Lauantaina yksi puolituttu tuli kuppilasta meille jatkoille.
Peti hänelle tehtiin vierashuoneeseen.
Vaimon kanssa naitiin ja vaimo kysyi käykö hän sanomassa hyvää yötä vieraallemme, sanoin sopivan mutta kehoitin häntä menemään alasti joka sopi vaimolle ja sovimme myös että vaimo saa antaa pilluakin jos vieraamme haluaa ja vaimo itse haluaa.
Vaimo herätti minut noin kuuden tunnin jälkeen ja pillu oli aivan valuvassa spermasa olivat juuri panneet viimeisen kerran itse pääsin vielä liukkaille ennen kuin vaimoni nukahti kaikkensa antaneena.
Vaimo sai vierasta!
20
1266
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä höpöttäjä runkkareita täällä riittää...
- Anonyymi
Sinä esimerkiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä esimerkiksi.
Siinäpä yksi eunukki veti kilarit suoraan suoleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä yksi eunukki veti kilarit suoraan suoleen
Eikö sulla olla jo suoli koko lailla täynnä tunnut hamuavan koko ajan jotain sinne,
- Anonyymi
Minä olisin nuollut ensin spermaista pillua.
- Anonyymi
Saisit olla vakituinen sperman poistaja aina kun joku laskee lastin sisään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsaita äidin ootte kaikki röhröh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän sopisi minulle!! Ajatuskin sai kalun kovaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän sopisi minulle!! Ajatuskin sai kalun kovaksi
Ai porsaat 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai porsaat 😂🤣
Mikä vitun emakko täällä on taas käynyt röhkimässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsaita äidin ootte kaikki röhröh
Emakko omia porsaitaan täällä torumassa.Aika vilkkaita porsaita olet saanut aikaiseksi.Osaavat nauttii elämästään toisin kuin emakko.
Wau 👍
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442952Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362621Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1002226Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3311846- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231178Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165