Kaivatussasi mitä?
Katsotko mieluiten
66
1068
Vastaukset
- Anonyymi
Silmiä, niitä haluan aina katsoa.
- Anonyymi
Millaiset silmät
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset silmät
Toinen tiukka ruskee
- Anonyymi
Kahden naisen kanssa pelleilyä. Se on aina ilo silmille.
- Anonyymi
😍😍
- Anonyymi
Miehen kasvoja.
- Anonyymi
Ne maailman kauneimmat luonnonkauniit kasvot ja välillä alta kulmien luotu katse..
- Anonyymi
Parhaani mukaan koittanu välttää katsomasta uhtään mitään etten yhtään enempää omasta kiinnostuksesta paljasta epähuomiossa paljastin siitäkin jo enemmän kun oli edes tarkoitus mitä sitä se saattaa huolimattomuus teettä se kun ei se huolellisuus ollu mulla koulusa kun seiska tai kasi et kokonaisuudessaan en ole edes erityisen huolellinen
- Anonyymi
Sivusta - sen olen huomannut katseestasi
- Anonyymi
Esimerkiksi välimerkkien kanssa olet todellakin epähuolellinen tai et edes osaa käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi välimerkkien kanssa olet todellakin epähuolellinen tai et edes osaa käyttää.
Osaisin varmaan käyttää jos huvittas mu joutuu tekstiin keskittyyn enemmän kun puuttuu välimerkit ja jää tekstiinkin ihan pirusti tilaa mielikuvitukselle ilman välimerkkejä toki mitään pitkiä tekstejä ei passaa edes kirjottaa harva jaksaa edes lukea ilman välimerkkejä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
epähuolellinen=huolimaton
- Anonyymi
Naisen kasvoja, jotkut naiset ovat hyvin kauniita ja toiset taas omannäköisesti kauniita. Kauneus koskettaa jollakin tapaa hyvin syvältä, siihen jos liittyy vielä kahdenkeskisyys, intiimi tila jonne on vain kahdelle liput.
https://www.youtube.com/watch?v=BkdxkazZ54k - Anonyymi
Aina 😎 päässä, joten ei näe niitä mitä katsoisin
- Anonyymi
Sisälläkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisälläkin?
Ei olla koskaan pystytty toisiamme katsoa suoraan silmiin kovin pitkää aikaa. Tämä on varmaan joku aika käsittämätön sielullinen juttu, ei olla oltu valmiita paljastamaan toisillemme jotain...
- Anonyymi
Siniset kauniit empaattiset silmät ja ihana nenä🩷😌
- Anonyymi
Minkä väriset hiukset?
- Anonyymi
Niin on, miehellä.
- Anonyymi
Naisella.
- Anonyymi
Naisella.
- Anonyymi
Kasvoja katsoisin, jos jossain nähtäisiin. 😊
- Anonyymi
Silmiä.
- Anonyymi
Hymyä, sillä huumorista on hyvä elämä tehty
- Anonyymi
Olemus on ihana. Puhe ja suu kun puhuu?!!🤣 (vaikea selittää miksi) mutta anywayy❤️🔥
- Anonyymi
Kaikissa katson kasvoja ja silmiä. Niinkai kaikki ainakin alkuun.
- Anonyymi
Hänen hymyään ja silmiään
- Anonyymi
Ruskeat silmät, kokonaisuus, mutta olen nähnyt hänet työskentelemässä ilman hattua ei kauankaan aikaan sitten. Koko musta vaatetus. Sivuprofiili oli sellainen tummineen hiuksineen, että omg… 😮💨👌
- Anonyymi
No sitä kun se rytkyy tullessa.
- Anonyymi
Paukahtaa oikein
- Anonyymi
Silmiä, ja upeat aivan vaaleat ripset miehellä. Hartioita, niskaa, miten jonkun niskakin voi olla seksikäs? Söpö sivuprofiili ja ihana pörrötukka.. 🤤
- Anonyymi
Audin perävaloja.
- Anonyymi
Silmät ja kasvot. No voi olla, että pelkkä katsominen vaikeaa. Haluaisin koskeakin.
- AnonyymiUUSI
Naisen ujoja silmiä ja kauniita kasvoja. Välillä myös kauempaa tosi täydellistä persettä.
- AnonyymiUUSI
No puristaisit
- AnonyymiUUSI
Katsooko sua ujosti
- AnonyymiUUSI
Ei ole enään kaivattua on vain yksi ja mukava naiseni
Hoikkia koipireisiä, paljaana.
- AnonyymiUUSI
Silmät mä haluisin nähdä.
- AnonyymiUUSI
Silmistä silmiin sydämet vastakkain.
- AnonyymiUUSI
Läheltä katsoisin että näin
- AnonyymiUUSI
Kyllä
- AnonyymiUUSI
Kyllä näin on ja
- AnonyymiUUSI
Silmiä mä katson. Kaikki muu katoaa, kun katson niihin. Jalkoja alkaa heikottaa ja päässä humisee.
- AnonyymiUUSI
🔥♥️♥️
- AnonyymiUUSI
Oikeat liikkeet avaus ei muuta
- AnonyymiUUSI
Korvakäytäviä. Ihanasti muodostuneet.
- AnonyymiUUSI
Kasvoja, silmiä, ilmeitä, kasetta. Täydellistä nenää, sellaisen haluaisin itsellenikin. Parran peittämää suuta. Hiuksia, joita tekisi mieli pörröttää.
Niskaa, hartioita, käsiä, meitä vierekkäin. Kättä, joka kosketti kättäni hississä. Sain niin voimakkaan kehollisen reaktion, että siirsin käteni pois ja aloin näpräämään tarpeetonta roskaa. Oikeasti olisin halunnut hänet siinä hetkessä. Sen jäökeen kaikki fyysiset haluni ovat kohdistuneet häneen. Oli hän jo ollut mielessäni alati muutenkin pidemmän aikaa. - AnonyymiUUSI
Suuta kun hän puhuu ja kun hän hymyilee. Huulia jotka usein ovat vähän raollaan. Ihania, persoonallisia hampaita. Kauempaa ryhtiä ja asentoa, hartioita ja lantion seutua. Edestä ja takaa ;)
Naiselta - AnonyymiUUSI
Kasvoja. Maailman ihanimmat.
- AnonyymiUUSI
Takaapäin haluaisin katsella kun hän tiskaa.
- AnonyymiUUSI
Kato vaan. Voit sä myös koittaa.
- AnonyymiUUSI
Mä en tiskaa 😝
- AnonyymiUUSI
🖕😁🖕 Siinä sulle lisää kritisoitavaa. Toivottavasti pääset imurinvarteen.
- AnonyymiUUSI
Silmiä tietysti ja hymyä 😍 joskus olen katsonut vähän turhan pitkään jotain muutakin, toivottavasti hän ei ole huomannut 😘🤭
- AnonyymiUUSI
Onneksi hän ei sentään ollut kärpäsenä katossa ku katsoin ja kuuntelin sitä konserttia 🎶🤩❤️🔥🌈
- AnonyymiUUSI
Pullotusta
- AnonyymiUUSI
Ohan se nähtävissä
- AnonyymiUUSI
Olet ihana ❤️
- AnonyymiUUSI
Hänessä miehessä katson kaikkea! Hän on vain niin upea ja mahtava.
Hän on kuin minulle tehty. Valitettavasti olen joutunut tyytymään vain katseluun ja pieniin kosketuksiin. Hänen silmänsäkin kertoivat mulle tunteensa... Syvät sielukkaat silmät joita koristaa persoonalleen sopivat lasit.
Mutta nyt tuntuu että tunteemme ovat syventyneet. Ja jollain tavalla haemme nyt tasapainoa.
Tunteet ovat niin vahvat että molempia taitaa pelottaa. - AnonyymiUUSI
Ei ole vielä kaivattua, mutta katson aina tummatukkaisten miesten kasvoja ja olen löytänyt kiinnostavan näköisiä kasvoja!
- AnonyymiUUSI
Silmät🥺
- AnonyymiUUSI
no mitä luulet, p*rsettä tietenkin.... kun sillä on niin tiukat trikoot jalassa ettei pysty oleen kattomatta.
- AnonyymiUUSI
Myönnettävä on
- AnonyymiUUSI
Silmiö vain
- AnonyymiUUSI
E ainakaan sitä rumuutta käytöksessä, julmia sanoja, kaljua päät, läskiä mahaa, kuoppia kaljottelua ja loputonta mitätöimistä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803