Mukavat naiset ja miehet palstalla! (REK)

Täällä on mukavia ja kauniita naisia, kaikki omalla tavallaan hienoja helmiä, älykkäitä ja rehellisiä. Toivottavasti miehet täällä arvostavat heitä kaikkia yhtä paljon ja uskaltavat jutella kaikkien kanssa. Ollaan kaikki yhtä tärkeitä.❤️

Miehille täällä myös oma arvostus ja suuri hali! Vain yksi jääköön pois listalta syystä.. Olette mukavia ja piristätte palstaa. Kyllä on hyvä kun täällä olette ja näemme kuinka mukavia ovat rehelliset, komeat Suomalaiset miehet. ❤️

121

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa nätisti kirjoitettu ❤ :)

Miehiä näyttää olevan meidän ketjuissa vähän. Artsi nyt sentään meidän kanssa täällä kirjoittelee :))

Ei taida Artsikaa sit enää ehtiä, ku painelee Milanon iloihin ;)

Nii...ja sitten on tämä yksi, mut sitähän me ei kunnon mieheks lasketa... :[

• No eipäs kestä! 🙂

Ehkäpä miehet vielä tulevat tänne jossain vaiheessa?

• Kittiechihunen kirjoitti:

No eipäs kestä! 🙂

Ehkäpä miehet vielä tulevat tänne jossain vaiheessa?

No miehiä muutoin täällä on paljonkin varmaan, mutta he keskustelevat muista asioista :)

Vai mitä miehiä tarkoitit?

• tinttu-liina kirjoitti:

No miehiä muutoin täällä on paljonkin varmaan, mutta he keskustelevat muista asioista :)

Tarkoitin rekattuja, mutta toki muut miehet ja naiset myös saa osallistua. 🙂

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Palstan väestä on 95 prossaa miehiä ja loput naisia, näin arvioisin.

Tarkoitin rekattuja, mutta toki muut miehet ja naiset myös saa osallistua. 🙂

No ei muita rekattuja ole enää ollut aikoihin, joten tuskin enää tulevatkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Palstan väestä on 95 prossaa miehiä ja loput naisia, näin arvioisin.

Noin se varmaan onkin :)

Ei sitä tiedä, voivat tulla. Pitävät taukoa ja on muuta hommaa?

Ei sitä tiedä, voivat tulla. Pitävät taukoa ja on muuta hommaa?

No on siitä niin pitkä aika jo, että kyllä varmaankin ovat jatkaneet elämää ilman tätä palstaa.

No on siitä niin pitkä aika jo, että kyllä varmaankin ovat jatkaneet elämää ilman tätä palstaa.

Onhan täällä rekatut käyneet kesän aikana? Toljanter ja Ariel? Eikö?

Onhan täällä rekatut käyneet kesän aikana? Toljanter ja Ariel? Eikö?

Juu, onhan tietysti Ariel täällä ollu. Tonttukin, mutta hänhän ei kirjoita kaikille.

Aattelin lähinnä muita vanhoja miesrekattuja..

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Kas vain, kun tuli avatuksi tämäkin palsta pelkästään otsikon takia, jossa mainitaan mies.
        Kokkolassa on vain yksi tosimies, Tosirealisti. Kokkolan Kingsi ja kaupungin viisain mies. Naisten ihannoima atleetti, komea, ruskettunut, kotipihansa Gorilla. Urheilijan vartalo ja atleetti, vaikka on jo 67 vuotta vanha nuori käppänä...
        Naisten suosiossa ollut ja oleva tupakoimaton, rehellinen ja lähes raitis TOSIMIES...
        Kokkolan kehittäjä, Kokkojoen puhdistaja ja kaikkien ihailema sankari... Ja tälle tarinalle ei naureta, vaan taputetaan, tap tap taaa!!!...

