Kolminaisuusoppi?????
Onko Jumala kolmiyhteine, siis kolme Persoonaa yhdessä?
EI OLE!
JT kertoo lahkojen epäkohdat!
48
65
Vastaukset
- Anonyymi
Olishan se aika outo näky, kolme päätä.
- Anonyymi
Et ole perehtynyt Raamattuun sen vertaa, että tietäisit Jumalan näkymättömäksi.
"kukaan ei ole Jumalaa nähnyt"
Jätä vartiotornisi, paitsi että ne nolaavat nyt, on tulevaisuutesi "itku ja hammasten kiristys" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä vartiotornisi, paitsi että ne nolaavat nyt, on tulevaisuutesi "itku ja hammasten kiristys"Mene hammaslääkärille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä vartiotornisi, paitsi että ne nolaavat nyt, on tulevaisuutesi "itku ja hammasten kiristys"Lahkoissa pidetään hyväuskoisia pelleinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä vartiotornisi, paitsi että ne nolaavat nyt, on tulevaisuutesi "itku ja hammasten kiristys"Kukaan ei ole milloinkaan nähnyt Jumalaa.
Lahkojen mielestä on nähty????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä vartiotornisi, paitsi että ne nolaavat nyt, on tulevaisuutesi "itku ja hammasten kiristys"Jt seurassa on pysyttävä, jos meinaa jatkaa elämää paratiisissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä vartiotornisi, paitsi että ne nolaavat nyt, on tulevaisuutesi "itku ja hammasten kiristys"Ei ole näin, Raamattu osoittaa puheesi huuhaaksi
- Anonyymi
Perustele, hyvä mies, perustele
- Anonyymi
Mitä?
- Anonyymi
Jeesus ei syntynyt joulukuun 24 pv.
Lahkot huijaa siinäkin.
Toiseksi, Jeesus ei koskaan käskenyt seuraajiaan juhlimaan Hänen syntymäänsä!- Anonyymi
Niin, nuo ovat vartiotorniuskonnon tärkeitä opinkappaleita, vai ovatko ne uskontunnustus ?
Joulu on sijoitettu päivämäärälleen jotta sen tilalla aiemmin vietetty pakanajuttu unohtuisi.
Ja tuo kristillinen tarkoitus on Jehovan siunauksella onnistunut. Kukaan ei enää tiedä eikä tunne sitä pakanajuttua.
Paitsi "jehovantodistaja", mutta sehän on eri juttu, siihen järjestöön kuuluu, että opetellaan erilaisisten pakanauskontojen jumalia, riittejä ja muita uskonnollisia tapoja, niin että niistä voidaan puhua tuntikausiakin. Eräs todistaja kertoi että tuohon pystymättä ei pääse lahkon kasteellekaan, liioitteliko hän ?
Raamatussa ilo on juhlan peruste. Luukas 15:23
Ja mikäs sen suurempi ilo kuin vapahtajan syntymä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, nuo ovat vartiotorniuskonnon tärkeitä opinkappaleita, vai ovatko ne uskontunnustus ?
Joulu on sijoitettu päivämäärälleen jotta sen tilalla aiemmin vietetty pakanajuttu unohtuisi.
Ja tuo kristillinen tarkoitus on Jehovan siunauksella onnistunut. Kukaan ei enää tiedä eikä tunne sitä pakanajuttua.
Paitsi "jehovantodistaja", mutta sehän on eri juttu, siihen järjestöön kuuluu, että opetellaan erilaisisten pakanauskontojen jumalia, riittejä ja muita uskonnollisia tapoja, niin että niistä voidaan puhua tuntikausiakin. Eräs todistaja kertoi että tuohon pystymättä ei pääse lahkon kasteellekaan, liioitteliko hän ?
Ja mikäs sen suurempi ilo kuin vapahtajan syntymä.Joulua ei vietetä Jumalan määräyksestä.
Se ole peräisin Uudesta testamentista.
Siitähän oli kyse! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulua ei vietetä Jumalan määräyksestä.
Se ole peräisin Uudesta testamentista.
Siitähän oli kyse!Hassu on sitten vartiotornisi.
Kun kristitty iloitsee vapahtajan syntymästä niin se ei olisi UT:sta.
Eipä silti.
On vartiotorni tehnyt tunnustuksenkin.
Se on tunnustanut että se vannotti maailmanloppua vuodelle 1914 perustellen sitä saatanan raamatulla.
Ihan totta
Se kirjoitti, että vaikka se käytti pyramidimittoja vuosilukuunsa, niin pyramidi on saatanan raamattu.
Historian kirjat kertovat että pyramidi on muinaisen egyptiläisen uskonnon pyhä monumentti - Anonyymi
>> Jeesus ei syntynyt joulukuun 24 pv.
Savartelua. Eihän edes Jeesuksen syntymävuotta voida määrittää.
>> Jeesus ei koskaan käskenyt seuraajiaan juhlimaan Hänen syntymäänsä!
Ei kieltänytkään. Jeesus ei liioin käskenyt juhlimaan kuolemansa muistoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Jeesus ei syntynyt joulukuun 24 pv.
Savartelua. Eihän edes Jeesuksen syntymävuotta voida määrittää.
>> Jeesus ei koskaan käskenyt seuraajiaan juhlimaan Hänen syntymäänsä!
Ei kieltänytkään. Jeesus ei liioin käskenyt juhlimaan kuolemansa muistoa.Ei kieltänytkään. Jeesus ei liioin käskenyt juhlimaan kuolemansa muistoa.####
Juuri näin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikäs sen suurempi ilo kuin vapahtajan syntymä.Joulu on sijoitettu päivämäärälleen jotta sen tilalla aiemmin vietetty pakanajuttu unohtuisi.
-Ei siltä vaikuta. Miksi mukana on kuuset, joulupukki, tontut ym Eihän niillä ole mitään tekemistä kristillisyyden kanssa.
- Anonyymi
Joka on nähnyt Jeesuksen, on nähnyt Isän. Eikä mitään, mikä on olemassa, ole luotu ilman Jeesusta. Jeesus lupasi lähettää pyhänhengen Isän omasta, ja Isä lähettää pyhänhengen Jeesuksen omasta. Näin sanoo Raamattu.
ISÄ,POIKA, JA PYHÄHENKI ON YKSI.
Ettekö te millään tajua, ja koska ette tajua, niin teillä ei ole pyhäähenkeä, vaan vain omat luulonne.- Anonyymi
Sinulla ei ole Jumalaa, uskosi on turhaa!
1. Joh. 4:15 - Anonyymi
Raamattu sanoo: Jumala on yksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole Jumalaa, uskosi on turhaa!
1. Joh. 4:15Ootkona sekaisin. Eihän tuo Raamatunkohta kosketa ollenkaan puheenaolevaa asiaa.
Sitäpaitsi Jeesus itse antoi mulle uskon, eikä yksikään ihminen. Olen armosta pelastettu, enkä omilla luuloillani, niinkuin te kuvittelette.
Millä perusteella tulet väittämään, että uskoni on turha? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootkona sekaisin. Eihän tuo Raamatunkohta kosketa ollenkaan puheenaolevaa asiaa.
Sitäpaitsi Jeesus itse antoi mulle uskon, eikä yksikään ihminen. Olen armosta pelastettu, enkä omilla luuloillani, niinkuin te kuvittelette.
Millä perusteella tulet väittämään, että uskoni on turha?Uskosi on turhaa ja pelkkää kuvittelua!
Jumala ei tunne yhtäkään, joka uskoo raamatunvastaisesti, sinä uskot juuri niin!!!
1. Joh. 4:15
Joh. 17:3
Teet jumalasta kolmiyhteisen?????
Pyhä henki ei ole persoona, miksi, koska sitä ei 8le nimetty yhdelläkään Raamatun sivulla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu sanoo: Jumala on yksi
Niin juutalaisten jumala olikin, lopulta, kun ankaraan monoteismiin oli päädytty pitkän kehityksen tuloksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juutalaisten jumala olikin, lopulta, kun ankaraan monoteismiin oli päädytty pitkän kehityksen tuloksena.
Kolminaisuus on satojen pappien ja sen ajan hallitsijan kompromissi päärös 300-luvulla.
Alkuseurakunnan apostolit eivät saarnanneet kolmiyhteitä jumalaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskosi on turhaa ja pelkkää kuvittelua!
Jumala ei tunne yhtäkään, joka uskoo raamatunvastaisesti, sinä uskot juuri niin!!!
1. Joh. 4:15
Joh. 17:3
Teet jumalasta kolmiyhteisen?????
Pyhä henki ei ole persoona, miksi, koska sitä ei 8le nimetty yhdelläkään Raamatun sivullaVai luulet sinä tietäväsi, millainen on Jumalan PyhäHenki. Jeesushan sanoi, että Hän lähettää toisen puolustajan, joka neuvoo kaikkeen totuuteen, vai mitä?
PyhäHenki toteuttaa Jumalan tahdon täällä ihmisten seassa. Etkö sinä ressukka tajua jo sanamuodostakin, että Jeesus puhuu "toisesta"? On olemassa Jumala, Jeesus ja PyhäHenki.-Montako sinä siinä näet? NE KOLME YKSI ! Sinä oot niin pökkerö, ettet vain tajua.
PyhäHenki toimii itsenäisesti, niinkuin Jeesuskin toimi täällä maanpäällä, mutta Jumalan tahdon mukaisesti. Minäkin oon vielä uskossa keskenkasvuinen, mutta Jeesus lupasi PyhänHengen johdattavan ja kasvattavan minutkin valmiiksi siihen hetkeen mennessä, kun täältä täytyy jossain vaiheessa lähteä, joko ruumiin kuollessa tai ylöstempauksen tapahtuessa. Siinä hetkessä saamme taivaallisen ruumiin, ja liharuumis jää maanpäälle haudattavaksi.
Ja muutenkin sinä luulet tietäväsi, etkä tiedä luulevasi. Sinä vieläpä väität, että minä en ole uskossa.
Mistä luulet SEN johtuvan, kun minä uskon Jeesuksen sovittaneen minunkin syntivelkani, ja on ylösnoussut taivaaseen, niinkuin apostolit todistavat, ja on sieltä tuleva noutamaan häneen uskovat, jotka ovat vaatteensa pesseet karitsan verellä.
Sinäkin voisit sanoutua irti siitä Vartiotornin tekijöiden propakandasta, ja pyytää Jeesukselta Hänen lupaamansa PyhänHengen saamista, joka johdattaa sinutkin kaikkeen totuuteen. Kuten siihenkin, että ymmärrät itsesi olevan Raamatun vastaisessa luulossa, kun ootte koettaneet tehä Jeesuksen sanat tyhjäksi, ennustelemalla maailmanloppua jo vuosisadan, vaikka Jeesus sanoi, ettei ihmisten kuulu sitä päivää etukäteen tietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolminaisuus on satojen pappien ja sen ajan hallitsijan kompromissi päärös 300-luvulla.
Alkuseurakunnan apostolit eivät saarnanneet kolmiyhteitä jumalaa.Vartiotorniseuran johto on taktikko, se kertoo että kristityillä olisi "jumalakolmikko"
Mikä on vale, lahkoslangilla teokraattista sodankäyntiä.
Jumala on yksi, sanoo Piplia.
Pyhä Henki on yksi Jumalan nimistä. Kuvaava, kroppaahan Jumalalla ei ole, ja kun on Jumala, on Pyhä.
Sähköksi Hengen nimittäminen on Jumalan pilkkaa.
Luomiskertomuksessakin Herran Henki liikkui vetten yllä, mikä on vastoin teoriaa sähkövoimasta, sillä eihän Henki tehnyt tässä duunia.
Jeesuksesta ilmoitetaan filipp. kirjeessä todistajaa punastuttavaa asiaa. Mutta todistajaa ei kuulema päästetä vartiotornikaupusteluun ennenkuin on saatu paadutettua punastumattomaksi.
Niin, kroppa on orjan muoto, elikkä ihminen. Ymmärrämme että Jeesuksessa puhui Jumala. Ja vielä: enkelit kumartavat Jeesusta. Adventisteilta kopsattu tapa sanoa Jeesusta enkeliksi meni siis mönkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartiotorniseuran johto on taktikko, se kertoo että kristityillä olisi "jumalakolmikko"
Pyhä Henki on yksi Jumalan nimistä. Kuvaava, kroppaahan Jumalalla ei ole, ja kun on Jumala, on Pyhä.
Luomiskertomuksessakin Herran Henki liikkui vetten yllä, mikä on vastoin teoriaa sähkövoimasta, sillä eihän Henki tehnyt tässä duunia.
Jeesuksesta ilmoitetaan filipp. kirjeessä todistajaa punastuttavaa asiaa. Mutta todistajaa ei kuulema päästetä vartiotornikaupusteluun ennenkuin on saatu paadutettua punastumattomaksi.
Niin, kroppa on orjan muoto, elikkä ihminen. Ymmärrämme että Jeesuksessa puhui Jumala. Ja vielä: enkelit kumartavat Jeesusta. Adventisteilta kopsattu tapa sanoa Jeesusta enkeliksi meni siis mönkään.Jeh,todistajathan väitti myös Jeesuksen muuttuneen ylösnousemuksessa kaasuksi, kun eivät tajua, mikä on henki.Ja tämmöisiä heillä on opettajina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai luulet sinä tietäväsi, millainen on Jumalan PyhäHenki. Jeesushan sanoi, että Hän lähettää toisen puolustajan, joka neuvoo kaikkeen totuuteen, vai mitä?
PyhäHenki toteuttaa Jumalan tahdon täällä ihmisten seassa. Etkö sinä ressukka tajua jo sanamuodostakin, että Jeesus puhuu "toisesta"? On olemassa Jumala, Jeesus ja PyhäHenki.-Montako sinä siinä näet? NE KOLME YKSI ! Sinä oot niin pökkerö, ettet vain tajua.
PyhäHenki toimii itsenäisesti, niinkuin Jeesuskin toimi täällä maanpäällä, mutta Jumalan tahdon mukaisesti. Minäkin oon vielä uskossa keskenkasvuinen, mutta Jeesus lupasi PyhänHengen johdattavan ja kasvattavan minutkin valmiiksi siihen hetkeen mennessä, kun täältä täytyy jossain vaiheessa lähteä, joko ruumiin kuollessa tai ylöstempauksen tapahtuessa. Siinä hetkessä saamme taivaallisen ruumiin, ja liharuumis jää maanpäälle haudattavaksi.
Ja muutenkin sinä luulet tietäväsi, etkä tiedä luulevasi. Sinä vieläpä väität, että minä en ole uskossa.
Mistä luulet SEN johtuvan, kun minä uskon Jeesuksen sovittaneen minunkin syntivelkani, ja on ylösnoussut taivaaseen, niinkuin apostolit todistavat, ja on sieltä tuleva noutamaan häneen uskovat, jotka ovat vaatteensa pesseet karitsan verellä.
Sinäkin voisit sanoutua irti siitä Vartiotornin tekijöiden propakandasta, ja pyytää Jeesukselta Hänen lupaamansa PyhänHengen saamista, joka johdattaa sinutkin kaikkeen totuuteen. Kuten siihenkin, että ymmärrät itsesi olevan Raamatun vastaisessa luulossa, kun ootte koettaneet tehä Jeesuksen sanat tyhjäksi, ennustelemalla maailmanloppua jo vuosisadan, vaikka Jeesus sanoi, ettei ihmisten kuulu sitä päivää etukäteen tietää.Ne kolme on yksi?????
Se on sama kuin minä sanoisin 2 1 = 1
Maalaisjärkeä enemmän siihen Raamatun lulemiseen!
PyhäHenki toimii itsenäisesti, niinkuin Jeesuskin toimi täällä maanpäällä, mutta Jumalan tahdon mukaisesti. ###
Juuri näin.
Sinulla on paljon raamatun sanan mukaista uskoa, mutta kolminaisuus menee pahasti pieleen!
Miksi Yleensä puhutaan Jumalan pojasta, jos jeesus eibsitä ollutkaan????
Tämä on aivan järjetöntä touhuamista!!!!
UT toistetaan satoja kertoja, että Jeesus oli Jumalan poika, sen tuo Jeesus itse esille, puhumalla Isästään, joka hänet lähetti!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartiotorniseuran johto on taktikko, se kertoo että kristityillä olisi "jumalakolmikko"
Niin, kroppa on orjan muoto, elikkä ihminen. Ymmärrämme että Jeesuksessa puhui Jumala. Ja vielä: enkelit kumartavat Jeesusta. Adventisteilta kopsattu tapa sanoa Jeesusta enkeliksi meni siis mönkään.Olet täysin hakoteillä!
Mitätöit valtavan määrän teoriallasi UT jakeita, samoin VT, mutta ei niin pajon!
Mikä se sellainen usko on????? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeh,todistajathan väitti myös Jeesuksen muuttuneen ylösnousemuksessa kaasuksi, kun eivät tajua, mikä on henki.Ja tämmöisiä heillä on opettajina
Kaikki taivaalliset ovat näkymättömiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki taivaalliset ovat näkymättömiä!
Ettekö te todellakaan tajua, että Henki ei ole kaasua. Ilmestyikö joku kaasu Paavalille ja sanoi, että "miksi sinä minua vainoat".
Ilmestyikö joku kaasupilvi Johannekselle Patmossaarella ja antoi ilmestykset lopunpäivistä, ja sanoi olevansa ALFA ja OMEGA- ALKU JA LOPPU, ja sanoi myös olevansa viimeisenä multien päällä.
Ettekä te vielä siitäkään tajua, että Jeesus on sama kuin kirkkauden Jumala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kolme on yksi?????
PyhäHenki toimii itsenäisesti, niinkuin Jeesuskin toimi täällä maanpäällä, mutta Jumalan tahdon mukaisesti. ###
Juuri näin.
Sinulla on paljon raamatun sanan mukaista uskoa, mutta kolminaisuus menee pahasti pieleen!
UT toistetaan satoja kertoja, että Jeesus oli Jumalan poika, sen tuo Jeesus itse esille, puhumalla Isästään, joka hänet lähetti!!!"Se on sama kuin minä sanoisin 2 1 = 1"
Se on sama kuin minä sanoisin 1 x 1 x 1 = 1. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kolme on yksi?????
Juuri näin.
UT toistetaan satoja kertoja, että Jeesus oli Jumalan poika, sen tuo Jeesus itse esille, puhumalla Isästään, joka hänet lähetti!!!Onhan se monta kertaa sanottu ja selitetty, että Jeesus alensi itsensä ihmiseksi,sieltä taivaan kirkkaudesta ja otti orjan muodon.Syntyi tänne ihmisten luokse poikalapsena. Joko nyt tajuat, miksi Hänet kuvataan Jumalan poikana.
Voisit sanoutua irti niistä vartiotornin eksyttävistä höpötyksistä, ja pyytäisit suoraan Jeesukselta apua, ymmärtääksesi asiat oikein.
Jeesuksestahan Profeetta sanoo, että " Hän on ihmeellinen neuvonantaja, ja Väkevä Jumala". Miksi teidän pitää saada sotkea ja veivata Raamatun selvät sanat oman mielenne pimeyden mukaiseksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se monta kertaa sanottu ja selitetty, että Jeesus alensi itsensä ihmiseksi,sieltä taivaan kirkkaudesta ja otti orjan muodon.Syntyi tänne ihmisten luokse poikalapsena. Joko nyt tajuat, miksi Hänet kuvataan Jumalan poikana.
Voisit sanoutua irti niistä vartiotornin eksyttävistä höpötyksistä, ja pyytäisit suoraan Jeesukselta apua, ymmärtääksesi asiat oikein.
Jeesuksestahan Profeetta sanoo, että " Hän on ihmeellinen neuvonantaja, ja Väkevä Jumala". Miksi teidän pitää saada sotkea ja veivata Raamatun selvät sanat oman mielenne pimeyden mukaiseksi?Jeesus alensi jo Isän luona itsensä Isänsä tahdolle.
Jumala siirsi Jeesuksen siemenen Marian kohtuun, m
Näin Jeesuksen ihmiseksi tulo oli mahdollista, hän ei ollut itse jumala.
Mikä sen esim todistaa?
Jeesus seurusteli Jumalan kanssa kun rukoili
Miksi Jeesus rukoili, jos oli itse Jumala???? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus alensi jo Isän luona itsensä Isänsä tahdolle.
Mikä sen esim todistaa?
Miksi Jeesus rukoili, jos oli itse Jumala????Etkö sinä lue Raamattua. Siellä sanotaan Jeesuksesta muunmuassa, että "Hän on ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, iankaikkinen Isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä lue Raamattua. Siellä sanotaan Jeesuksesta muunmuassa, että "Hän on ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, iankaikkinen Isä.
Ei tuossa Jeesuksesta puhuta, ainakaan jos juutalaisilta kysytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus alensi jo Isän luona itsensä Isänsä tahdolle.
Mikä sen esim todistaa?
Miksi Jeesus rukoili, jos oli itse Jumala????Se on teillä vartiotorniuskonnossa kielletty ja tabu se filippiläiskirjeessä jae "otti orjan muodon" ja kun teillä on ajattelukieltokin (katso Turusesta vartiotorninumero)
Niin teillä toistuu tuo ihmettely.
Kristityillä ei ole Raamattunsa kanssa ymmärtämisvaikeuksia, mutta ei heillä ole kiellettyjä jakeitakaan, eikä ajattelukieltoa
- Anonyymi
" Miksi Yleensä puhutaan Jumalan pojasta, jos jeesus eibsitä ollutkaan "
-Et voi asettaa Raamatulle vaatimuksia, mutta sinun on mahdollista ymmärtää sitä.
Jouluevankeliumissa se on.
Maria saa lapsen, Pyhän Hengen, Jehovan siis siittämänä.
Tuossa vaiheessa ei Marialle tarjottu teologista luentoa, minusta ihan kiva niin.
"Tämä on aivan järjetöntä touhuamista!!!!"
-Ei se vaadi touhuamista.
Tuo Jumalan Poika sen sanoi:
"Mene ja iloitse Herrassa, uskosi on sinut pelastanut" - Anonyymi
Onko Jumala kolmiyhteine, siis kolme Persoonaa yhdessä?
EI OLE!
Ei niin! Jehova on todistettavasti YKSI seitsenyhteinen kokonaisuus:
https://johanneksenpoika.fi/uutiset_a20/hallintoelin_30053030/hallintoelin_620.png- Anonyymi
Ja kansakoulupohjalta vielä.
Kun he kirjoittavat,
että rokotteet valmistetaan verestä
että sydämen siirrossa siirtyy persoonallisuus
että Jerusalem tuhottiin 607 eaa
Voi se tuntua liikuttavalta.
Mutta kun Sanassa sanotaan että hedelmistään puu tunnetaan
on suhtauduttava ankarasti
- Anonyymi
No kertokaahan, miksi Jeesus sanoi, että kun olette nähneet Minut, olette nähneet Isän?
Meinaako jehvet, että No Jeesus vain sanoi niin?- Anonyymi
-Niin. Tuo on Joh. 14:9:ssä.
-Johanneshan alkaa ilmoittamalla Jeesuksen Jumaluuden, Joh. 1:1
Joh. 14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. ..menen valmistamaan teille sijaa
-(paratiisi kristinuskossa on eri asia)
14:8 Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme."
14:9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
-Tuon ymmärrän Kolminaisuuden kannalta. Jeesus on Jumala, Isä, vaikka kroppa on selitetty siellä filippiläisessä, ja on teille lahkossa tabu, kielletty.
14:10 Etkö usko, että minä olen Isässä, ja että Isä on minussa?
-Tässä Jeesus vahvistaa kolminaisuuden tältä osin.
- Anonyymi
Kolme päätä jollakin, mitä lahkot sekoilee
- Anonyymi
Kolminaisuusoppi, järjetön!
- Anonyymi
Kukaan ei mene taivaaseen kuoltuaan.
Lahkot opettaa, että menee, se on ihmisteoriaa.
Jt ei opeta raamatunvastaisuutta- Anonyymi
Näin se juuri menee
- Anonyymi
Tämänkin vahvistaa jokaiselle Raamattu!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894210
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332327Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972104Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 321875
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751214