Pidätkö kaivatustasi

Anonyymi-ap

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?

33

803

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koko paketti. En edes osaa sanoa tarkemmin. Aika paljon merkkaa myös se, että hän tuli ja jäi.

• Anonyymi

Mitä sä oikeen tenttaat kokoajan? Ootko noin epävarma itsestäsi?

• Anonyymi

Miten niin koko ajan?

• Anonyymi

En usko mu jos sä haluat alkaan epäileen itteäs ni järjestyy kyllä riittää kun kävelet mua vastaan ni jos olet ketään koskaan arvostellu ulkonäön perusteella ni voidaan lyödä vaikka vetoa että mä saan sut epäilemään jopa omaa osaamistasi

• Anonyymi

Jaa tarttis kaivata poitsussa ny lähinnä jot kun se on pentu eikä niiltäkään osin menny kaikki ihan suunnitelmien mukaan kun opin tytön kanssa et pitää osata äiti valita lapselleen hyvin vähintäänkin niin että lapsella on äiti joka välittää isään ny yleiskäsityksenä harvemmin voi välttis luottaa harvalla naisella on käyny niin hyvä tuiri että ovat rehellisen miehen rinnalleen saaneet

• Anonyymi

Isot lollot

• Anonyymi

Hahhah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahhah

Mikä naurattaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä naurattaa

Tykkäät pienistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäät pienistä

Kyl hän vissiin isoistakin tykkää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl hän vissiin isoistakin tykkää

Kehuu pieniä

• Anonyymi

Ja muutenkin paha sanoa mikä erityisesti vetoaa ehkä viattomuus väittäsin että harvinaista ihmisen viattomuus yleensä katoaa siinä samassa silmänräpäyksessä kun tämän on joku kerran rikkonu

• Anonyymi

Harva osaa olla rikkomatta. Rikotuksi tulemisen karuselli koko elämä. Uudelleen ja uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harva osaa olla rikkomatta. Rikotuksi tulemisen karuselli koko elämä. Uudelleen ja uudelleen.

Voi miten tuttua. Ihan kuin olisin magneetti, joka vetää puoleensa pahoja ihmisiä jotka aivan tietoisesti päättäneet tuhota kerta toisensa jälkeen jotain kaunista minussa. Oon puolustautunut kuitenkin joka ikinen kerta. Ja se mun sisin sitä .varjelen loppuun asti . En aio muuttua heidän kaltaiseksi 🩷💫

• Anonyymi

Vakaus ja tasapainoisuus. Luotan häneen ja hyväntahtoisuuteensa.

• Anonyymi

Empatia, kiltteys, silmät, persoona, nenä, pituuseromme, tunteikkuus, ihanuus, tyylitaju, mut eniten se persoona ja "yhteys" 🩷

• Anonyymi

Oletko sinä pidempi vai lyhyempi?☺️

• Anonyymi
        UUSI

Onko M- naiselle? ❤️

• Anonyymi

Rakastuin häneen. Kun en minä edes ihastu keneenkään ikinä. Mitä muuta voi sanoa, hän on ihmeellinen⭐

• Anonyymi

Hän on erilainen kuin muut

• Anonyymi

Osaa käsitellä minua, toisaalta osaa myös ärsyttääkin mutta enemmän hyviä puolia.

• Anonyymi

No älä, nuo mies osaa melko hyvin. Miksi sitä taas iskee ikävä? No hölmönä kun vastailee palstalle kysymyksiin tai sivusta kommentoi ja pitää liekkiä ajatuksella jos…

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No älä, nuo mies osaa melko hyvin. Miksi sitä taas iskee ikävä? No hölmönä kun vastailee palstalle kysymyksiin tai sivusta kommentoi ja pitää liekkiä ajatuksella jos…

Ei nämä liity gubbe sun naisena olo fantasioihin yhtään

• Anonyymi

Positiivinen, iloinen ja sanavalmis. 💕 Niin rakastettava. Ei ole masennukseen taipuvainen.

• Anonyymi

Tarkoitatko ketä?

• Anonyymi

Fiksuus, naisellisuus, lempeys, tunnetaidot, solakkuus, tasaisuus mutta myös tunteellisuus/romanttisuus
      n-n

• Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi
      UUSI

Sairas ketju. En ymmärrä ihmisten motiivia vastata tällaiseen

• Anonyymi
      UUSI

Ei enään mikään ei hän osaa olla yhteydessä hän on niin narsisti kuin voi vaan olla annan hänen olla ja jatkan elämää tuleva lapseni kanssa eteen päin olen hänelle mukava isä

• Anonyymi
        UUSI

😆 sulla lapsi tulossa toisen kanssa ja haukut kaivattuasi narsistiksi?

• Anonyymi
      UUSI

ihmisyys

• Anonyymi
      UUSI

Hän on sosiaalinen, seksikäs ja söpö <3, tuo kolmen ässän kombo on kovaa valuuttaa naisessa.

• Anonyymi
      UUSI

Joku dramaturgi kalastelee vastauksia ja keräilee täältä niitä tai joku kirjailija!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      72
      955
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      254
      881
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      821
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe