Onko mielisairas persu palstalla vihaamassa EU:ta ?

Mileisairas persu vihaa kaikkia tajuamatta edes mitä päästään työntää.
Värejä, lyhenteitä, eliittiä, parempia ihmisiä. Ihan kaikkea mitä kunnon
mielisairas kommunisti voi toisia syyttää.

Persu kävelee tyhjätaskuna ja kerää pulloja ja luulee EU:n vieneen hänen
rahansa, mutta ei tiedä missä ja milloin ja kuinka paljon. Joo on se pois
kunnan ja valtion sosiaalihuollosta ! Vai missä se Persun raha on ?

Vai onko se ruuan hinnassa vai kirkon ruokajonossa ?
Kerroppa persu, oikeasti missä se sinun raha on ja onko sitä edes sinulla ?

Persu eikö ole hassua, että jopa saksalaiset syö ja juo halvemmalla ja sinäkin
voit ostaa siellä ruokaa, kun sinulla euroopan unionin passi ! Nauravat sieltä
tyhmälle persulle ja juovat halpaa simaa ja paistelevat sisäpaisteja ym.

Kun nyt olet surffannut LIDx.de , Aldx.de, niin eikö ole halpaa ruokaa ?
Niin, lihaa ja läskiä ja pottuja saa ihan alehintaan ja ne on sinne vieneet
sinun suomalaisen halvan ruuan... Sinne ne on sen vienee... sinun halvan
ruuan. Vai mitä mieleisairas Persu ? sinne ne on vieneet sinun halvan ruuan !

4

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katso köyhä ja tyhmä Persu ... Tuolla ne muu maa laiset syö ja nauttii
      persuköyhän suomen ruokaa, jonka tyhmä ja yksinkertainen persu on
      sinne antanut ja maksaa itse nyt ruuasta paljon... EU ja Gu ja viher ja
      ties minä avustuksena ja nauravat siellä tyhmälle persulle ja suomalaiselle!

      Sinne on vieneet suomesta persu-köyhän halvan ruuan ... Sinne nyyh hyyh !
      Makkarat ja pizzat ja maksavat vain 1 euron niistä ja persu ei saa mitään !

      https://mego.lv/akcijas/nedelas-buklets-281

    • Anonyymi

      Laita typerys se kostomekko päällesi, niin ei tarvitse vihaasi huutaa kaikilla palstoilla.

      • Kommentoi.... Näinhän Te olette huutaneet ! Tämä on pelkistetty Teidän puhe !

        Katso köyhä ja tyhmä Persu ... Tuolla ne muu maa laiset syö ja nauttii
        persuköyhän suomen ruokaa, jonka tyhmä ja yksinkertainen persu on
        sinne antanut ja maksaa itse nyt ruuasta paljon... EU ja Gu ja viher ja
        ties minä avustuksena ja nauravat siellä tyhmälle persulle ja suomalaiselle!

        Sinne on vieneet suomesta persu-köyhän halvan ruuan ... Sinne nyyh hyyh !
        Makkarat ja pizzat ja maksavat vain 1 euron niistä ja persu ei saa mitään !

        https://mego.lv/akcijas/nedelas-buklets-281


    • Olisiko pitänyt kirjoittaa, vielä sairaammin ja sanoa, että Valtio syö
      sianlihaa ja juo viini ja kaljaa muun maan laisten kanssa vai miten se
      persun köyhyys ja kurjuus olisi pitänyt ilmaista .. Nyyh Nyyh. Siellä ne
      syö suomen ruokaa halvemmalla euroopassa nyyh nyyh ... Valtio syö
      ja pistää makkaraa ja meetvurstia poskeen tosi halvalla Nyyh nyyh ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe