Että olemme eräänlaisessa kuplassa täällä palstalla..?😁 Todellisuudessa emme koskaan sanoisi mitään tällaista..😅
https://m.youtube.com/watch?v=SsmVgoXDq2w
Mies.. Eikö ole niin..
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minä olen aina tällainen hieman häiriintynyt. Noloja tilanteita on ollut, hieman osaan jo rajoittaa.
Moi............
Kenelle sääää kirjoitat.....
<3
🤔
https://www.youtube.com/watch?v=_PLq0_7k1jk- Anonyymi
Pimperopom3 kirjoitti:
Oih Risto, nyt hyvä biisi..😍
En kai kenellekään, kunhan hupsin.. 😅Mieshupsiako, leikit naista ja käyt yksinäistä vuoropuhelua
Pimperopom3 kirjoitti:
Oih Risto, nyt hyvä biisi..😍
En kai kenellekään, kunhan hupsin.. 😅Juuuuu......
Asia selvä......
<3
:)
Tänään oli liikenteessä viehättäviä naisia...
^^Risto_ kirjoitti:
Juuuuu......
Asia selvä......
<3
:)
Tänään oli liikenteessä viehättäviä naisia...
^^Olisit tehnyt lähempää tuttavuutta..😁
Itse en tänään ole päässyt oikein liikkumaan missään..Pimperopom3 kirjoitti:
Olisit tehnyt lähempää tuttavuutta..😁
Itse en tänään ole päässyt oikein liikkumaan missään..En ole pystynyt vuosiin lähestymään kasvotusten tuntematonta.....
<3Risto_ kirjoitti:
En ole pystynyt vuosiin lähestymään kasvotusten tuntematonta.....
<3Minusta tuntematonta on helpompi lähestyä.. Sitten jos on tunteita, niin se on hankalaa..🤔
Pimperopom3 kirjoitti:
Minusta tuntematonta on helpompi lähestyä.. Sitten jos on tunteita, niin se on hankalaa..🤔
Se voi johtua vampyyrin kirouksesta...........
<3- Anonyymi
Pimperopom3 kirjoitti:
Minusta tuntematonta on helpompi lähestyä.. Sitten jos on tunteita, niin se on hankalaa..🤔
Hei, ihan sama homma! Ja se on ihan persiistä, että kiinnostavia ihmisiä pitää pakoilla, koska sitten mä voin tutustua vain niihin ei-kiinnostaviin tapauksiin - ja niistä tuttavuuksista ei kehity mitään mikä herättäisi mitään tunteita. Aika laittaa menoa tämmöinen. :/
- Anonyymi
Mene sinä pimoeropom martina aitolehti saatanan ktssöreines hevon vittuun. Kiitos
- Anonyymi
Lopeta sinä laittamasta ihmisten nimiä palstalle.
Voisit saada syytteen turhasta pulinasta.
Puheet on kaikki valheita. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Itsekukin voi tänne raapustella mitä tekstiä vaan. Sairaita päästänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta sinä laittamasta ihmisten nimiä palstalle.
Voisit saada syytteen turhasta pulinasta.
Puheet on kaikki valheita. Toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Itsekukin voi tänne raapustella mitä tekstiä vaan. Sairaita päästänsä.No naista esittävä ja nähtävästi aitolehteen fiksoituneet on sairaita päästään ja ihan tuota pimperopomherjanikkiä tarkoitan hyi helvattaa
- Anonyymi
Voi näin maanantain lopuksi. https://m.youtube.com/watch?v=8oMZcudHtUc
- Anonyymi
Oleme. Elämä on ohi
- Anonyymi
Pimperopom on lahkolainen. Koittaa osan nassustaan näyttää, hakee toivottua tulosta. Ei mee läpi.
Jahas.. Mihinkäs lahkoon kuuluinkaan..🤔 Enkös minä ollut mies, joka pukeutuu naiseksi..?🤣
- Anonyymi
Pimperopom3 kirjoitti:
Jahas.. Mihinkäs lahkoon kuuluinkaan..🤔 Enkös minä ollut mies, joka pukeutuu naiseksi..?🤣
Joku saattaa sua mieheksi kutsua. Et sitte voi koko naamaa laittaa. Et varmaan kun lainaat jonkun vanhaa koulukuvaa😆
- Anonyymi
Pimperopom3 kirjoitti:
Etköhän sen itsekin tiedä
Eli siis näyttelet täällä muuta mitä todellisuudessa olet 👀 Nainen paljastettu, perus settiä 🙊
- Anonyymi
Pimperon kuvat vaihtuu. Samalla vaihtuu nainen joka on kuvassa. Hoho.
- Anonyymi
Sama possu kuvien ja tekstien takana. Yrittää muita halventaa. Itse ei tuon alemmas voi mennä. Muuta tekemistä ole kuin raaputtaa yöt ja päivät.
- Anonyymi
Niinpä, todella uskottavaa ja autenttista naisen esittämistä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3311047Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!803812Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053780- 423248
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113217Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳433080- 913078
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322023Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul241749