Hotelli Kumpu ja ulkoasu

Anonyymi

Mikä mättää ettei kukaan viitsi pestä ikkunoita! Järkyttävän näköiset likaisena ja pölyisinä.
Lisää henkilökuntaa vaan että homma pelaa.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä suotta, pysytään kaukana koko paikasta ei likaiset lasit häiritse..

      Lisähenkilökunnan maksamme me veronmaksajat joten olkoot likaiset..

    • Anonyymi

      Näkisittepä muut sisätilat ja varastot.
      Huoneet suht. koht. siistit.
      Joo, tyhjänpantteina olevia tiloja ei konkurssin alla tarvitse siivota.
      Mutta mikä vastuu oli pölyyttämisestä katuremontin tekijällä?
      Ai niin, sekin texti jäi sopparista pois.
      "Oikeissa urakoissa pölyyttämistä valvotaan" oikeiden valvojien toimesta".

    • Anonyymi

      Ei taida olla ainoa ongelma tuossa hotellissa, mitäpä sitä henkilöstö turhaan rehkimään, kun palkka tulee muutenkin. Tai jospa ryhtyvät ikkunan pesuun ne luottamushenkilöt, jotka hotellin väen väkisin kaupungille halusivat...

      • Anonyymi

        Tilanne on että ketään ei okussa eroteta, vallanvaihto on Vasurien käsissä, ehkä Kreml antaa ohjeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne on että ketään ei okussa eroteta, vallanvaihto on Vasurien käsissä, ehkä Kreml antaa ohjeita.

        Vasurit ovat vähemmistö mutta kepuleiden kanssa hyvää pataa, pirullinen ja tuhoisa coktail kunnan tulevaisuuden kannalta..

        Hotellin hoito on mitä sattuu, silminnähden siistiä mutta roskat löytyvät mattojen alta..

        Veronmaksajille kallis ylläpidettävä, tuottoa kun ei ole edes kulujen peitoksi tulossa..


    • Anonyymi

      tietäjät tietää. urmi on erikoisasemassa, eikä todellakaan vasemman laidan puolelta, ihan on eri porukkaa jotka takana seisovat... aika ainoastaan korjaa tilanteen. nyt pääsee loistamaan kvijöillä tosin aika surullista että parikymentä vuotta päättömyyksiä ja maailmanlaajuinen pandemia on paras markkinointikikka... ei tarvinut laittaa tikkua ristiin mutta sulan hattuun saa noinkin.

    • Anonyymi

      Vasenlaita haukkui kovin sanoin pitkään Keskustaa ja persuja onneksi lopettivat kun joku osasi sanoa oikealle henkilölle asiasta.

      • Anonyymi

        Mopomies määrää, muut tekee niinku määrätään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mopomies määrää, muut tekee niinku määrätään

        Kaupungintalolla noustaan varpailleen kun mopomies kurvaa pihaan, vanhassa parempi vara
        Politiikan ei pitäisi vaikuttaa esityksiin, silti kakstahdin ääntä kuullostellaan korvat höröllä

        Helpompi katon alla kuin ilman kattoa


    • Anonyymi

      Taitaa olla pankin ikkunat samalla lailla likaiset pölystä

      • Anonyymi

        Ei pääkatu ja yksityinen piha ole mitenkään verrattavissa toisiinsa. Likaisia tyhjiä liikehuoneistoja on niin että jos aloittaisin kuvaamaan kaikki, niin menisi pari tuntia filmiä Grrr....#"%&/#


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pääkatu ja yksityinen piha ole mitenkään verrattavissa toisiinsa. Likaisia tyhjiä liikehuoneistoja on niin että jos aloittaisin kuvaamaan kaikki, niin menisi pari tuntia filmiä Grrr....#"%&/#

        Et kai sie laita taas lehtiin niitä kuviasi ja tee tiliä että kaupunki asukkaineen kärsii ja täällä alkaa taas uutiset levitä valtoimenaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pääkatu ja yksityinen piha ole mitenkään verrattavissa toisiinsa. Likaisia tyhjiä liikehuoneistoja on niin että jos aloittaisin kuvaamaan kaikki, niin menisi pari tuntia filmiä Grrr....#"%&/#

        Taas alkaa luuli juttuja mediasta löytymään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas alkaa luuli juttuja mediasta löytymään...

        Maakuntapäivää odotellessa onkin jo saanut yli 100 tykkäystä tästä se lähtee, en ole ollut milloinkaan risujen kuvaaja niin kun pari naista ryhmässäni ärsytti hermojani mutta onneksi Anneli lopetti risukuva julkaisut joka on hyvä juttu olen onnellinen. Olen taas kehässä Outokummun parhaita otoksia tarjoamassa oikeille henkilöille olkaa hyvä maestro tarjoaa vain parasta. Välillä luulin ja kuulin että kaikki ei tykkää kuvistani ja epäilin että on ilmiselvästi poliittinen salajuoni kun olen voimakas tahtoinen arvostelija höpö puolueita kohtaan! ??


      • Anonyymi

        Samaista valokuva asiaa olen seurannut ryhmässä ja ihmetellyt kun Anneli katosi kuvineen yhtäkkiä, nyt alkaa valjeta tämäkin asia on tosi törkeetä toimintaa en tykkää yhtään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maakuntapäivää odotellessa onkin jo saanut yli 100 tykkäystä tästä se lähtee, en ole ollut milloinkaan risujen kuvaaja niin kun pari naista ryhmässäni ärsytti hermojani mutta onneksi Anneli lopetti risukuva julkaisut joka on hyvä juttu olen onnellinen. Olen taas kehässä Outokummun parhaita otoksia tarjoamassa oikeille henkilöille olkaa hyvä maestro tarjoaa vain parasta. Välillä luulin ja kuulin että kaikki ei tykkää kuvistani ja epäilin että on ilmiselvästi poliittinen salajuoni kun olen voimakas tahtoinen arvostelija höpö puolueita kohtaan! ??

        Mitä tarkoitat höpö puolueilla!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maakuntapäivää odotellessa onkin jo saanut yli 100 tykkäystä tästä se lähtee, en ole ollut milloinkaan risujen kuvaaja niin kun pari naista ryhmässäni ärsytti hermojani mutta onneksi Anneli lopetti risukuva julkaisut joka on hyvä juttu olen onnellinen. Olen taas kehässä Outokummun parhaita otoksia tarjoamassa oikeille henkilöille olkaa hyvä maestro tarjoaa vain parasta. Välillä luulin ja kuulin että kaikki ei tykkää kuvistani ja epäilin että on ilmiselvästi poliittinen salajuoni kun olen voimakas tahtoinen arvostelija höpö puolueita kohtaan! ??

        Taitaa nyt mennä yli SPRn ukolla, samainen matujen halaaja oli lehdessä kun ekat pakolaiset tulivat Okuun, kyllä tuo muistetaan! Nytkin varmaan haluaa Okun pakolaisia täyteen prkl.... Seuraillaan tilannetta mikä on puoluekanta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maakuntapäivää odotellessa onkin jo saanut yli 100 tykkäystä tästä se lähtee, en ole ollut milloinkaan risujen kuvaaja niin kun pari naista ryhmässäni ärsytti hermojani mutta onneksi Anneli lopetti risukuva julkaisut joka on hyvä juttu olen onnellinen. Olen taas kehässä Outokummun parhaita otoksia tarjoamassa oikeille henkilöille olkaa hyvä maestro tarjoaa vain parasta. Välillä luulin ja kuulin että kaikki ei tykkää kuvistani ja epäilin että on ilmiselvästi poliittinen salajuoni kun olen voimakas tahtoinen arvostelija höpö puolueita kohtaan! ??

        Korkki kiinni Mietuu ja unille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nyt mennä yli SPRn ukolla, samainen matujen halaaja oli lehdessä kun ekat pakolaiset tulivat Okuun, kyllä tuo muistetaan! Nytkin varmaan haluaa Okun pakolaisia täyteen prkl.... Seuraillaan tilannetta mikä on puoluekanta?

        Alkon edusta on julkinen paikka ja saan kuvata myös siinäkin niin paljon kun haluan kun joku väitti aamulla täällä saitilla miun olleen kaverini kanssa parkissa että meidät olisi nähty. Tuleehan persukojukin linjaautoineen siihen Alkon eteen maakuntapäivänä eihän kaikki käy Alkossa siitä huolimatta ja ole päihdehenkilöitä. Järkee persu juttuihin jotka täällä velloo kaveristanikin joka ottaa hiukan viiniä lääkkeeksi ja on lojaali kristillisdemokraatti. En halua että meitä seurataan Outokummussa jos piipahdamme vaikka K-kaupassa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkon edusta on julkinen paikka ja saan kuvata myös siinäkin niin paljon kun haluan kun joku väitti aamulla täällä saitilla miun olleen kaverini kanssa parkissa että meidät olisi nähty. Tuleehan persukojukin linjaautoineen siihen Alkon eteen maakuntapäivänä eihän kaikki käy Alkossa siitä huolimatta ja ole päihdehenkilöitä. Järkee persu juttuihin jotka täällä velloo kaveristanikin joka ottaa hiukan viiniä lääkkeeksi ja on lojaali kristillisdemokraatti. En halua että meitä seurataan Outokummussa jos piipahdamme vaikka K-kaupassa!!!

        Tarkoitatko mopomiestä joka kyttäsi pitkään Perussuomalaisten bussia agrilla ja kirjoitteli täällä mitä sattuu sinisitä ja kepuistakin? Olen sattumalta nähnyt saman entisen poliitikon joka mutkittelee pitkin kaavintietä mökilleen ajokunnosta ei varmuutta. Ei saa ottaa ehtoolisia jos ajaa etkö ole sitä tiennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko mopomiestä joka kyttäsi pitkään Perussuomalaisten bussia agrilla ja kirjoitteli täällä mitä sattuu sinisitä ja kepuistakin? Olen sattumalta nähnyt saman entisen poliitikon joka mutkittelee pitkin kaavintietä mökilleen ajokunnosta ei varmuutta. Ei saa ottaa ehtoolisia jos ajaa etkö ole sitä tiennyt?

        Miksi se mee autolla, sateella mukavampi töryyttää lintua kahteleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se mee autolla, sateella mukavampi töryyttää lintua kahteleen

        Korttii voi ootella jos saa, mopolla kaljoissaan oli päivittäin


    • Anonyymi

      Pölyiset ikkunat ja homssuinen pusikoitunut kokonaisuus kertoo alakulosta joka vallitsee paikkakunnalla.
      Toivo on mennyt ja jokainen tekee vaan sen verran kun on pakko.
      Työttömyys on korkealla, paikat rapistuvat, väki vähenee...
      Yhteishenkeä ei enää ole, jokainen vaan tuijottaa apaattisena omaan napaansa...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe