Kysymys aborttia harkitseville - jos heitä täällä on...

Anonyymi

Millainen tieto aborttiin liittyen vaikuttaa päätökseenne?

Miten suhtaudutte siihen, jos saatte mahdollisen abortin valintanne jälkeen syytökset murhasta palstan kaikkitietäjiltä?

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen itse juuri menossa aborttia tekemään. Vaikka päätös ei heti alusta asti ollut selvä, tiedustin että mulle on henkilökohtasesti liikaa jos pidän lapsen kun elämä muuttus kertaheitolla aivan täysin.
      Itse en välitä muiden mielipiteistä ja mulle abortti ei ole murha.

      • Anonyymi

        Onhan se kivempi varmaan lähteä tappamaan lastaan uskotellen näitä itsepetoksia, ettei mitään murhaa tai uhria ole olemassakaan.
        Tekosyitä itsekkäille mukavuudenhaluille aina riittää. Miten se elämä muuttuisi, jos lapsi jatkaisi omaansa jossain ihan muualla syntymän jälkeen? Muutama vaivainen kuukausi elämästäsi (mukavuuksistasi), lapselle koko vuosikymmenten ihmiselämä...
        Mitä jos sinun elämäsi alkaisi olla jollekin "henkilökohtaisesti liikaa"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se kivempi varmaan lähteä tappamaan lastaan uskotellen näitä itsepetoksia, ettei mitään murhaa tai uhria ole olemassakaan.
        Tekosyitä itsekkäille mukavuudenhaluille aina riittää. Miten se elämä muuttuisi, jos lapsi jatkaisi omaansa jossain ihan muualla syntymän jälkeen? Muutama vaivainen kuukausi elämästäsi (mukavuuksistasi), lapselle koko vuosikymmenten ihmiselämä...
        Mitä jos sinun elämäsi alkaisi olla jollekin "henkilökohtaisesti liikaa"?

        Montako olet kantanut ja synnyttänyt itse kun sitä niin kevyenä pidät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako olet kantanut ja synnyttänyt itse kun sitä niin kevyenä pidät?

        Onneksi enemmistö pitää lasten tappamista vielä paljon raskaampana kuin muutaman kuukauden mukana kantamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi enemmistö pitää lasten tappamista vielä paljon raskaampana kuin muutaman kuukauden mukana kantamista.

        Edelleen: montako olet itse kantanut ja synnyttänyt? Jos vastaus on nolla, et käsitä mistä puhut. Se toki on ollut selvää aiemminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se kivempi varmaan lähteä tappamaan lastaan uskotellen näitä itsepetoksia, ettei mitään murhaa tai uhria ole olemassakaan.
        Tekosyitä itsekkäille mukavuudenhaluille aina riittää. Miten se elämä muuttuisi, jos lapsi jatkaisi omaansa jossain ihan muualla syntymän jälkeen? Muutama vaivainen kuukausi elämästäsi (mukavuuksistasi), lapselle koko vuosikymmenten ihmiselämä...
        Mitä jos sinun elämäsi alkaisi olla jollekin "henkilökohtaisesti liikaa"?

        Oisko vaikka siksi että en halua synnyttää, varsinkaan siinä tapauksessa jos lapsi viedään pois heti synnytyksen jälkeen ja joudun kärsimään kaiken kivun ja tuskan. Myös raskausaika ois mulle henkilökohtasesti aika raskas mun masennuksen ja ahdistuneisuushäiriön takia.


      • Anonyymi

        Ymmärrän. Sinulla ei lapsia ole. Jos olisi, et asiaa peittelisi.

        Se, että puhut lapsen kantamisen ja synnyttämisen kohdalla pikku vaivoista kertoo kaiken olennaisen. Et tosiaankaan käsitä asiasta mitään. Tulee ihan hämmentynyt olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Sinulla ei lapsia ole. Jos olisi, et asiaa peittelisi.

        Se, että puhut lapsen kantamisen ja synnyttämisen kohdalla pikku vaivoista kertoo kaiken olennaisen. Et tosiaankaan käsitä asiasta mitään. Tulee ihan hämmentynyt olo.

        Ja mitä jos sanonkin että on? Et usko kuitenkaan, joten?!
        Intäthän sinä sitäkin vastaan kun joku kertoo ettei ole uskovainen mutta silti abortin vastustaja. Sellainen kun ei sinun todellisuudessasi ole mitenkään mahdollistakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen: montako olet itse kantanut ja synnyttänyt? Jos vastaus on nolla, et käsitä mistä puhut. Se toki on ollut selvää aiemminkin.

        Onko noin vaikeaa että hätärääky käy?

        Miksi T.he Kaikkitietävää Suur.Mutua sellainen kiinnostaa? Montako itse, vai onko kaikki menneet v.iemäriin?
        Minulle on aivan y.ksi h.ailee mitä joku pakkom.ielteinen t.rollip.elle kuvittelee tietävänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko noin vaikeaa että hätärääky käy?

        Miksi T.he Kaikkitietävää Suur.Mutua sellainen kiinnostaa? Montako itse, vai onko kaikki menneet v.iemäriin?
        Minulle on aivan y.ksi h.ailee mitä joku pakkom.ielteinen t.rollip.elle kuvittelee tietävänsä.

        Ihmisen arvomaailmasta ja perhetilanteesta voi päätellä paljon hänen keskustelukykynsä ja ajatustensa perusteella. Sinun kohdallasi tilanne on se, että näet maailman yksioikoisesti mustavalkoisena paikkana, jossa kaikki on ainakin abortin suhteen joko - tai. Sinä et näe harmaan sävyjä, joita oikea maailma on tulvillaan.

        Jos ihmisellä on lapsia, hän ymmärtää sen, että ne lapset ovat tärkeä asia. Jo olemassa oleva ihminen on jotakin ihan muuta kuin tsygootti kaikille muille, paitsi sinulle. Sinun kieroutuneessa maailmassasi merkitystä on vain alkiolla. Alkion etu menee yli kaiken muun. Mikään muulla ei ole väliä. Mielenkiintosi ihmisen elämään loppuu siihen, kun synnytys on ohi.

        Sille lapselle, jonka edusta olet puhunut niin ylväästi, voi synnytyksen jälkeen sitten tehdäkin mitä vain. Se on tuosta vain pois annettavissa, jos siltä tuntuu. Samoin, myöskään naisen ololla ja mielipiteillä ei merkitystä ole. Kaikki muu on merkityksetöntä, kunhan aborttia vain ei tehdä. Eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen arvomaailmasta ja perhetilanteesta voi päätellä paljon hänen keskustelukykynsä ja ajatustensa perusteella. Sinun kohdallasi tilanne on se, että näet maailman yksioikoisesti mustavalkoisena paikkana, jossa kaikki on ainakin abortin suhteen joko - tai. Sinä et näe harmaan sävyjä, joita oikea maailma on tulvillaan.

        Jos ihmisellä on lapsia, hän ymmärtää sen, että ne lapset ovat tärkeä asia. Jo olemassa oleva ihminen on jotakin ihan muuta kuin tsygootti kaikille muille, paitsi sinulle. Sinun kieroutuneessa maailmassasi merkitystä on vain alkiolla. Alkion etu menee yli kaiken muun. Mikään muulla ei ole väliä. Mielenkiintosi ihmisen elämään loppuu siihen, kun synnytys on ohi.

        Sille lapselle, jonka edusta olet puhunut niin ylväästi, voi synnytyksen jälkeen sitten tehdäkin mitä vain. Se on tuosta vain pois annettavissa, jos siltä tuntuu. Samoin, myöskään naisen ololla ja mielipiteillä ei merkitystä ole. Kaikki muu on merkityksetöntä, kunhan aborttia vain ei tehdä. Eikö niin?

        Hohhoijaa. Voidaan päätellä että kiperän paikan tullen vinkuu hätänappula tai alat väittää muita kieroutuneiksi ja vedellä typeriä liioitteluja omien vääristymiesi hatusta.

