Meidän välille jotain?
Vieläkö sä toivot
68
895
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mitäpä veikkaat, kaiken jälkeen 🤣
- AnonyymiUUSI
Sitähän kysyin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän kysyin?
Eiköhän se tuosta vastauksesta käy ilmi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se tuosta vastauksesta käy ilmi.
No ei
- AnonyymiUUSI
Pikemminkin haluatko sinä? En halua epävarmaa.
- AnonyymiUUSI
En mä tunne häntä kun hän on niin etäinen aina
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohda sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Unohda sitten.
Vaikea unohtaa kun näkee niin usein
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea unohtaa kun näkee niin usein
Lisäyksenä et jos on tunteita toista kohtaan. Ei sitä niin vain unohda
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäyksenä et jos on tunteita toista kohtaan. Ei sitä niin vain unohda
Jatka sitten tunteillani leikkimistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on näitä, olemme kaikki omanlaisia. Itsekin optimistina ajattelen asioita 95 prosenttisesti toivoen hyvää tulevasta. Tartun pienempiin oljenkorsiin uskoen niistä välillä jopa liian hyvää ja monesti petyn, silti haluan uskoa kokevani vielä joskus jotain hyviäkin asioita.
Yksi hyvä riittää minulle, josta ammennan sitten paljon iloa tulevaan. Minä olen vain minä, jolla on halua vielä onnistua 55+ ikäisenäkin, kaikkien pettymysten jälkeenkin. Antamisen ilon varjolla toivoen molemminpuolista hyvän ymmärtämistä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatka sitten tunteillani leikkimistä.
Ai minäkö leikin?
- AnonyymiUUSI
Toivon
- AnonyymiUUSI
En todellakaan goivo se on nyt loppu lopullisesti
- AnonyymiUUSI
Kysytkö sä täällä ilman nimimerkkiä ja ilman mitään tunnusteita kymmeniltä tuhansilta ihmisiltä tuota?🫢
- AnonyymiUUSI
Kyllä kysyy. Ainahan se on tätä samaa näillä lanttupäillä. Tärkeintä näyttää olevan vain saada paljon vastauksia. Määrä korvaa oikean henkilön vastauksen.
sivusta
- AnonyymiUUSI
Jos ja kun on vaikeeta sovittaa minua mihinkään hänen elämäänsä, niin on parempi että hän keskittyy siihen mitä on. Annan myös "vapautuksen" ettei tarvii mitään tehdä kun minäkään en enää tee, joten toivon että hän elää nyt tästä lähdin elämää ilman "painostusta" tästä kaikesta. Hän on ns. vapaa minulta täysin nyt ja toivotan hänelle onnea elämän matkaa🌟
Seuraavassa elämässä voi olla helpompaa ja parempaa.- AnonyymiUUSI
Ai sä oletkin vapauttaja
- AnonyymiUUSI
Kyllä joo. Uskon että hän ois paras mulle. Oltais hyvännäkönen pari! Varmaan olisi hyvä mentoriki mitä tulee ura haaveisiin. Osaa ottaa kuviakin näin oon ymmärtäny. Harmittaa kun on suht vässykkä ettei osaa edetä sillain smuutisti tässä. Toivoisin jo jotain. Palstalla ei meidän kummankaan olisi hyvä käydä tää vaan sekottaa. Kivaa päivää hänelle
- AnonyymiUUSI
Ois tosi stressaavaa elää tolla tavalla. Onko se toinen varattu vai miksi ette ole irl. Jos kuvien ottaminenkin onnistuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ois tosi stressaavaa elää tolla tavalla. Onko se toinen varattu vai miksi ette ole irl. Jos kuvien ottaminenkin onnistuu.
Nojaa. Hän on työssään lahjakas. Ja kyllä olen ymmärtänyt että on suhteessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nojaa. Hän on työssään lahjakas. Ja kyllä olen ymmärtänyt että on suhteessa.
No voi harmi sitten. Koita jaksaa💗
- AnonyymiUUSI
Ootko itse vapaa?
- AnonyymiUUSI
Oletko joku missi tai malli?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No voi harmi sitten. Koita jaksaa💗
nii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko itse vapaa?
Puoltoist vuotta ollu joo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko joku missi tai malli?
Ei ,ei ole kyse semmoisesta kuvailusta
- AnonyymiUUSI
Sen yhen jaa jooo🥰mut sen toisen kaa en
- AnonyymiUUSI
Mikä yksi ja mikä toinen?
- AnonyymiUUSI
Riippuu siitä kuka kysyy ja miten kysyy
- AnonyymiUUSI
Mä en tiedä.
- AnonyymiUUSI
Todellakin jos olet ihanuus M nainen
- AnonyymiUUSI
Voi, kun kaunista. Sivusta yks M-nainen.
- AnonyymiUUSI
Toivon...
- AnonyymiUUSI
👩🏻🦳🌈😘😘😘
- AnonyymiUUSI
En. En halua sekakäyttäjiä elämääni. Hänelle sopii nainen, sellainen jauhonenä kuin hän itsekin on.
- AnonyymiUUSI
🤭😅
- AnonyymiUUSI
Juurikin näin, pitäköön sen jonka saikin
- AnonyymiUUSI
Hiljainen toive on koko ajan, mutta eiköhän hänelle löydy kohta uusi romanssi.
- AnonyymiUUSI
varmuudeksi, minulla ei ole kaivattua enkä halua noin ahdistaviin porukka juttuihin mukaan. en lähtenyt mihinkään mukaan, enkä mitään ole kyllä saanutkaan. kiva kun oikaisevat pois. eikä ole täällä tai nuuska vielä ainakaan kerään miestä jonka haluaisin tai jonka kanssa kaikki natsaisi, haluttaisiin samoin samoja asioita. En ole rakastunut eikä kenenkään ehdottama elämäntyyli tyyli sovi itselle. Mukavinta Odottaa että tämä on ohi, jatkaa omia juttuja ja elää täysillä. itse en näin saa, mitään, enkä halua yhteistyötä, en edes sen Emilian kanssa tai muiden jotka etsii hyötyjä mutta eivät anna itse mitään. tai en itse saa hyötyä mihinkään enkä koe minkäänlaista sielun sisko yhteyttä.
- AnonyymiUUSI
olen vain semmonen persoona, joka ei nauti ja koe että wau jos törmää upeaan mieheen mutta joutuisi kärsimään omassa elämässä. en viitsi ottaa mitään haasteita kenenkä takia ja jos ole mitään yhteistä suunnitelmaa niin ei kiinnosta. en ole edes ihastunut kehenkään enkä koe saavani mitää hyötyä tai mitään tästä touhusta.
- AnonyymiUUSI
etsitte ne jotka teidät hakata minä en, ja oikaisee nämä vahingot ja jätätte rauhaan. ei mitään hyvää sanottavaa, ihan hirveää aina kun ootte mitenkään vaikutamassa eikä mitää hyötyä itselle.
- AnonyymiUUSI
Toivon, että onnistuisi jutella hänelle, jos yhtään on siellä suunnassa. Vaikka kävellä hetken samaa matkaa, jos olisi mahdollista.
- AnonyymiUUSI
hakkaa ja työstä niitä venäläisiä, älä minua. ne vaan tekevät mitä niiltä tilattu ja samat intressit. ja saatte vain sitä mitä ootte tehnyt.
- AnonyymiUUSI
En mä enää uskalla.
- AnonyymiUUSI
Joskus uskalsit?
- AnonyymiUUSI
varmuudeksi. en toivo kenenkään kanssa täältä mitään. lopettavat ajojahtinsa, kun ootte maksanut, asiat oikaistu, ovat tehneet kiusaa ja jätätte rauhaan 🙂🤫😘
- AnonyymiUUSI
voisi ajatella että venäläinen perintä on pahempaa kuin helvetistä, sitä teille tilattu ja palkattu pitämään poissa 🙂 saatte sitä mitä ootte muille tehnyt ja pilannut vuosia ja hakannut, yrittänyt tappaa ja, varastanut ja, estänyt. hopi hopi, ei sääliä, eikös se niin mennyt 🙂 ja täysin syyttömälle, nyt peritään takaisin ja, kaikesta 😘🤫😂
- AnonyymiUUSI
Mä ainakin toivon. Ei häviä se mihinkään.
Naiselta miehelle.- AnonyymiUUSI
Niin minäkin haluan, muru pieni. Ei oo tunteet haalistuneet.
Mieheltä, Naiselle
- AnonyymiUUSI
Luontevasti se kuitenkin alkoi, uskon että seuraavakin askelin olisi hellin ottein helppo ottaa.
- AnonyymiUUSI
Toki toivon ja niin tulee tapahtumaan❤️
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Tää oli ihan hyvä🩷tallensin
- AnonyymiUUSI
Toivon mielenrauhaa. Sekoitit mun pään. 💔
- AnonyymiUUSI
Tiedätkö, olen niin sitä yrittänyt lähettää. Toivottavasti se saapuu jossain vaiheessa jos ei ole vielä perillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, olen niin sitä yrittänyt lähettää. Toivottavasti se saapuu jossain vaiheessa jos ei ole vielä perillä.
Pitkä kesä edessä, niin kai tässä ehtii rauhoittua. Kiitos sinulle, kuka oletkaan.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Portti on raollaan sydämeeni edelleen.
- AnonyymiUUSI
Tuunko sisään 🤗
- AnonyymiUUSI
Toivon hänen kohdallaan varmaan maailman tappiin asti.
- AnonyymiUUSI
Tämä minun ajatus miestä kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Vain kovapäisin masokisti ottaa uuden kierroksen :D
- AnonyymiUUSI
Kyllähän minä. Entä sä? n>m
- AnonyymiUUSI
Jos olisit entinen työkaverini, niin kyllä edelleen haluaisin hänet. Tunne vaan ei taida olla molemminpuolinen...
- AnonyymiUUSI
Mee kotiin maaten!
- AnonyymiUUSI
NOUP!
- AnonyymiUUSI
Se on väistämätöntä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 71944
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803