Olen savuton vihdoinkin

Anonyymi

oon ollut nyt kaksi viikkoa ilman tupakkaa. Eilen sorruin polttamaan pari sätkää. Hyi että oli pahan makuista. Miten oon voinut polttaa tuota sontaa vuosikausien ajan. Miten kukaan ihan oikeesti voi polttaa tupakkaa kun se maistuu ihan järkyttävän pahalle.
En minä sitä tupakoidessani maistanut. Olin jo niin tottunut siihen makuun ja muutenkin makuaisti heikentynyt kun poltin. EN vaan maistanut sitä miten kauheelle tupakka ihan oikeesti maistuu.
Kaksi viikkoa savutonta aikaa ja jatkan sitä edelleen. Minusta ei tule enää tupakoitsijaa. Ihana kun keuhkot puhdistuu ja makuaisti on palautunut. On helppo hengittää eikä tarvii juosta tupakan mukaan eikä tarvii laskea joka välissä että riittääkö tupakat.

3

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi olkoon!
      Itse lopetin seinään kun sain raskaustestista plussaa, toista kymmentä vuotta sitten. Siihen loppui tupakka enkä ole koskenut sen jälkeen.
      Koko hajukin inhottaa, enkä halua pahanhajuista hengitystä mikä tupakoijilla on ja vaatteet haisee tunkkaiselle tupakalle. Inhottaa. Puhumattakaan terveysvaikutuksista.
      Itse en polttanut noin kauaa kuin sinä mutta isäni lopetti samalla tavalla 50-vuotispäivänään. Istuttiin ulkona puutarhassa synttärikahveilla ja isä sanoi siinä kaikkien edessä että tupakat loppui eikä uusia osteta. Ja se sana piti. Ollut nyt tupakoimatta vuosia.

    • Anonyymi

      mikä sai sinut poltamaan 2 viikon tupakoittamatta olon jälkeen miksi retkahdit.

    • Anonyymi

      1. tupakointi ei ole tapa vaan se on nikotiiniriippuvuuta (huumeriippuuvuus).
      2. tupakka ei auta stressaaviin tilanteisiin, vaan se auttaa vain nikotiin tarpeen tyydyksiin. itse oikean stressin aihe ei helpota tupakoimalla.
      3. vieroitusoireet ei ole oikeasti pahoja, nukkuuhan ihmiset yönsäkin polttamatta.
      4. tupakka ei ole mikään tarve, niinkuin nälkä tai nukkuminen

      Kannattaa ajatella sillä tavalla että tupakka ei määritä sinun elämääsi ja voit lopettaa sen milloin vain kärsimättä liikoja. Esteenä on vain aivopesun turruttama mieli siitä että olisit aina tupakoija myös lopettaessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe