Lauantaina yksi puolituttu tuli kuppilasta meille jatkoille.
Peti hänelle tehtiin vierashuoneeseen.
Vaimon kanssa naitiin ja vaimo kysyi käykö hän sanomassa hyvää yötä vieraallemme, sanoin sopivan mutta kehoitin häntä menemään alasti joka sopi vaimolle ja sovimme myös että vaimo saa antaa pilluakin jos vieraamme haluaa ja vaimo itse haluaa.
Vaimo herätti minut noin kuuden tunnin jälkeen ja pillu oli aivan valuvassa spermasa olivat juuri panneet viimeisen kerran itse pääsin vielä liukkaille ennen kuin vaimoni nukahti kaikkensa antaneena.
Vaimo sai vierasta!
20
1302
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä höpöttäjä runkkareita täällä riittää...
- Anonyymi
Sinä esimerkiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä esimerkiksi.
Siinäpä yksi eunukki veti kilarit suoraan suoleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä yksi eunukki veti kilarit suoraan suoleen
Eikö sulla olla jo suoli koko lailla täynnä tunnut hamuavan koko ajan jotain sinne,
- Anonyymi
Minä olisin nuollut ensin spermaista pillua.
- Anonyymi
Saisit olla vakituinen sperman poistaja aina kun joku laskee lastin sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsaita äidin ootte kaikki röhröh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän sopisi minulle!! Ajatuskin sai kalun kovaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän sopisi minulle!! Ajatuskin sai kalun kovaksi
Ai porsaat 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai porsaat 😂🤣
Mikä vitun emakko täällä on taas käynyt röhkimässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsaita äidin ootte kaikki röhröh
Emakko omia porsaitaan täällä torumassa.Aika vilkkaita porsaita olet saanut aikaiseksi.Osaavat nauttii elämästään toisin kuin emakko.
Wau 👍
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2764424Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1054016Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1922396Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351677Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar731673- 171219
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71119Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii431092- 94919
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137907