...ja tilanne sama kuin enne kuurin alkua, aina vähintään yksi finni kasvoissa. Kuurin kesto neljä kuukautta ja annostus 3x20/päivä. Milloinkahan tämä alkaa vaikuttaa?
Kuusi viikkoa isotretionia takana
JkTuk
2595
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
..sulla on aika paha akne. Anna ajan kulua, kyl se pikkuhiljaa alkaa vaikuttamaan. :) Oletko menossa lääkäriä uudestaan tapaamaan?
Ajattelin vaan, että hän saattaa kyllä jatkaa kuuria vielä tuon neljän kuukauden jälkeenkin.
Itse söin 8kk 3*20mg/vrk. Ja sain kyllä avunkin. Tosin naama ei enää hirveästi 3kk jälkeen muuttunut, oli siinä vaiheessa jo finnitön. Arvet tasoittuivat kyllä sit vielä siitä :).
Jaksamista!
...akne ei ole mikään paha, ei vain ala iänkään mukana paranemaan vaan tilanne on jatkunut samanlaisena jo vaikka miten pitkään. Varaan varmaankin ajan siten että käyn lääkärillä kunhan kuuria on kulunut 2kk. Olen varmaan vain liian hätäinen tämän kuurin suhteen. Kiitos kannustuksesta, täytyy pitää tuota 3kk seuraavana etappina.