Nurmon sikalalaajennus ei saanut lupaa KHO!

Anonyymi

Hienoa, jotta asukkaiden vetoomus hajuhaitasta kuultiin!

14

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisko se hajuhaitta voinu lisääntyä Kyllä Kertunlaaksossa haisee sian paska sopivalla tuulella että pitää ilmasointikin sammuttaa

      • Anonyymi

        Taitaa olla kerääntynyt sellaista porukkaa sinne, että haisee jo pelkästään oma sakki paskalle.

        "Omakotitaloalue" missä asutte kuin sillit kupissa käytännössä rivitaloasunnoissa.

        Ei ole ihme, jos haisoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kerääntynyt sellaista porukkaa sinne, että haisee jo pelkästään oma sakki paskalle.

        "Omakotitaloalue" missä asutte kuin sillit kupissa käytännössä rivitaloasunnoissa.

        Ei ole ihme, jos haisoo.

        Eroitan kyllä ihmis pas:n sian pas:ta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla kerääntynyt sellaista porukkaa sinne, että haisee jo pelkästään oma sakki paskalle.

        "Omakotitaloalue" missä asutte kuin sillit kupissa käytännössä rivitaloasunnoissa.

        Ei ole ihme, jos haisoo.

        Mutta maksaavat sianpaskantuottajaan tukiaaset! Ottijatuota nii!


    • Anonyymi

      Eiköhän sikala ole ollut siellä ensimmäisenä, eli turvat tukkoon.

      • Anonyymi

        Tyypillistä minä itte kommentointia "nurmoolaaselta" maajussilta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä minä itte kommentointia "nurmoolaaselta" maajussilta!

        ABC pitää rakentaa liikuntahallin lähelle.
        Siikalatvan on jo viety Martikkala mäelle.
        Sinne sopii lisää laajentaa kun on lähellä kirkonkylää.Nyt tontteja lisää kun Lapualaaset tuloo vanhaan Nurmoon ja Sjoelle töihin.Tai ovat jo täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ABC pitää rakentaa liikuntahallin lähelle.
        Siikalatvan on jo viety Martikkala mäelle.
        Sinne sopii lisää laajentaa kun on lähellä kirkonkylää.Nyt tontteja lisää kun Lapualaaset tuloo vanhaan Nurmoon ja Sjoelle töihin.Tai ovat jo täällä

        sama haju on joka puolella


    • Kertunlaakson omakotitalot on rakennettu hirveällä vekselillä ja sitten painetaan ylitöitä niska limassa että selviää veloista. Kunnon idiootteja vai mitä mik...

    • Anonyymi

      Onko sikala tulla omakoti-ja rivitaloasukkaitten keskelle vai nämä sikalan nurkille?

      • Anonyymi

        mitä väliä? seinäjoki on rakennettu pellolle ja on täynnä sikoja niin kyllä reunalle mahtuu yks ,kaks "sikalaa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä väliä? seinäjoki on rakennettu pellolle ja on täynnä sikoja niin kyllä reunalle mahtuu yks ,kaks "sikalaa"

        Keskinurmo pitää kiertää mahdollisimman kaukaa.On ihan oma maailma.Sivistyneet asuu Hyllykalliolla joka on aina ollut Sjoen lähiö ja paremmasta päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskinurmo pitää kiertää mahdollisimman kaukaa.On ihan oma maailma.Sivistyneet asuu Hyllykalliolla joka on aina ollut Sjoen lähiö ja paremmasta päästä.

        Kertunlaaksoon on pesiytyneet valittajat. Milloin valitetaan sikalasta, milloin ABC:sitä, milloin ohitustiestä jne.

        Ettekö te ole sen vertaa asioita selvittäneet, että kaikki nuo on olleet olemassa tai vireillä ennen kuin typerykset olette sinne mitään rakentaneet. Ohitustiekin ollut 70-luvilta lähtien tiedossa... Sikala ollut siellä aina yms.. Milloin ei teitä aurata siellä jne.

        Valituslaakso olisi kuvaavampi nimi tuolle paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertunlaaksoon on pesiytyneet valittajat. Milloin valitetaan sikalasta, milloin ABC:sitä, milloin ohitustiestä jne.

        Ettekö te ole sen vertaa asioita selvittäneet, että kaikki nuo on olleet olemassa tai vireillä ennen kuin typerykset olette sinne mitään rakentaneet. Ohitustiekin ollut 70-luvilta lähtien tiedossa... Sikala ollut siellä aina yms.. Milloin ei teitä aurata siellä jne.

        Valituslaakso olisi kuvaavampi nimi tuolle paikalle.

        Ja kaikkein kovin valitus kuuluu siitä ku seinäjoki vei nurmoon! Riistää eikä mitää anna! Pareet olis ollu olla nurmoolaanen sianpaskan tuottaja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe