Jari-Matti menettää kaiken, kun veronkierto ei onnistunut. Kaikki mahdollinen on ulosmitattu ja velkaa jää vielä varmasti miljoonia.
Voi kyynel.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Treffit-tumman-missikaunottaren-kanssa-Jari-Matti-Latvala-on-verottajan-hampaissa?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
Alavuden köyhin mies
19
106
Vastaukset
- Anonyymi
Alavudella on jo ennestään kaiken menettänyt köyhä äijä , joten ei aloittaja esille nostama suinkaan eka oo .
- Anonyymi
Haluan nyt kokoomuslaisena ehdottomasti korostaa että jokainen on oman onnensa seppä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan nyt kokoomuslaisena ehdottomasti korostaa että jokainen on oman onnensa seppä
Mitäs on tyhmyyttään roikkunut piIIun perässä liian kauan. On tullut aika maksaa aamupanot, kun sekin päivä lasketaan kun lähdet.
Hiukka kallista koinimista, mutta hyvä meille rehellisille suomalaisille, kun joku maksaa verot aika monen edestä. 😁 - Anonyymi
Ei todellakaan eka, mutta eniten velkaa. Normi touhua Alavudella, sössiä hommansa silkkaa tyhmyyttään.
- Anonyymi
Ainahan se voi ajaa taksia ja kouluttaa uusia rallikuskeja joilla olis parempi tuuri.
- Anonyymi
Vois opettaa niille että kuinka löytää kiven sieltä mistä muut ei löydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois opettaa niille että kuinka löytää kiven sieltä mistä muut ei löydä.
Löytää myös kaikenlaisia kummajaisia sieltä tieltä
- Anonyymi
Kaartaminen tosi pitkään ottaa tietyn aikaa elämästä. https://www.mtvtekstikanava.fi/new2008/104-01.htm
- Anonyymi
Kyllä sinun pitäisi löytää jokin yhteys Paavoon ja Aulikseen, sekä Hilkkaan jo pikku hiljaa tällä mesomisellasi.
Kuulemma esiintyy veskun hönö sarjas ens vuonna escort seuralaisena kaupan leirintä alueella
- Anonyymi
No se on tuo Alavuden tapaus yksittäis tapaus, eikä siihen yleisellä tasolla otettane mitään kantaa. Toista se on yleisellä tasolla Sanna Marinin rahankierto, kun kaikki suomalaiset menettävät kaiken, ulosmitataan kaikki ja velkaa jää satojamiljardeja monien sukupolvien maksettavaksi .Ja vielä nekin kokoomuksen ulkomaiset sijoitukset ja EU. Huijarit veivät rahat, sinne meni duunareille luvatut vappusataset. Siihen, kun vielä maskit tuppisuille suun eteen laitetaan ja coronan pelko persiissä juoksennellaan lomailee ulkomailla perseaukiisina, valtion kyydillä rahdataan.
Finnairin koneille 600 miljoonaa, ettei pyllähdäisi ja työperäiset partainsinöörit pääsisi matkustelee. - Anonyymi
Näin....
- Anonyymi
Akseli oli poliisi ilman koulutusta.
Maalaistenliiton huutoäänestyksellä valittiin Osuuskaupan rappusilla.
- Anonyymi
Haluan näin demarina ja sosialistina ilmaista mielihyväni tämän uutisen johdosta.
- Anonyymi
Eiköhän jm epäonni johtunut ihan ulkopuolisista jotka katkerana kadehti , on se kummaa, kun k, l, joka toista sukupuolta ei mitään komenttia,, tai olisiko ex kiinteistö välittäjä edes kiinnostava ?
- Anonyymi
Niin kylällä oli silloin kaksi volkkaria. Akseli I:llä ja Akseli S:lla. Olikohan Akseli S:n volkkari sitten Niemistöntien risteyksessä poikittain?
- Anonyymi
Keinosiementäjälläkin oli kuplawolsu.
Sähkömies ajeli Fiat kuussatasella.
Alavuden topparoikan miehillä oli Skoodia.
Vain maalaisliittolaiset sai ajella jurrissa sekä ilman ajokorttia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654