• Anonyymi kirjoitti:

Kas vain, kun tuli avatuksi tämäkin palsta pelkästään otsikon takia, jossa mainitaan mies.
        Kokkolassa on vain yksi tosimies, Tosirealisti. Kokkolan Kingsi ja kaupungin viisain mies. Naisten ihannoima atleetti, komea, ruskettunut, kotipihansa Gorilla. Urheilijan vartalo ja atleetti, vaikka on jo 67 vuotta vanha nuori käppänä...
        Naisten suosiossa ollut ja oleva tupakoimaton, rehellinen ja lähes raitis TOSIMIES...
        Kokkolan kehittäjä, Kokkojoen puhdistaja ja kaikkien ihailema sankari... Ja tälle tarinalle ei naureta, vaan taputetaan, tap tap taaa!!!...

No ei kaivattu sinua yhtään. Oliko pakko tulla ketjuun ällöttämään? Tiedät että sinusta ei tykätä, sairasta ärsyttää ja tulla häiritsemään.

Luulisi tuon ikäisellä olevan enemmän järkeä, mutta olet todella lapsellinen, tyhmä ja naurettava. Hanki elämä!

Juu, onhan tietysti Ariel täällä ollu. Tonttukin, mutta hänhän ei kirjoita kaikille.

Ehkä he vielä ilmestyvät? Ei vaivuta epätoivoon. Onhan täällä kuitenkin osa porukasta ja muita. 🙂

Ehkä he vielä ilmestyvät? Ei vaivuta epätoivoon. Onhan täällä kuitenkin osa porukasta ja muita. 🙂

No en minä ainakaan ole epätoivoinen :))

No ei kaivattu sinua yhtään. Oliko pakko tulla ketjuun ällöttämään? Tiedät että sinusta ei tykätä, sairasta ärsyttää ja tulla häiritsemään.

Luulisi tuon ikäisellä olevan enemmän järkeä, mutta olet todella lapsellinen, tyhmä ja naurettava. Hanki elämä!

Mua alkoi nii naurattamaan tuo Ressun viesti...
        Ruskettunu gorilla :))))))

No en minä ainakaan ole epätoivoinen :))

No hyvä! 🙂

Mua alkoi nii naurattamaan tuo Ressun viesti...
        Ruskettunu gorilla :))))))

Kyllä oikea gorilla, on fiksumpi kuin tuo äijän käppyrä..

• Anonyymi
        Kittiechihunen kirjoitti:

Voi voi, ne rakastuneet neitoset, ja heille ei saa nauraa, sillä se on vakava asia, kun nainen rakastuu!!!...

Gorilla on kasvissyöjäkin, eikö ole lihottanu itteään punkeroks :))

Gorilla on kasvissyöjäkin, eikö ole lihottanu itteään punkeroks :))

Ha haa.. 😆 Kiitos päivän nauruista! 😆

Ei ole. Se on harmi.

Ha haa.. 😆 Kiitos päivän nauruista! 😆

Kiitos. Naurusta.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Itelleni noi vanhat jätkärekatut on outoja, niin eipä niitä osaa kaivatakkaan:)

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Itelleni noi vanhat jätkärekatut on outoja, niin eipä niitä osaa kaivatakkaan:)

Sunflower

Mukavia tyyppejä olivat :)

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Mukavia tyyppejä olivat :)

Pakko kysyä että olivatko vapailla markkinoilla?;)

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Pakko kysyä että olivatko vapailla markkinoilla?;)

Sunflower

Olivat silloin...

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Kyllä sekin poppoo tulee takaisin kun lemmenparin lempi lakkaa leiskumasta. Näin on kuule näreet.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sekin poppoo tulee takaisin kun lemmenparin lempi lakkaa leiskumasta. Näin on kuule näreet.

No tuskin ovat tuon jutun takia poissa palstalta.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

No tuskin ovat tuon jutun takia poissa palstalta.

No sällit saapuvat paikalle kuin paritteluun valmis kuhnurilauma jos neitonen vapautuu ja eksyy näihin maisemiin.

• Anonyymi kirjoitti:

No sällit saapuvat paikalle kuin paritteluun valmis kuhnurilauma jos neitonen vapautuu ja eksyy näihin maisemiin.

Jospa nyt jätetään nämä parisuhde jutut/arvailut pois..

Jospa nyt jätetään nämä parisuhde jutut/arvailut pois..

