Ajoin kolarin kun. Kaveri väisti känniläisiä nuoriaa jotka valtas puolet tiestä. Hän siis ajoi mun etee enkä kerenny jarruttaa ni eturengas otti kiinni hänen takarenkaasee ja lensin.
Korvaako vakuutus virimopon vahingot
4
502
Vastaukset
- Anonyymi
Taisit ajaa liian lähellä kun törmäsit kaveriin. Silloin syy on itsessäsi ja maksat viulut itse tai kaskosta jos sellainen on.
- Anonyymi
No eihän se mun vika voi olla jos teki äkkiväistön mun eteen ja kyseiset jonnet tuli siis kulman takaa pyörillä kunnon rivissä niin eihän siinä tilantees kumpikaa meist voinu mitään? Ainoot vahingot tuli siis mulle murtuneeena kätenä ja mopon keula vetää volttei.
Anonyymi kirjoitti:
No eihän se mun vika voi olla jos teki äkkiväistön mun eteen ja kyseiset jonnet tuli siis kulman takaa pyörillä kunnon rivissä niin eihän siinä tilantees kumpikaa meist voinu mitään? Ainoot vahingot tuli siis mulle murtuneeena kätenä ja mopon keula vetää volttei.
Jonnet teki mahdollisesti väärin kun tulivat kulman takaa, kaveriis teki oikein kun ehti toimia oikein tilanteessa. Sinä ajoit perään joka on aina sanktion paikka, eli ei kannata mennä huutelemaan mitään poliisilaitokselle. - Saisit todennäköisesti ainoana rangaistuksen koko poppoosta.
- Anonyymi
Saattaa käydä niin että makselet ennemminkin itse vakuutusyhtiölle korotettuja vakuutusmaksuja sun muuta. Alla pikaisella googlauksella löytynyttä tekstiä:
Paitsi henkensä, viritetyn mopon ajaja saattaa edelleen menettää myös rahansa. Aiemmin mopoaan virittänyt joutui maksamaan menopelistään veroa saman verran kuin moottoripyörästä. Vaikka veroseuraamus poistuu, perii vakuutusyhtiö ajoneuvosta takautuvasti korotetun liikennevakuutusmaksun.
"Vakuutusyhtiöt perivät keskimäärin 500–600 euroa takautuvia vakuutusmaksuja. Jos ajopeli on ollut kokonaan ilman liikennevakuutusta, on seuraamus kaksinkertainen. Myöskään omista henkilövahingoistaan ei saa korvausta, jos vakuutus ei ole kunnossa", Jumppanen kertoo.
Vakuutusmaksun lisäksi viritetyn mopon haltija saattaa saada sakot ajo-oikeudetta ajamisesta ja muutoskatsastamattoman ajoneuvon kuljettamisesta. Viritetty mopo tulee myös katsastaa uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812416- 1831994
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731841Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1211671Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311585- 1181449
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711185Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1751179Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771133Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601090