        Muut ymmärtää ihan puhtaasi alkeellisen biologiankin pohjalta, että ihmisen elämä alkaa hedelmityksestä, jolloinka ihan loogisesti jo tsygootti on elämänsä aloittanut yksilö. Sinä et ymmärrä.
        Sinun kieroutuneessa maailmassasi merkitystä on vain murhaajan haluilla. Murhaajan etu menee yli kaiken muun. Mikään muulla ei ole väliä. Mielenkiintosi murhaajan elämään loppuu siihen, kun lapsi lojuu tapettuna viemärissä. Sille naiselle, jonka edusta olet puhunut niin ylväästi, voi murhan jälkeen sitten tehdäkin mitä vain. Vaikka hylätä mielisairaalaan jos siltä tuntuu. Adoptoitujen ja tästä kiitollisten lasten ajatuksilla ja mielipiteillä ei merkitystä ole. Lapsen antaminen rakastavaan kotiin on sinulle väkivaltaista tappamista hirveämpi kauhistus. Kaikki muu on merkityksetöntä, kunhan abortti tehdään. Eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa. Voidaan päätellä että kiperän paikan tullen vinkuu hätänappula tai alat väittää muita kieroutuneiksi ja vedellä typeriä liioitteluja omien vääristymiesi hatusta.

        Muut ymmärtää ihan puhtaasi alkeellisen biologiankin pohjalta, että ihmisen elämä alkaa hedelmityksestä, jolloinka ihan loogisesti jo tsygootti on elämänsä aloittanut yksilö. Sinä et ymmärrä.
        Sinun kieroutuneessa maailmassasi merkitystä on vain murhaajan haluilla. Murhaajan etu menee yli kaiken muun. Mikään muulla ei ole väliä. Mielenkiintosi murhaajan elämään loppuu siihen, kun lapsi lojuu tapettuna viemärissä. Sille naiselle, jonka edusta olet puhunut niin ylväästi, voi murhan jälkeen sitten tehdäkin mitä vain. Vaikka hylätä mielisairaalaan jos siltä tuntuu. Adoptoitujen ja tästä kiitollisten lasten ajatuksilla ja mielipiteillä ei merkitystä ole. Lapsen antaminen rakastavaan kotiin on sinulle väkivaltaista tappamista hirveämpi kauhistus. Kaikki muu on merkityksetöntä, kunhan abortti tehdään. Eikö niin?

        Vääntelysi on typerää, koska kukaan ei täällä sinua itseäsi lukuunottamatta kirjoittele typeryyksiä. Minäkin olen jo ties miten monta kertaa sanonut, että en toivo kenenkään tekevän aborttia. Haluan kuitenkin, että mahdollisuus valita abortti on olemassa. Sinä et tunnu tätä käsittävän millään. Outoa.

        Se on selvää että se jo olemassa oleva ihminen on enemmän päätösvaltainen kuin tsygootti tai muut sivulliset ihmiset. Mikään muu vaihtoehto ei ole järkevä. Sinä haluaisit vallan itsesi kaltaisille fundamentalisteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vääntelysi on typerää, koska kukaan ei täällä sinua itseäsi lukuunottamatta kirjoittele typeryyksiä. Minäkin olen jo ties miten monta kertaa sanonut, että en toivo kenenkään tekevän aborttia. Haluan kuitenkin, että mahdollisuus valita abortti on olemassa. Sinä et tunnu tätä käsittävän millään. Outoa.

        Se on selvää että se jo olemassa oleva ihminen on enemmän päätösvaltainen kuin tsygootti tai muut sivulliset ihmiset. Mikään muu vaihtoehto ei ole järkevä. Sinä haluaisit vallan itsesi kaltaisille fundamentalisteille.

        Kukaan muu täällä ei trollaa valheitaan ja syyttele muita milloin mistäkin yhtä ahkerasti kuin sinä.

        "Minäkin olen jo ties miten monta kertaa sanonut, että en toivo kenenkään tekevän aborttia."

