Meidän välille jotain?
Vieläkö sä toivot
91
2017
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä veikkaat, kaiken jälkeen 🤣
- Anonyymi
Sitähän kysyin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän kysyin?
Eiköhän se tuosta vastauksesta käy ilmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se tuosta vastauksesta käy ilmi.
No ei
- Anonyymi
Empä ole mitään toivonnu edes mä olen suunnitellu loppuelämäni yksin rahatilanteesta riippuen suunnitelmissa on josko brasseista si viiskymppisenä latino taustaisen naisen mahdollisesti kävis kahtoos joskus siinä viidenkympin korvilla en o nääs semmosta suomalaista naista kohdannu edes vahingossa joka sitä vuotta kauempaa uskollisena pysyis siksi en itse aio nähdä pienintäkään vaivaa pittää vaan tuota aamurutiinia muuttaa tähän väliin ni ehkä hanna ymmärtää etsiä sen joka varmuudella pettää nimestä en toki ole ihan varma ennole sitä häneltä itse kysynyt tilaisuuksista mahdollisuuksista huolimatta hänellä ei ole itsellä ollut rohkeutta tehdä aloitetta ni helpompi tehdä se hänelle entistä vaikeammaksi mua parempaa ei pitäs olla vaikeaa löytää luotettavampaa siinä voi jo haastetta olla mu toivotan onnea silti siitä en tiedä ketä saat kiittää ettet pysty luottamaan mu onnea elämääsi silti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Empä ole mitään toivonnu edes mä olen suunnitellu loppuelämäni yksin rahatilanteesta riippuen suunnitelmissa on josko brasseista si viiskymppisenä latino taustaisen naisen mahdollisesti kävis kahtoos joskus siinä viidenkympin korvilla en o nääs semmosta suomalaista naista kohdannu edes vahingossa joka sitä vuotta kauempaa uskollisena pysyis siksi en itse aio nähdä pienintäkään vaivaa pittää vaan tuota aamurutiinia muuttaa tähän väliin ni ehkä hanna ymmärtää etsiä sen joka varmuudella pettää nimestä en toki ole ihan varma ennole sitä häneltä itse kysynyt tilaisuuksista mahdollisuuksista huolimatta hänellä ei ole itsellä ollut rohkeutta tehdä aloitetta ni helpompi tehdä se hänelle entistä vaikeammaksi mua parempaa ei pitäs olla vaikeaa löytää luotettavampaa siinä voi jo haastetta olla mu toivotan onnea silti siitä en tiedä ketä saat kiittää ettet pysty luottamaan mu onnea elämääsi silti
Jos olet hän. Niin se exä ei sua pettänyt. Sä petit sitä sen viimeisimmän kanssa joka vissiin lähti menee kumminkin?
- Anonyymi
NOUP!
- Anonyymi
Pikemminkin haluatko sinä? En halua epävarmaa.
- Anonyymi
En mä tunne häntä kun hän on niin etäinen aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohda sitten.
Vaikea unohtaa kun näkee niin usein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea unohtaa kun näkee niin usein
Lisäyksenä et jos on tunteita toista kohtaan. Ei sitä niin vain unohda
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäyksenä et jos on tunteita toista kohtaan. Ei sitä niin vain unohda
Jatka sitten tunteillani leikkimistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on näitä, olemme kaikki omanlaisia. Itsekin optimistina ajattelen asioita 95 prosenttisesti toivoen hyvää tulevasta. Tartun pienempiin oljenkorsiin uskoen niistä välillä jopa liian hyvää ja monesti petyn, silti haluan uskoa kokevani vielä joskus jotain hyviäkin asioita.
Yksi hyvä riittää minulle, josta ammennan sitten paljon iloa tulevaan. Minä olen vain minä, jolla on halua vielä onnistua 55+ ikäisenäkin, kaikkien pettymysten jälkeenkin. Antamisen ilon varjolla toivoen molemminpuolista hyvän ymmärtämistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka sitten tunteillani leikkimistä.
Ai minäkö leikin?
- Anonyymi
Toivon
- Anonyymi
En todellakaan goivo se on nyt loppu lopullisesti
- Anonyymi
Kysytkö sä täällä ilman nimimerkkiä ja ilman mitään tunnusteita kymmeniltä tuhansilta ihmisiltä tuota?🫢
- Anonyymi
Kyllä kysyy. Ainahan se on tätä samaa näillä lanttupäillä. Tärkeintä näyttää olevan vain saada paljon vastauksia. Määrä korvaa oikean henkilön vastauksen.
sivusta
- Anonyymi
Jos ja kun on vaikeeta sovittaa minua mihinkään hänen elämäänsä, niin on parempi että hän keskittyy siihen mitä on. Annan myös "vapautuksen" ettei tarvii mitään tehdä kun minäkään en enää tee, joten toivon että hän elää nyt tästä lähdin elämää ilman "painostusta" tästä kaikesta. Hän on ns. vapaa minulta täysin nyt ja toivotan hänelle onnea elämän matkaa🌟
Seuraavassa elämässä voi olla helpompaa ja parempaa.- Anonyymi
Ai sä oletkin vapauttaja
- Anonyymi
Kyllä joo. Uskon että hän ois paras mulle. Oltais hyvännäkönen pari! Varmaan olisi hyvä mentoriki mitä tulee ura haaveisiin. Osaa ottaa kuviakin näin oon ymmärtäny. Harmittaa kun on suht vässykkä ettei osaa edetä sillain smuutisti tässä. Toivoisin jo jotain. Palstalla ei meidän kummankaan olisi hyvä käydä tää vaan sekottaa. Kivaa päivää hänelle
- Anonyymi
Ois tosi stressaavaa elää tolla tavalla. Onko se toinen varattu vai miksi ette ole irl. Jos kuvien ottaminenkin onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois tosi stressaavaa elää tolla tavalla. Onko se toinen varattu vai miksi ette ole irl. Jos kuvien ottaminenkin onnistuu.
Nojaa. Hän on työssään lahjakas. Ja kyllä olen ymmärtänyt että on suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nojaa. Hän on työssään lahjakas. Ja kyllä olen ymmärtänyt että on suhteessa.
No voi harmi sitten. Koita jaksaa💗
- Anonyymi
Ootko itse vapaa?
- Anonyymi
Oletko joku missi tai malli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi harmi sitten. Koita jaksaa💗
nii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko itse vapaa?
Puoltoist vuotta ollu joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko joku missi tai malli?
Ei ,ei ole kyse semmoisesta kuvailusta
- Anonyymi
Sen yhen jaa jooo🥰mut sen toisen kaa en
- Anonyymi
Mikä yksi ja mikä toinen?
- Anonyymi
Riippuu siitä kuka kysyy ja miten kysyy
- Anonyymi
Mä en tiedä.
- Anonyymi
Todellakin jos olet ihanuus M nainen
- Anonyymi
Voi, kun kaunista. Sivusta yks M-nainen.
- Anonyymi
Toivon...
- Anonyymi
👩🏻🦳🌈😘😘😘
- Anonyymi
En. En halua sekakäyttäjiä elämääni. Hänelle sopii nainen, sellainen jauhonenä kuin hän itsekin on.
- Anonyymi
🤭😅
- Anonyymi
Juurikin näin, pitäköön sen jonka saikin
- Anonyymi
Hiljainen toive on koko ajan, mutta eiköhän hänelle löydy kohta uusi romanssi.
