu rankasti, tulta voi tarkastaa kuulutko hyväksyttävään ryhmään. https://www.caat.or.th/en/archives/51895
Huomaa että sinulla pitää olla voimassa oleva viisumi passissasi, joka on myönnetty ennen heinäkuun ensimmäistä päivää, lisäksi tarvitset maahantuloon erillisen luvan jonka myöntää ulkoministeriö, tarveharkinnan pohjalta, jos sinulle myönnetään tämä maahantulolupa tervetuloa tänne, minä olen jo täällä.
Jos sinä et kuulu mihinkän näistä ryhmistä, odottavan aika voi venyä vielä käsittämättömän pitkäksi, kuopiossa käsin.
muutama ajatus thaimaan matkailuun...
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nuku hyvin kuopiossa. Kaikki hyvin Pattayalla ja tänne tulee koko ajan satoja ulkomaalaisia per viikko. Tervetuloa!
- Anonyymi
Juo kiljusi loppuun, me peiton alle ja ala haaveilemaan.
- Anonyymi
Tässä Thaimaan jalkapalloliigan kauden aloitusta odotellessa katsoin Euroopasta tulleita vahvistuksia. Aika hyviä liksoja maksavat vahvistuksille. Eräs serbivahvistus saa 1,2 miljoonaa euroa yhdestä kaudesta. Se on ihan hyvä liksa. Jalkapalloilijat kuuluu siihen erikoisosaajien ryhmään, jotka pääsee Thaimaahan helposti karanteenin kautta. Kuten töihin tulevat insinööritkin.
Poju ei ole ketään tullut.. olen ottanut selvää. Ulko minisderiön päätöksellä pitää vahvistaa ja olen ottanut selvää että ei ole tullut balloilijaa eikä edes jalka palloa. Vakuutukset 100.000 euroa pitää olla olen ottanut selvää. isinööritkään ei pääse. Olen ottanut selvää.
- Anonyymi
Iso raha tuo 1,2 miljoonaa euroa serbivahvistukselle yhdestä kaudesta.
Tai no joo... lienee paikallaan minun tunnustaa heti, että en ole tarkemmin perehtynyt siihen, mitä ulkomaalaisille vahvistuksille Thaimaassa yleensä on maksettu.
Vastaan kysymykseeni jonka meinasin kysyä itse, että ei ollut.
Takavuosina eräs puolituttuni - ei siis ystäväni savusaunastani - pelasi ammattilaisena Thaimaassa. Nyt vähän harmittaa, kun en tullut kysyneeksi, että miksi juuri Thaimaassa.
- Anonyymi
Tällaista pukkaa ulos minun ajatushautomostani.
- Anonyymi
Kuinka Amalia hakee matkustuslupaa?
Suur lähetysdön juhlissa aina kun tanssahtelen poski valssia everstin kanssa niin samalla vinkkaan silmää suur lähettiläälle joka kaivaa pikku leimasimen taskusta ja leimaa sinne mulle tuleville vuosille elite statuksen. Ostan hälle sitten jotakin pientä kivaa mun titaani amexilla. Viimeksi ostin roleksin dimanteilla ja pussin reilun kaupan banaaneja.
- Anonyymi
Buddhalaisille merkittävä päivä tänään. Senssupumba on autuaan tietämätön näistä päivistä ja on täällä päivästä toiseen oli sitten mikä pyhäpäivä Thaimaassa tahansa.
Kovasti sitä ollaan thain aviomiehiä, mutta eipä se thaimaalaisuus näissä veljeksissä missään näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835