Samaa mieltä. Niin nähty jo nuo jutut niin, ettei ne kiinnosta enää ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tullut jälkikasvua jo monelle, lienee vaipanvaihto palstailua tärkeämpää?

• Anonyymi kirjoitti:

On tullut jälkikasvua jo monelle, lienee vaipanvaihto palstailua tärkeämpää?

En tiedä.

Ettekös te uuhet ole tyytyväisii pässiinne vaikka mä oon näin lauhkee :(

• artagnan kirjoitti:

No tottakai ollaan tyytyväisiä. ❤️

• artagnan kirjoitti:

Tietysti ollaan meidän pässiin tyytyväisiä. Oot ihan huippupässi ! :))

• Ny daamit biksut päälle ja biitsille :) Nää voi kuulkaas olla tään kesän viimeiset helteet.

• Nyt ei jaksa, mutta sähän voit piristää meitä oikein kunnon rantaleijonakuvalla ;))

• Kun en oikein tykkää yksin rannalle lähteä... 😕

Kun en oikein tykkää yksin rannalle lähteä... 😕

No mä en menis yksin rannalle, ku ei koskaan tiiä mikä lipeväilmeinen hullu muna-ukko jossai puskassa kyykkii tavara käpälissään :[

No mä en menis yksin rannalle, ku ei koskaan tiiä mikä lipeväilmeinen hullu muna-ukko jossai puskassa kyykkii tavara käpälissään :[

No hyi.. 😕 Ja onhan se jotenkin turvallisempaa ja myös mukavempaa porukalla rannalle mennä.

No hyi.. 😕 Ja onhan se jotenkin turvallisempaa ja myös mukavempaa porukalla rannalle mennä.

No, noin muuten niin kyllä mä nauttisin istua yksinäni jossain rantakivellä tuijottelemassa merta. Ei mitään muuta ympärillä, kuin aaltojen äänet ja linnunlaulu... ei siinä muuta tarvis.

No, noin muuten niin kyllä mä nauttisin istua yksinäni jossain rantakivellä tuijottelemassa merta. Ei mitään muuta ympärillä, kuin aaltojen äänet ja linnunlaulu... ei siinä muuta tarvis.

Kuulostaa kivalta.. 🌞 Kyllä tuo kelpaisi. Itse kun en ole uimari, niin rannalla tykkäsin vaan katsella luontoa.

Kuulostaa kivalta.. 🌞 Kyllä tuo kelpaisi. Itse kun en ole uimari, niin rannalla tykkäsin vaan katsella luontoa.

Juu, mukavaa se olis.
        Täällä on vaan nuo rannat jotenkin syrjässä. Jos kaipais hiljasta paikkaa ja menis sinne menis yksinään istumaan, nii se olis ku muna-ukon kutsu.

Juu, mukavaa se olis.
        Täällä on vaan nuo rannat jotenkin syrjässä. Jos kaipais hiljasta paikkaa ja menis sinne menis yksinään istumaan, nii se olis ku muna-ukon kutsu.

Voi kiesus...Mä katoin, että mikä tuossa tekstissä mättää, nii vasta ku lähetin, niin tajusin :)))

Voi kiesus...Mä katoin, että mikä tuossa tekstissä mättää, nii vasta ku lähetin, niin tajusin :)))

No kerro nyt, minä en tajunnut.. ?

No kerro nyt, minä en tajunnut.. ?

"Jsa menis sinne menis..."
        Tuollanen vaan..ei sen kummempaa :))

"Jsa menis sinne menis..."
        Tuollanen vaan..ei sen kummempaa :))

Aa joo... 😀👍

• Ei kiitos. Riitti helteet mulle.

Niin on.

Kun en oikein tykkää yksin rannalle lähteä... 😕

Eikä kannata.

• Anonyymi

Ei millään pahalla, mutta toi on just noita jätkien älyvapaita neuvoja. Biksut päälle vaan ja rantsuun. Itellä ois ainaki hiton turvaton olo ku kykkisin jossain rannalla itekseni. Eksäki oli tyyliin, että kyllä sää voit itekses kävellä kotiin puoliltaöin ku pyysin saattelemaan ees vähän matkaa. Toi yksin pimeällä/syrjäisillä paikoilla hengailu on jätkille hiukan eri juttu ku muijille.