- Anonyymi
varmuudeksi, minulla ei ole kaivattua enkä halua noin ahdistaviin porukka juttuihin mukaan. en lähtenyt mihinkään mukaan, enkä mitään ole kyllä saanutkaan. kiva kun oikaisevat pois. eikä ole täällä tai nuuska vielä ainakaan kerään miestä jonka haluaisin tai jonka kanssa kaikki natsaisi, haluttaisiin samoin samoja asioita. En ole rakastunut eikä kenenkään ehdottama elämäntyyli tyyli sovi itselle. Mukavinta Odottaa että tämä on ohi, jatkaa omia juttuja ja elää täysillä. itse en näin saa, mitään, enkä halua yhteistyötä, en edes sen Emilian kanssa tai muiden jotka etsii hyötyjä mutta eivät anna itse mitään. tai en itse saa hyötyä mihinkään enkä koe minkäänlaista sielun sisko yhteyttä.
- Anonyymi
olen vain semmonen persoona, joka ei nauti ja koe että wau jos törmää upeaan mieheen mutta joutuisi kärsimään omassa elämässä. en viitsi ottaa mitään haasteita kenenkä takia ja jos ole mitään yhteistä suunnitelmaa niin ei kiinnosta. en ole edes ihastunut kehenkään enkä koe saavani mitää hyötyä tai mitään tästä touhusta.
- Anonyymi
etsitte ne jotka teidät hakata minä en, ja oikaisee nämä vahingot ja jätätte rauhaan. ei mitään hyvää sanottavaa, ihan hirveää aina kun ootte mitenkään vaikutamassa eikä mitää hyötyä itselle.
- Anonyymi
Toivon, että onnistuisi jutella hänelle, jos yhtään on siellä suunnassa. Vaikka kävellä hetken samaa matkaa, jos olisi mahdollista.
- Anonyymi
hakkaa ja työstä niitä venäläisiä, älä minua. ne vaan tekevät mitä niiltä tilattu ja samat intressit. ja saatte vain sitä mitä ootte tehnyt.
- Anonyymi
En mä enää uskalla.
- Anonyymi
Joskus uskalsit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus uskalsit?
Tapahtui jotain. En uskalla ia enkä kyllä tehdäkkään mitään. Tavallaan helpottaa ja välit on mutkattomammat nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtui jotain. En uskalla ia enkä kyllä tehdäkkään mitään. Tavallaan helpottaa ja välit on mutkattomammat nyt.
Ennuskalla toivoa enkä kyllä tehdäkkään mitään.
- Anonyymi
varmuudeksi. en toivo kenenkään kanssa täältä mitään. lopettavat ajojahtinsa, kun ootte maksanut, asiat oikaistu, ovat tehneet kiusaa ja jätätte rauhaan 🙂🤫😘
- Anonyymi
voisi ajatella että venäläinen perintä on pahempaa kuin helvetistä, sitä teille tilattu ja palkattu pitämään poissa 🙂 saatte sitä mitä ootte muille tehnyt ja pilannut vuosia ja hakannut, yrittänyt tappaa ja, varastanut ja, estänyt. hopi hopi, ei sääliä, eikös se niin mennyt 🙂 ja täysin syyttömälle, nyt peritään takaisin ja, kaikesta 😘🤫😂
- Anonyymi
Mä ainakin toivon. Ei häviä se mihinkään.
Naiselta miehelle.- Anonyymi
Niin minäkin haluan, muru pieni. Ei oo tunteet haalistuneet.
Mieheltä, Naiselle
- Anonyymi
Luontevasti se kuitenkin alkoi, uskon että seuraavakin askelin olisi hellin ottein helppo ottaa.
- Anonyymi
Toki toivon ja niin tulee tapahtumaan❤️
- Anonyymi
Tää oli ihan hyvä🩷tallensin
- Anonyymi
Toivon mielenrauhaa. Sekoitit mun pään. 💔
- Anonyymi
Tiedätkö, olen niin sitä yrittänyt lähettää. Toivottavasti se saapuu jossain vaiheessa jos ei ole vielä perillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, olen niin sitä yrittänyt lähettää. Toivottavasti se saapuu jossain vaiheessa jos ei ole vielä perillä.
