Nouseva merkki

arroyo

Kuinka paljon huomiota on kiinnitetty nousevaan merkkiin jo käydyissä keskusteluissa? Löytäisinkö jostain näitä keskusteluita?

4

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos oikein tarkasti pengot noita vanhoja keskusteluja niin kyllä varmasti löytyy!

      • arroyo

        Kiitos kommentistasi, mutta en nyt millään malta selata juttuarkistoa vain siltävaralta, että jotain/mitätahansa löytyy.

        Yllättävää, ettei keskustelupalsta ylipäätään luokitu ja jakaudu juuri nousevan merkin mukaan. Aurinkomerkki on kovin kevyt lähestymistapa. Nouseva merkki kuitenkin kertoo niin paljon enemmän maailmassaolemisesta ja "naamiostamme" siellä (kertoo itsestämme, maailmasta ja siitä, miten muille näyttäydymme).

        Linkkivinkkisi toisen aiheen alla oli loistava, ehkäpä tämä johdatteli sitten siihen.


      • arroyo
        arroyo kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi, mutta en nyt millään malta selata juttuarkistoa vain siltävaralta, että jotain/mitätahansa löytyy.

        Yllättävää, ettei keskustelupalsta ylipäätään luokitu ja jakaudu juuri nousevan merkin mukaan. Aurinkomerkki on kovin kevyt lähestymistapa. Nouseva merkki kuitenkin kertoo niin paljon enemmän maailmassaolemisesta ja "naamiostamme" siellä (kertoo itsestämme, maailmasta ja siitä, miten muille näyttäydymme).

        Linkkivinkkisi toisen aiheen alla oli loistava, ehkäpä tämä johdatteli sitten siihen.

        Täsmennys: aurinkomerkkitulkintojen ohella olisi kiva nähdä siis nousevien merkkien mukaisia tulkintoja. Eiväthän nuo kaksi toisiaan kumoa - täydentävät vain tiettyä *astrologisella tietämisellä* tehtyä ymmärtämistä. Psykologinen astrologia kai on antanut aika paljon lisää kentälle, ylipäätään. Työvälineitä jne.

        Tietyt elämän haasteet on sitten kuitenkin kohdattava ihan omina juttuinaan. Joskus vain uudenlainen tuki on tarpeen, kunhan sen uskaltaa reilusti suhteuttaa omiin uskomus- ja ajatusjärjestelmiinsä...


      • hmm
        arroyo kirjoitti:

        Täsmennys: aurinkomerkkitulkintojen ohella olisi kiva nähdä siis nousevien merkkien mukaisia tulkintoja. Eiväthän nuo kaksi toisiaan kumoa - täydentävät vain tiettyä *astrologisella tietämisellä* tehtyä ymmärtämistä. Psykologinen astrologia kai on antanut aika paljon lisää kentälle, ylipäätään. Työvälineitä jne.

        Tietyt elämän haasteet on sitten kuitenkin kohdattava ihan omina juttuinaan. Joskus vain uudenlainen tuki on tarpeen, kunhan sen uskaltaa reilusti suhteuttaa omiin uskomus- ja ajatusjärjestelmiinsä...

        ja kuumerkin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe