Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
Pidätkö kaivatustasi
33
803
Vastaukset
- Anonyymi
Koko paketti. En edes osaa sanoa tarkemmin. Aika paljon merkkaa myös se, että hän tuli ja jäi.
- Anonyymi
Mitä sä oikeen tenttaat kokoajan? Ootko noin epävarma itsestäsi?
- Anonyymi
Miten niin koko ajan?
- Anonyymi
En usko mu jos sä haluat alkaan epäileen itteäs ni järjestyy kyllä riittää kun kävelet mua vastaan ni jos olet ketään koskaan arvostellu ulkonäön perusteella ni voidaan lyödä vaikka vetoa että mä saan sut epäilemään jopa omaa osaamistasi
- Anonyymi
Jaa tarttis kaivata poitsussa ny lähinnä jot kun se on pentu eikä niiltäkään osin menny kaikki ihan suunnitelmien mukaan kun opin tytön kanssa et pitää osata äiti valita lapselleen hyvin vähintäänkin niin että lapsella on äiti joka välittää isään ny yleiskäsityksenä harvemmin voi välttis luottaa harvalla naisella on käyny niin hyvä tuiri että ovat rehellisen miehen rinnalleen saaneet
- Anonyymi
Isot lollot
- Anonyymi
Hahhah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah
Mikä naurattaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä naurattaa
Tykkäät pienistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäät pienistä
Kyl hän vissiin isoistakin tykkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl hän vissiin isoistakin tykkää
Kehuu pieniä
- Anonyymi
Ja muutenkin paha sanoa mikä erityisesti vetoaa ehkä viattomuus väittäsin että harvinaista ihmisen viattomuus yleensä katoaa siinä samassa silmänräpäyksessä kun tämän on joku kerran rikkonu
- Anonyymi
Harva osaa olla rikkomatta. Rikotuksi tulemisen karuselli koko elämä. Uudelleen ja uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva osaa olla rikkomatta. Rikotuksi tulemisen karuselli koko elämä. Uudelleen ja uudelleen.
Voi miten tuttua. Ihan kuin olisin magneetti, joka vetää puoleensa pahoja ihmisiä jotka aivan tietoisesti päättäneet tuhota kerta toisensa jälkeen jotain kaunista minussa. Oon puolustautunut kuitenkin joka ikinen kerta. Ja se mun sisin sitä .varjelen loppuun asti . En aio muuttua heidän kaltaiseksi 🩷💫
- Anonyymi
Vakaus ja tasapainoisuus. Luotan häneen ja hyväntahtoisuuteensa.
- Anonyymi
Empatia, kiltteys, silmät, persoona, nenä, pituuseromme, tunteikkuus, ihanuus, tyylitaju, mut eniten se persoona ja "yhteys" 🩷
- Anonyymi
Oletko sinä pidempi vai lyhyempi?☺️
- AnonyymiUUSI
Onko M- naiselle? ❤️
- Anonyymi
Rakastuin häneen. Kun en minä edes ihastu keneenkään ikinä. Mitä muuta voi sanoa, hän on ihmeellinen⭐
- Anonyymi
Hän on erilainen kuin muut
- Anonyymi
Osaa käsitellä minua, toisaalta osaa myös ärsyttääkin mutta enemmän hyviä puolia.
- Anonyymi
No älä, nuo mies osaa melko hyvin. Miksi sitä taas iskee ikävä? No hölmönä kun vastailee palstalle kysymyksiin tai sivusta kommentoi ja pitää liekkiä ajatuksella jos…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No älä, nuo mies osaa melko hyvin. Miksi sitä taas iskee ikävä? No hölmönä kun vastailee palstalle kysymyksiin tai sivusta kommentoi ja pitää liekkiä ajatuksella jos…
Ei nämä liity gubbe sun naisena olo fantasioihin yhtään
- Anonyymi
Positiivinen, iloinen ja sanavalmis. 💕 Niin rakastettava. Ei ole masennukseen taipuvainen.
- Anonyymi
Tarkoitatko ketä?
- Anonyymi
Fiksuus, naisellisuus, lempeys, tunnetaidot, solakkuus, tasaisuus mutta myös tunteellisuus/romanttisuus
n-n- Anonyymi
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Sairas ketju. En ymmärrä ihmisten motiivia vastata tällaiseen
- AnonyymiUUSI
Ei enään mikään ei hän osaa olla yhteydessä hän on niin narsisti kuin voi vaan olla annan hänen olla ja jatkan elämää tuleva lapseni kanssa eteen päin olen hänelle mukava isä
- AnonyymiUUSI
😆 sulla lapsi tulossa toisen kanssa ja haukut kaivattuasi narsistiksi?
- AnonyymiUUSI
ihmisyys
- AnonyymiUUSI
Hän on sosiaalinen, seksikäs ja söpö <3, tuo kolmen ässän kombo on kovaa valuuttaa naisessa.
- AnonyymiUUSI
Joku dramaturgi kalastelee vastauksia ja keräilee täältä niitä tai joku kirjailija!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 72955
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803