Pitkä kesä edessä, niin kai tässä ehtii rauhoittua. Kiitos sinulle, kuka oletkaan.
- Anonyymi
Portti on raollaan sydämeeni edelleen.
- Anonyymi
Tuunko sisään 🤗
- Anonyymi
Toivon hänen kohdallaan varmaan maailman tappiin asti.
- Anonyymi
Tämä minun ajatus miestä kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä minun ajatus miestä kohtaan.
No jos miehellä samanlaisia ajatuksia.
- Anonyymi
Vain kovapäisin masokisti ottaa uuden kierroksen :D
- Anonyymi
Kyllähän minä. Entä sä? n>m
- Anonyymi
Jos olisit entinen työkaverini, niin kyllä edelleen haluaisin hänet. Tunne vaan ei taida olla molemminpuolinen...
- Anonyymi
Mistä niin päättelet?
- Anonyymi
Mee kotiin maaten!
- Anonyymi
NOUP!
- Anonyymi
Se on väistämätöntä.
- Anonyymi
Ettee mittee.
- Anonyymi
Kyllä ja haluaisin nähdä sinut nyt viikonloppuna.
- Anonyymi
Ok vois sopii tuleva vklppu
- Anonyymi
Vielä toivon. E
- Anonyymi
Hyvä,nähdäänkö joku päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä,nähdäänkö joku päivä?
Et ole hän. Ei hän minua halua nähdä. E
- Anonyymi
En ole se ketä etsit, sinua kusetettiin tai jotkut valehteli että pääsivät itse jostakin pois. Mutta en rakasta sinua, en halua sinua. Enkä haluaisi kohdata. Haluaisin unohtaa sinut ja jatkaa elämääni. Minulle muut asiat ovat tärkeämpiä ja emme etsi samoja asioita. Minä haluan elää, haluan nähdä lasteni kasvavan ja saavan lapsia, valmistuvan ammattiin, löytävän rakkauden (ei tuossa järjestyksessä) haluan tehdä töitä, opiskella ja julkaista kirjan. Elää talossani, hoitaa raha-asiat kuntoon. En voi pyytää anteeksi, koska olet itsekin erehtynyt, ja rakastat jotain toista. Siksi meillä ei yhtään natsaa, haluat tehdä hänet onnelliseksi mutta minä en tule onnelliseksi samoista asioista, koska niissä ei huomioida nykyistä elämääni. Ja haluan joskus vielä rakastua, se päivä ei ole tänään ei huomenna, mutta joku päivä rakkaus löytää minut, ja saan amorin osuman. En nukkunut viime yönä, nyt menisin nukkumaan, hyvää yötä. Kevät on ollut uuvuttava. Toivotaan että kesä on hyvä, aurinkoinen, voimaannuttava ja omanlainen.
- Anonyymi
se jota etsit, hänellä ei ole lapsia, ei suurta intohimoa töihin, ei hän ole tyhjä mutta hän on sinua varten. Teidän elämää. Eläkää hyvin. Se mitä etsitte, joukossa, on kuollut. on vain jäännöksenä pelko ja paljon kysymyksiä vailla selitystä
- Anonyymi
Ennustajiakin paikalla👍👍😂
- Anonyymi
Toivoisin edes ystävyyttä.
- Anonyymi
Noup, pysy erossa. Menetit kasvos . Sul ei ole mitään millä takas tulla!
- Anonyymi
::::::Vain kovapäisin masokisti ottaa uuden kierroksen!:::::
Juuri näin. 💩💩🤣🙋🏻 - Anonyymi
Korkeintaan kondomin, vaikka minä en sitäkään vaadi.
- Anonyymi
Turha luulo. Toivotaan ettet lähesty!
- Anonyymi
Älä hupakko huutele miestä esittäen
- Anonyymi
En koska roikut edelleen chateissa . Eihä sul aikaa ollu koskaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804466
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺844346Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433709Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163383Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402937En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142622Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102614IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391923Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581698Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli921220