Sunflower

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Juu, mukavaa se olis.

Meni itelläki ohi silmien:) Joutui tsekata että mitä?

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta toi on just noita jätkien älyvapaita neuvoja. Biksut päälle vaan ja rantsuun. Itellä ois ainaki hiton turvaton olo ku kykkisin jossain rannalla itekseni. Eksäki oli tyyliin, että kyllä sää voit itekses kävellä kotiin puoliltaöin ku pyysin saattelemaan ees vähän matkaa. Toi yksin pimeällä/syrjäisillä paikoilla hengailu on jätkille hiukan eri juttu ku muijille.

Sunflower

No tuskin Artsi tarkoitti, että mennä yksinään munasyötiks, vaan vaikkapa kavereiden kanssa :)

No tuskin Artsi tarkoitti, että mennä yksinään munasyötiks, vaan vaikkapa kavereiden kanssa :)

Minulla ei satu olemaan sellaista kaveria jota nähdä usein ja mennä sinne rannalle.. Läheisimmät ovat nykyään kaukana.. Ikävä joskus tämä yksinäisyys, koira toki seurana päivällä, mutta kyllä sitä live-ystäviä kaipaisi.

Minulla ei satu olemaan sellaista kaveria jota nähdä usein ja mennä sinne rannalle.. Läheisimmät ovat nykyään kaukana.. Ikävä joskus tämä yksinäisyys, koira toki seurana päivällä, mutta kyllä sitä live-ystäviä kaipaisi.

Vaikka ystäviä olisikin, niin aina ne yhteiset jutut ei käy yksiin.. Joku tykkää olla rannalla, toinen taas ei jaksa ollenkaan jne :)

Jotkuha laittaa sosiaalisen median kautta kaverikyselyjä ihmisille, että jos löytyy kahvi ym. seuraa. Oletko ajatellut sellaista? :)

Vaikka ystäviä olisikin, niin aina ne yhteiset jutut ei käy yksiin.. Joku tykkää olla rannalla, toinen taas ei jaksa ollenkaan jne :)

Jotkuha laittaa sosiaalisen median kautta kaverikyselyjä ihmisille, että jos löytyy kahvi ym. seuraa. Oletko ajatellut sellaista? :)

Totta, ei aina yhteiset jutut kolahda.. Ehkä pitää miettiä mistä saada uusia ystäviä..

Onneksi isosiskoni tulee ensi kuussa käymään, sitä odotellessa.. 🙂

• Anonyymi

Totta, ei aina yhteiset jutut kolahda.. Ehkä pitää miettiä mistä saada uusia ystäviä..

Onneksi isosiskoni tulee ensi kuussa käymään, sitä odotellessa.. 🙂

Ois kiva ku itelläniki ois sisko, vois pakottaa kaveruuteen:D

Sunflower

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Noi omat kamut häippäsivät niinku pierut saharaan ku jätkäkamut ilmaantuivat kuvioihin. Ei viitti enää koittaa yksipuolisesti pitää yhteyttä, olkoot.

Sunflower

• Anonyymi kirjoitti:

Noi omat kamut häippäsivät niinku pierut saharaan ku jätkäkamut ilmaantuivat kuvioihin. Ei viitti enää koittaa yksipuolisesti pitää yhteyttä, olkoot.

Sunflower

Näin se joskus käy.. Minulla oli tai on kolme läheistä kaveria, mutta nyt ovat muualla.. Että on outoa olla ilman juttukaveria..

• Anonyymi kirjoitti:

Sunflower

Me ollaan siskon kanssa tosi läheisiä. Toki hän on Klassa ja minä Treella, niin ei ihan joka päivä nähdä.

No toi oli tuollainen nopee heitto ku mä olin itse lähdössä biitsille. Jokainen tietty käyttää järkee et minne menee ja kenen kaa :)

• Anonyymi

Kiitos oikein paljon! Tämmöistä vanhempaakin ukkoa lämmittää kehut vaikken täällä olekaan paikan vakinaamoja:)

• Ole hyvä vaan! 🌞

• On se vaan mukavaa, kun tulee myönteistäkin aloitusta ja palautetta :)

On se vaan mukavaa, kun tulee myönteistäkin aloitusta ja palautetta :)

Kyllä! 🙂

Kyllä! 🙂

Sitten meillä on täällä tämä iso odotus, kun odotamme sitä Artsin upeaa rantaleijonakuvaa!! ;)))

Huhuu Artsi...me odotamme ;))

Sitten meillä on täällä tämä iso odotus, kun odotamme sitä Artsin upeaa rantaleijonakuvaa!! ;)))

Huhuu Artsi...me odotamme ;))

😀😀😀!!!

😀😀😀!!!

Mihinkähän on Artsi jääny sen kuvan kanssa??? :}
        Istuu tietty silmät ristissä muokkaamassa kuvaan suurempia varustuksia ;)))

Kyllä mä jaksetaan odottaa ;)))

Mihinkähän on Artsi jääny sen kuvan kanssa??? :}
        Istuu tietty silmät ristissä muokkaamassa kuvaan suurempia varustuksia ;)))

Kyllä mä jaksetaan odottaa ;)))

Pystyykö tänne ketjuun/keskusteluun edes laittaa kuvaa?

Pystyykö tänne ketjuun/keskusteluun edes laittaa kuvaa?

Kai sitä voi..Eri asia sitten, että laittaako..

Me ainakin odotellaan ;)))) hah...

Kai sitä voi..Eri asia sitten, että laittaako..

Me ainakin odotellaan ;)))) hah...

No olisi se nyt kiva saada kuvaa tänne.. 😉

No olisi se nyt kiva saada kuvaa tänne.. 😉

Kyllä! Artsin iso papu ja pyykkilauta olis meidän tätien silmille ihan terapeuttinen vaikutus ;)))))))

Kyllä! Artsin iso papu ja pyykkilauta olis meidän tätien silmille ihan terapeuttinen vaikutus ;)))))))

Ei se taida uskaltaa laittaa kuvaa..😀

Ei se taida uskaltaa laittaa kuvaa..😀

:)) No ei näemmä...
        Harmi, ku meitä olis ollu täällä hyvä naisraati arvioimassa ;))

Jos meidän pitäisi laittaa omat kuvat tänne, niin ehkä Artsi sitten uskaltaa.. ? 😆

Jos meidän pitäisi laittaa omat kuvat tänne, niin ehkä Artsi sitten uskaltaa.. ? 😆

Laitetaan jotku huijauskuvat ;)

Laitetaan jotku huijauskuvat ;)

Hitsi kun en osaa laittaa.. 😆

Hitsi kun en osaa laittaa.. 😆

Mä laitoin äsken..Just tulen tuossa uimasta ;)))

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Uuh, lääh:P Mitkä muodot!

Kiva kuva! 😀

• Anonyymi kirjoitti:

Uuh, lääh:P Mitkä muodot!

Sanos se!!
        Kyllä on ny Arielki mulle varmaan kauheen katteelinen....Vauuuu....Nyt tuli joku, joka päihitti ;)))))

Sorry Ariel... Mä vaan oon nyt numero YKSI! ;))

Kiva kuva! 😀

Eiks olekki viehättävä?

Mitkä muodit ja mikä kiinteys ;)

Kohta mulle varmaan soitetaan Playboy-lehdestä... :P

Jos mua ei täällä enää näy, nii tiiätte, että meikälikkaa viedään maailmalle ;))

Eiks olekki viehättävä?

Mitkä muodit ja mikä kiinteys ;)

Kohta mulle varmaan soitetaan Playboy-lehdestä... :P

Jos mua ei täällä enää näy, nii tiiätte, että meikälikkaa viedään maailmalle ;))

Kyllä kauneutta piisaa meissä naisissa, kaikissa ikäryhmissä. 🙂👍

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Sanos se!!
        Kyllä on ny Arielki mulle varmaan kauheen katteelinen....Vauuuu....Nyt tuli joku, joka päihitti ;)))))

No olet, olet xD Kyllä noi muodot päihittää yhden tikkulaihan mennen tullen, Portugalin Playboyhin vaan:P

• Anonyymi kirjoitti:

No olet, olet xD Kyllä noi muodot päihittää yhden tikkulaihan mennen tullen, Portugalin Playboyhin vaan:P

No nyt pitäisi laittaa kuvaa myös miesten komeudesta? 😉

Kyllä kauneutta piisaa meissä naisissa, kaikissa ikäryhmissä. 🙂👍

Ehkä... Mä oon tuos kuvassa 22v....

Vai luulikko ehkä nuoremmaksi?

Ei se mitään...Moni on luullu, että oon vasta 18v. ;)

Ehkä... Mä oon tuos kuvassa 22v....

Vai luulikko ehkä nuoremmaksi?

Ei se mitään...Moni on luullu, että oon vasta 18v. ;)

No nuoreksi tietty, noin 15 vuotiaaksi. 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Juuh.. Mä jo pakkasin biksut, tukisukat ja ryppy...ööh...siis kauneusvoiteen mukaan ja istun nyt puhelimen vieressä josko jo soittaisivat :))

Juuh.. Mä jo pakkasin biksut, tukisukat ja ryppy...ööh...siis kauneusvoiteen mukaan ja istun nyt puhelimen vieressä josko jo soittaisivat :))

Lykkyä vaan! Nähdään varmaan sinut pian Cosmopolitan lehden kannessa. 😀

Lykkyä vaan! Nähdään varmaan sinut pian Cosmopolitan lehden kannessa. 😀

Varmasti... ;)
        Sen jälkeen ku oon ollu ensiks Playboyssa, niin mulla on vientiä yhteen jos toiseenkin arvostettuun lehteen.

Kannattaiskohan mun ilmoittautua seuraavaan Miss Suomi-kilpailuun?? Mitäs Kittie sanoisit, voisko olla mahdollisuus peräti voittoon?
        Kunhan kysyin... Tietty varma voitto... ;)

Ai hemmetti ku mä nyrjäytin silmäni:D

Kiva kuva! 😀

No kyl on friidulla mageen näköiset bosat eikä ahterissakaan ole vikaa:D

No mä olin jo laittamas kuvaa. Sit Klara-Larissa tsiigaili pahasti hyllyltään nii mä funtsin et en mä viitsi pilata parisuhdettain tään takii :)

Varmasti... ;)
        Sen jälkeen ku oon ollu ensiks Playboyssa, niin mulla on vientiä yhteen jos toiseenkin arvostettuun lehteen.

Kannattaiskohan mun ilmoittautua seuraavaan Miss Suomi-kilpailuun?? Mitäs Kittie sanoisit, voisko olla mahdollisuus peräti voittoon?
        Kunhan kysyin... Tietty varma voitto... ;)

No huh! Että playboyihin... Ja sitten missikisoihin, on kyllä hyvät tavoitteet. 😀

• artagnan kirjoitti:

Ai hemmetti ku mä nyrjäytin silmäni:D

Myönnä vaan, että sun polvetkin meni ihan veteliks, ku näin noin ihanan daamin ;)

• artagnan kirjoitti:

No mä olin jo laittamas kuvaa. Sit Klara-Larissa tsiigaili pahasti hyllyltään nii mä funtsin et en mä viitsi pilata parisuhdettain tään takii :)

No arvasihan sen, että takana oli mustis akka :[

Kannattasko pitää Klaran kanssa pieni kehityskeskustelu?

No huh! Että playboyihin... Ja sitten missikisoihin, on kyllä hyvät tavoitteet. 😀

No kannattaa kaikki tiet käyttää, ku on luojan lahjana saanu tuollasen kropan ja kauneuden, niin miksi niitä piilottaa? ;)

Rahoiks pistän, niin kauan ku kroppa on tuos kunnossa. Se ku on myöhästä sitten, kun tisut kutittelee polvia ja paikat löystyy :]

No kannattaa kaikki tiet käyttää, ku on luojan lahjana saanu tuollasen kropan ja kauneuden, niin miksi niitä piilottaa? ;)

Rahoiks pistän, niin kauan ku kroppa on tuos kunnossa. Se ku on myöhästä sitten, kun tisut kutittelee polvia ja paikat löystyy :]

Juu, tottakai! 😀 Ja sitten toki lisää kuvia tänne. 😀

Sanos se!!

Siis eihän mua haittaa ollenkaan. Mulle on pääasia, että voin käpertyä söpönä pikku kissana mun rakkaan Toljanterin kainaloon meidän ihanan somassa kodissa... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡

Juu, tottakai! 😀 Ja sitten toki lisää kuvia tänne. 😀

Nyt ois sit muiden vuoro, ku mä pidän tuon ihanan otokseni ainakin tämän päivän, niin Playboyn edustajat ehtii näkemään ;)

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Siis eihän mua haittaa ollenkaan. Mulle on pääasia, että voin käpertyä söpönä pikku kissana mun rakkaan Toljanterin kainaloon meidän ihanan somassa kodissa... ♡♡♡♡(ʘ‿ʘ✿)♡♡♡♡

No hyvä...Pysy sä siellä soffalla, niin mä sillä aikaa pistän maailman lakoamaan mun kauneuden edessä ;)

Onnea uuteen kotiin!!! :)) ⚘⚘

Nyt ois sit muiden vuoro, ku mä pidän tuon ihanan otokseni ainakin tämän päivän, niin Playboyn edustajat ehtii näkemään ;)

Okei, no minä laitoin profiliikuvaksi kuvani/kasvot meikattuna. Kelpaako se? 😀

• Anonyymi

Jep, olet kyllä tosi nätti nainen:)

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, olet kyllä tosi nätti nainen:)

Kiitos paljon! 🙂

• Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Jospa merenneitonikkikin laittaa oman kuvansa?;)

• Anonyymi kirjoitti:

Jospa merenneitonikkikin laittaa oman kuvansa?;)

Mitä jos te miekkoset itse laittaisitte kuvia?

• Anonyymi

Mitä jos te miekkoset itse laittaisitte kuvia?

Meissä ei ole kateltavaa, riittääkö syyksi?;)

• Anonyymi kirjoitti:

Meissä ei ole kateltavaa, riittääkö syyksi?;)

Vai niin, ei sitä niin saa ajatella. Kaikissa meissä on kauneutta ja komeutta, ulkoisesti ja sisäisesti.

Kaikki eivät tänne kuvaa halua laittaa, itsekin sitä mietin..

Kelpaahan se :)

Sulla on kadehdittavan nättiä huulipunaa. Meikän suussa on tuollasta vähän niinku lorttopunaa :))))))

Sulla on kadehdittavan nättiä huulipunaa. Meikän suussa on tuollasta vähän niinku lorttopunaa :))))))

Siis poskilla, ei huulilla :))

Kiitti! Ei kai nyt punaisessa huulipunassa Tinttuliina mitään vikaa ole. 🙂

Kiitti! Ei kai nyt punaisessa huulipunassa Tinttuliina mitään vikaa ole. 🙂

No ei...
        Mulle tulee vaan mieleen tuosta mun kuvasta elokuvien lumppu. Yhtä rähjääntyneen näkönen ja ylimeikattu tuhru :))))))))

No ei...
        Mulle tulee vaan mieleen tuosta mun kuvasta elokuvien lumppu. Yhtä rähjääntyneen näkönen ja ylimeikattu tuhru :))))))))

No äläs nyt, olet varmasti kuin kuningatar. Ei saa vähätellä itseään.. 😉🙂

• Anonyymi

Kertokaas vinkkejä mistä lähtis etsimään kolttua yo-juhliin? Hm:llä käväisin mutta hitto sitä valikoimaa, tuntui että on pissiksille vaan. Tympii jos joutuu koluta läpi kaikki kaupungin rättikaupat:(

Sunflower

• Käy Halosella. Sieltä löytyy varmasti hyvä valikoima.

• Löytykö mekko?

• Anonyymi

Marketeistakin löytyy.

• Anonyymi

Hyvän näköiset huulet;)

• No voi kiitos! 🙂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7800
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1999
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      949
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe