Hienoa, jotta asukkaiden vetoomus hajuhaitasta kuultiin!
Nurmon sikalalaajennus ei saanut lupaa KHO!
14
105
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko se hajuhaitta voinu lisääntyä Kyllä Kertunlaaksossa haisee sian paska sopivalla tuulella että pitää ilmasointikin sammuttaa
- Anonyymi
Taitaa olla kerääntynyt sellaista porukkaa sinne, että haisee jo pelkästään oma sakki paskalle.
"Omakotitaloalue" missä asutte kuin sillit kupissa käytännössä rivitaloasunnoissa.
Ei ole ihme, jos haisoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla kerääntynyt sellaista porukkaa sinne, että haisee jo pelkästään oma sakki paskalle.
"Omakotitaloalue" missä asutte kuin sillit kupissa käytännössä rivitaloasunnoissa.
Ei ole ihme, jos haisoo.Eroitan kyllä ihmis pas:n sian pas:ta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla kerääntynyt sellaista porukkaa sinne, että haisee jo pelkästään oma sakki paskalle.
"Omakotitaloalue" missä asutte kuin sillit kupissa käytännössä rivitaloasunnoissa.
Ei ole ihme, jos haisoo.Mutta maksaavat sianpaskantuottajaan tukiaaset! Ottijatuota nii!
- Anonyymi
Eiköhän sikala ole ollut siellä ensimmäisenä, eli turvat tukkoon.
- Anonyymi
Tyypillistä minä itte kommentointia "nurmoolaaselta" maajussilta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä minä itte kommentointia "nurmoolaaselta" maajussilta!
ABC pitää rakentaa liikuntahallin lähelle.
Siikalatvan on jo viety Martikkala mäelle.
Sinne sopii lisää laajentaa kun on lähellä kirkonkylää.Nyt tontteja lisää kun Lapualaaset tuloo vanhaan Nurmoon ja Sjoelle töihin.Tai ovat jo täällä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ABC pitää rakentaa liikuntahallin lähelle.
Siikalatvan on jo viety Martikkala mäelle.
Sinne sopii lisää laajentaa kun on lähellä kirkonkylää.Nyt tontteja lisää kun Lapualaaset tuloo vanhaan Nurmoon ja Sjoelle töihin.Tai ovat jo täälläsama haju on joka puolella
Kertunlaakson omakotitalot on rakennettu hirveällä vekselillä ja sitten painetaan ylitöitä niska limassa että selviää veloista. Kunnon idiootteja vai mitä mik...
- Anonyymi
Onko sikala tulla omakoti-ja rivitaloasukkaitten keskelle vai nämä sikalan nurkille?
- Anonyymi
mitä väliä? seinäjoki on rakennettu pellolle ja on täynnä sikoja niin kyllä reunalle mahtuu yks ,kaks "sikalaa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä väliä? seinäjoki on rakennettu pellolle ja on täynnä sikoja niin kyllä reunalle mahtuu yks ,kaks "sikalaa"
Keskinurmo pitää kiertää mahdollisimman kaukaa.On ihan oma maailma.Sivistyneet asuu Hyllykalliolla joka on aina ollut Sjoen lähiö ja paremmasta päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskinurmo pitää kiertää mahdollisimman kaukaa.On ihan oma maailma.Sivistyneet asuu Hyllykalliolla joka on aina ollut Sjoen lähiö ja paremmasta päästä.
Kertunlaaksoon on pesiytyneet valittajat. Milloin valitetaan sikalasta, milloin ABC:sitä, milloin ohitustiestä jne.
Ettekö te ole sen vertaa asioita selvittäneet, että kaikki nuo on olleet olemassa tai vireillä ennen kuin typerykset olette sinne mitään rakentaneet. Ohitustiekin ollut 70-luvilta lähtien tiedossa... Sikala ollut siellä aina yms.. Milloin ei teitä aurata siellä jne.
Valituslaakso olisi kuvaavampi nimi tuolle paikalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertunlaaksoon on pesiytyneet valittajat. Milloin valitetaan sikalasta, milloin ABC:sitä, milloin ohitustiestä jne.
Ettekö te ole sen vertaa asioita selvittäneet, että kaikki nuo on olleet olemassa tai vireillä ennen kuin typerykset olette sinne mitään rakentaneet. Ohitustiekin ollut 70-luvilta lähtien tiedossa... Sikala ollut siellä aina yms.. Milloin ei teitä aurata siellä jne.
Valituslaakso olisi kuvaavampi nimi tuolle paikalle.Ja kaikkein kovin valitus kuuluu siitä ku seinäjoki vei nurmoon! Riistää eikä mitää anna! Pareet olis ollu olla nurmoolaanen sianpaskan tuottaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654