        Aika typerää tosiaan, jos et vieläkään käsittänyt pointtia, joilla oli tarkoitus osoittaa omien liioittelujesi typeryyksiä. Vai onko sinulle tosiaan joka välissä väännettävä, kuinka monet pyrkii tasa-arvoon väittämäsi "alkiot aina ja kaiken edelle" jorinaasi, tai että tietysti kaikenikäiset lapset on suojeltavia, oli kohdun sisällä tai sen ulkopuolella tuohon "syntyneillä ei enää mitään väliä" naurettavaan mantraasi? Syntyneillä sentään on jo viranomaistenkin puolesta suojatut oikeutensa, toisin kuin etenkään tietyn ikäisillä syntymättömillä, joille sinäkään et mitään, edes ihmisyyttä haluaisi antaa.

        "se jo olemassa oleva ihminen on enemmän päätösvaltainen "

        Muidenkin murhien uhrit on olemassa, mutta eipä niitä päätösvalta tai muutkaan ajatukset siinä tilanteessa pelasta. Sinä haluat vain vallan murhaajille, uhreista viis.


      • Anonyymi

        En mä ainakaan tunne mitään syyllisyyttä tästä. Ei se oo mikään ihminen vielä alle 12 viikkosena. Ihan sama mitä kukakin sanoo, mutta tää on vaan mun mielipide. On elämäntilanteita mihin lapsi ei yksinkertaisesti sovi ja näissä tapauksissa hyväksyn abortin täysin, eikä ole kenenkään velvollisuus synnyttää jollekkin toiselle lasta. Toki jos itse haluaa niin sitten, mutta pakosta ei kenenkään tarvii synnyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä ainakaan tunne mitään syyllisyyttä tästä. Ei se oo mikään ihminen vielä alle 12 viikkosena. Ihan sama mitä kukakin sanoo, mutta tää on vaan mun mielipide. On elämäntilanteita mihin lapsi ei yksinkertaisesti sovi ja näissä tapauksissa hyväksyn abortin täysin, eikä ole kenenkään velvollisuus synnyttää jollekkin toiselle lasta. Toki jos itse haluaa niin sitten, mutta pakosta ei kenenkään tarvii synnyttää.

        "En mä ainakaan tunne mitään syyllisyyttä tästä. Ei se oo mikään ihminen vielä alle 12 viikkosena. "

        Ihan muuten vaan joudut vakuuttelemaan itsellesi tuollaista säälittävää valheellista itsepetosta? Mikähän se lapsesi sitten mahtoikaan olla jollei ihminen, jotain muuta lajia?

        "On elämäntilanteita mihin lapsi ei yksinkertaisesti sovi ja näissä tapauksissa hyväksyn abortin täysin, eikä ole kenenkään velvollisuus synnyttää jollekkin toiselle lasta."

        Eli kun joku ei sovi jonkun toisen "elämäntilanteeseen", sen saa tappaa? Jokaisella on vähintään moraalinen velvollisuus ottaa vastuu teoistaan, eikä raukkamaisesti paeta niitä esim. tappamalla abortilla omien valintojen seuraus. Jokaisella on velvollisuus antaa elintärkeää apua toiselle jos vain mahdollista, etenkin silloin jos on aiheuttanut toiselle sen avuntarpeen.

        "pakosta ei kenenkään tarvii synnyttää."

        Kyllä niitä kuuluu olevan jopa täällä, kun Valvira hylkää joka vuosi osan hakemuksista. Tai sitten on ryhdyttävä rikolliseksi. Ihmisoikeusrikollisiahan mukavuusaborttöörit onkin, mitä julmimmassa määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En mä ainakaan tunne mitään syyllisyyttä tästä. Ei se oo mikään ihminen vielä alle 12 viikkosena. "

        Ihan muuten vaan joudut vakuuttelemaan itsellesi tuollaista säälittävää valheellista itsepetosta? Mikähän se lapsesi sitten mahtoikaan olla jollei ihminen, jotain muuta lajia?

        "On elämäntilanteita mihin lapsi ei yksinkertaisesti sovi ja näissä tapauksissa hyväksyn abortin täysin, eikä ole kenenkään velvollisuus synnyttää jollekkin toiselle lasta."

        Eli kun joku ei sovi jonkun toisen "elämäntilanteeseen", sen saa tappaa? Jokaisella on vähintään moraalinen velvollisuus ottaa vastuu teoistaan, eikä raukkamaisesti paeta niitä esim. tappamalla abortilla omien valintojen seuraus. Jokaisella on velvollisuus antaa elintärkeää apua toiselle jos vain mahdollista, etenkin silloin jos on aiheuttanut toiselle sen avuntarpeen.

        "pakosta ei kenenkään tarvii synnyttää."

        Kyllä niitä kuuluu olevan jopa täällä, kun Valvira hylkää joka vuosi osan hakemuksista. Tai sitten on ryhdyttävä rikolliseksi. Ihmisoikeusrikollisiahan mukavuusaborttöörit onkin, mitä julmimmassa määrin.

        Kaikilla on omat mielipiteet joihin ei voi muut vaikuttaa. Joo semmosen kaheksanviikkosen soluklöntin jolla ei oo mitään tietosuutta vielä voikin laskea ihmiseksi. Tuskin se abortti ois laillinen jos se ois muka joku ”oikea murha”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En mä ainakaan tunne mitään syyllisyyttä tästä. Ei se oo mikään ihminen vielä alle 12 viikkosena. "

        Ihan muuten vaan joudut vakuuttelemaan itsellesi tuollaista säälittävää valheellista itsepetosta? Mikähän se lapsesi sitten mahtoikaan olla jollei ihminen, jotain muuta lajia?

        "On elämäntilanteita mihin lapsi ei yksinkertaisesti sovi ja näissä tapauksissa hyväksyn abortin täysin, eikä ole kenenkään velvollisuus synnyttää jollekkin toiselle lasta."

        Eli kun joku ei sovi jonkun toisen "elämäntilanteeseen", sen saa tappaa? Jokaisella on vähintään moraalinen velvollisuus ottaa vastuu teoistaan, eikä raukkamaisesti paeta niitä esim. tappamalla abortilla omien valintojen seuraus. Jokaisella on velvollisuus antaa elintärkeää apua toiselle jos vain mahdollista, etenkin silloin jos on aiheuttanut toiselle sen avuntarpeen.

        "pakosta ei kenenkään tarvii synnyttää."

        Kyllä niitä kuuluu olevan jopa täällä, kun Valvira hylkää joka vuosi osan hakemuksista. Tai sitten on ryhdyttävä rikolliseksi. Ihmisoikeusrikollisiahan mukavuusaborttöörit onkin, mitä julmimmassa määrin.

        Suomessa tehdään sinun mukaasi ilmeisesti paljon abortteja?

        Onko maamme siis hyvinkin täynnä abortista traumatisoituneita?

        Entä aikaisemmat ikäluokat? Heillekin on abortteja tehty? Ovatko eläkeläisjoukot täynnä aborttinsa vuoksi romahtaneita?

        Onko sinulla jotakin faktaa heittää tästä aiheesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En mä ainakaan tunne mitään syyllisyyttä tästä. Ei se oo mikään ihminen vielä alle 12 viikkosena. "

        Ihan muuten vaan joudut vakuuttelemaan itsellesi tuollaista säälittävää valheellista itsepetosta? Mikähän se lapsesi sitten mahtoikaan olla jollei ihminen, jotain muuta lajia?

        "On elämäntilanteita mihin lapsi ei yksinkertaisesti sovi ja näissä tapauksissa hyväksyn abortin täysin, eikä ole kenenkään velvollisuus synnyttää jollekkin toiselle lasta."

        Eli kun joku ei sovi jonkun toisen "elämäntilanteeseen", sen saa tappaa? Jokaisella on vähintään moraalinen velvollisuus ottaa vastuu teoistaan, eikä raukkamaisesti paeta niitä esim. tappamalla abortilla omien valintojen seuraus. Jokaisella on velvollisuus antaa elintärkeää apua toiselle jos vain mahdollista, etenkin silloin jos on aiheuttanut toiselle sen avuntarpeen.

        "pakosta ei kenenkään tarvii synnyttää."

        Kyllä niitä kuuluu olevan jopa täällä, kun Valvira hylkää joka vuosi osan hakemuksista. Tai sitten on ryhdyttävä rikolliseksi. Ihmisoikeusrikollisiahan mukavuusaborttöörit onkin, mitä julmimmassa määrin.

        Hylätäänkö muuten sinusta hyvinkin suuri osa aborttohakemuksista?Entä oletko selvillä hylkäyksen syistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla on omat mielipiteet joihin ei voi muut vaikuttaa. Joo semmosen kaheksanviikkosen soluklöntin jolla ei oo mitään tietosuutta vielä voikin laskea ihmiseksi. Tuskin se abortti ois laillinen jos se ois muka joku ”oikea murha”

        Katso (jos uskallat) sikiönkehityksestä, millaisia "soluklönttejä" ne 8-viikkoiset lapset on!
        ehd.org / prenatal-images-index. php
        Jos ihmisellä ei ole (vielä) aikuisen tietoisuutta, sen saa tappaa?
        Laki ei ole murhan ainoa, eikä edes ensisijainen määrittäjä. Mutta kerro toki, miten aborttiin ei sopisi määritys "ihmisen suunnitelmallinen tappaminen". Jäädään taas kerran odottelemaan...

        "Onko maamme siis hyvinkin täynnä abortista traumatisoituneita?"

        Tietysti vain murto-osa tulee ilmi jotakin virallista tietä, esim. terapian tarpeena. Mutta mm. aborttöörien itsemurhatilastot kertoo omaa karua kieltään..

        "Hylätäänkö muuten sinusta hyvinkin suuri osa aborttohakemuksista?"

        Pointti on, että niitä hylätään. Ja tuntematon on se määrä, jotka ensimmäisellä lääkärireissulla kehotetaan kotiin miettimään vielä päätöstään, haluaako todella lapsensa hengiltä. Ja kuinka monet sitten ehtivätkin tulla järkiinsä sinä aikana, säästyen hätiköidyltä, elämänsä karmeimmalta virheeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso (jos uskallat) sikiönkehityksestä, millaisia "soluklönttejä" ne 8-viikkoiset lapset on!
        ehd.org / prenatal-images-index. php
        Jos ihmisellä ei ole (vielä) aikuisen tietoisuutta, sen saa tappaa?
        Laki ei ole murhan ainoa, eikä edes ensisijainen määrittäjä. Mutta kerro toki, miten aborttiin ei sopisi määritys "ihmisen suunnitelmallinen tappaminen". Jäädään taas kerran odottelemaan...

        "Onko maamme siis hyvinkin täynnä abortista traumatisoituneita?"

        Tietysti vain murto-osa tulee ilmi jotakin virallista tietä, esim. terapian tarpeena. Mutta mm. aborttöörien itsemurhatilastot kertoo omaa karua kieltään..

        "Hylätäänkö muuten sinusta hyvinkin suuri osa aborttohakemuksista?"

        Pointti on, että niitä hylätään. Ja tuntematon on se määrä, jotka ensimmäisellä lääkärireissulla kehotetaan kotiin miettimään vielä päätöstään, haluaako todella lapsensa hengiltä. Ja kuinka monet sitten ehtivätkin tulla järkiinsä sinä aikana, säästyen hätiköidyltä, elämänsä karmeimmalta virheeltä.

        Kaikki on vain kuvitelmasi. Faktat eivät tue väitteitäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on vain kuvitelmasi. Faktat eivät tue väitteitäsi.

        Oon samaa mieltä. Abortinvastustajat vaan yrittää saada jokaisen aborttia pohtivan pitämään lapsen tai jos joku on jo ehtinyt tehdä abortin niin sit syytellään murhaajaksi ja sanotaan että ”tää tulee kummitteleen sun mielessä loppuelämän ja peilissä katsoo itsekäs murhaaja”. Paskapuhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on vain kuvitelmasi. Faktat eivät tue väitteitäsi.

        Eli et uskalla tutustua faktoihin. Ymmärrän. No olihan tämä jo tiedossakin ja se on täällä kaikkien havaittavissa. Jumita sitten vaan niissä mutuvalheissasi joihin haluat sokeasti uskoa.

        "Paskapuhetta."

        Kummallista.. sinäkin näytät todistavan ihan päinvastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et uskalla tutustua faktoihin. Ymmärrän. No olihan tämä jo tiedossakin ja se on täällä kaikkien havaittavissa. Jumita sitten vaan niissä mutuvalheissasi joihin haluat sokeasti uskoa.

        "Paskapuhetta."

        Kummallista.. sinäkin näytät todistavan ihan päinvastaista.

        Kuinka monta abortista traumatisoitunutta tunnet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta abortista traumatisoitunutta tunnet?

        Miksi kyselet joutavia? Jos sinulle kertoo jotakin, et usko kuitenkaan. Ja annas kun arvaan, sinä et tunne ketään! Tai et ainakaan olisi nähnyt mitään tai halauisi muistaa, vaikka olisitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko vaikka siksi että en halua synnyttää, varsinkaan siinä tapauksessa jos lapsi viedään pois heti synnytyksen jälkeen ja joudun kärsimään kaiken kivun ja tuskan. Myös raskausaika ois mulle henkilökohtasesti aika raskas mun masennuksen ja ahdistuneisuushäiriön takia.

        Miksi uskoisit että aborttöörien itsem.urhaluvut on 6 kertaisia synnyttäneisiin nähden? Ettei vaan m.asentaisi ja a.hdistaisi se lopunelämän s.yyllisyydentuntoisen m.urhaajan pä.rstä peilissä..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskoisit että aborttöörien itsem.urhaluvut on 6 kertaisia synnyttäneisiin nähden? Ettei vaan m.asentaisi ja a.hdistaisi se lopunelämän s.yyllisyydentuntoisen m.urhaajan pä.rstä peilissä..?

        Se kuusinkertaisuus on käsitelty täällä monta kertaa ja ei pidä paikkaansa, kuten hyvin tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuusinkertaisuus on käsitelty täällä monta kertaa ja ei pidä paikkaansa, kuten hyvin tiedät.

        Mitään kumoavaa suomalaisesta Stakesin tutkimuksesta ei vain ole osoitettu, pelkkiä loputtomia kiistomutujasi vain, niinkuin aina. Kuten hyvin tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään kumoavaa suomalaisesta Stakesin tutkimuksesta ei vain ole osoitettu, pelkkiä loputtomia kiistomutujasi vain, niinkuin aina. Kuten hyvin tiedät.

        Tutkimuksen tekijä itse totesi tutkimusta tulkitun aborttien vastustajien piireissä väärin. Minjkä hyvin tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimuksen tekijä itse totesi tutkimusta tulkitun aborttien vastustajien piireissä väärin. Minjkä hyvin tiedät.

        Höpö höpö, vääntelet taas omiasi tutkijan sanoista, kuten hyvin tiedät. Hän esitti vain oman näkemyksellisen arvionsa, ja totesi ettei ole selvää, miten päin syy- ja seuraussuhteet menevät.
        Ikävää faktaa on kuitenkin se, että teon A (abortti tai synnytys) jälkeen teko B (itsemurha) on aborttööreillä jostakin syystä 6 kertaa yleisempää seuraavan vuoden aikana, erityisesti silloin, kuin olisi ollut lapsen laskettu aika ja abortin vuosipäivänä. Ihan silkkaa sattumaa varmaan sekin, eikö vain?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisko vaikka siksi että en halua synnyttää, varsinkaan siinä tapauksessa jos lapsi viedään pois heti synnytyksen jälkeen ja joudun kärsimään kaiken kivun ja tuskan. Myös raskausaika ois mulle henkilökohtasesti aika raskas mun masennuksen ja ahdistuneisuushäiriön takia.

        On se nyt j.malauta kun ei pysy... koville ottaa taas näköjään.

        "joudun kärsimään kaiken kivun ja tuskan. Myös raskausaika ois mulle henkilökohtasesti aika raskas mun masennuksen ja ahdistuneisuushäiriön takia."

        Ja luulet oikeasti että kaikki helpottuu lapsen tappamisen jälkeen?!
        Kuule, se muutaman tunnin kipu ja joidenkin kuukausien pikku epämukavuus on kuin paratiisi verrattuna loppuelämän piinaavaan abortti trauman syyllisyysh.elvetin aiheuttamaan henkiseen tuskaan....


    • Anonyymi

      Jos sais neloset. Tai kutoset.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe